inspired_by_music Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 Hallo alweer, Ik was wederom eens op marktplaats aant neuzen en nu kwam ik een DUAL CS-503 MkII tegen. Ik weet nog niet wat deze moet kosten omdat de beste man nog niet gereageerd heeft op mijn mail maar hij ziet er ogenschijnlijk goed uit en de "audiophile concepts" belooft ook heel wat. maarja wat zijn woorden nou :think: Nu is dus mijn vraag, heeft iemand ervaring met deze draaitafel en is het een goeie keuze om te kopen? Ik heb momenteel een Akai AP-207. Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 Ha leuk Dual, wie is daar niet mee opgegroeid Op deze pagina vind je alles over Dual draaitafels http://www.dual-reference.com/tableinx.htm Ik heb zelf de CS 505-4 gehad dat is een wat modernere type dan de CS 503 MK II ook de spec's zijn iets beter. Zo'n Akai AP-207C Direct Drive heb ik ook jarenlang gehad die vind en vond ik beter dan die CS 505-4. Het zijn leuke draaitafels maar zoals op Marktplaats al staat zeker geen High-End. Als die Akai nog goed werkt zou ik hem houden en in de arm eventueel een beter/nieuw element plaatsen. Als die Akai, bijna af is zou ik Dual overslaan en naar een Thorens TD 160, 147, 166 of als het budget het toelaat naar een TD 2001 kijken. Maar let op goedkoop is hier soms duurkoop. Op deze site staat waar je op moet letten: http://www.platenspeler.com/draaitafel/nl_index.html ====> Thorens opknappen..... Succes, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 What Jack said Beetje lood om oud ijzer, die twee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts