Jump to content

Audioclub Zuid Limburg

Erjee
 Share

Wel of geen Audioclub Zuid Limburg?  

5 members have voted

1. 1. Ja, ik wil betalend lid worden

• Ja, ik wil lid worden, maar mag niks kosten
      2
    • 0

Recommended Posts

Beste mensen,

Middels deze kleine pol wil ik nagaan hoeveel interesse er bestaat om een echte audioclub op te zetten.

Zelf ben ik al zo'n 5 jaar lid van Audioclub Oost Brabant. Die club is en blijft nog altijd een hele fijne en serieuze audioclub.

Maar voor veel Limbo's eigenlijk te ver weg om daar 's avonds naar toe te rijden.

(In mijn geval is dat 170 km retour...)

Dus als je dit als Limbo interessant lijkt; STEM! :)

(ook niet-Limbo's zullen welkom zijn!)

EDIT: DAMN! de poll is niet goed opgezet, maar ik kan 'm niet wijzigen.

Willen de moderatoren even helpen?

De eerste poll vraag moet zijn; Ja, ik wil betalend lid worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Edited by Erjee

mwaaa......kweeenie als het nou midden Limburg was :D:D:D

Ik vind het wel een leuk idee maar ik heb eigenlijk alleen iets met buizen en zelfbouw iets anders interesseert mij totaal niet.

Ik vind het niet "spannend" om naar fabrieks apparaten te luisteren :)

Als het knutsel hoekje ook aanwezig is doe ik mee.

Hoi Roy,

Aangezien de poll niet werkt zoals die moet, dan maar zo. Ik wil best lid worden van zo'n kluppie. Ik denk dat zoiets niet gratis kan, als je het fatsoenlijk aan wilt pakken. De voorversterkervergelijking bij mij was ook niet gratis, maar het kost echt niet de wereld zoals je gemerkt hebt. Of de lokatie echt geschikt was laat ik dan ff in het midden.

Als je het gratis wil opzetten, dan is er in eerste instantie alleen de mogelijkheid om bij de leden thuis te gaan luisteren. Dan ben je snel klaar denk ik, want de meesten kunnen echt geen 20 man herbergen in hun luisterhok cq woonkamer.

Demoruimtes zijn er zeker te regelen. Dat zaaltje waar we vorige keer waren is dan een optie. Een andere optie zou een luisterruimte bij een audiozaak kunnen zijn, mits die mee wil werken natuurlijk.

Wat Robert aanhaalt, geldt ook een beetje voor mij, maar dan minder extreem. Het zelfbouw spect mag er absoluut bij zijn. Ik denk dat dat alleen mar positief is, want zo kunnen de niet technische mensen ook nog iets opsteken van hoe iets werkt. Dat helpt ook bij het begrijpen van waarom de ene fabrieksprul wel goed klinkt en de andere niet. Zelfs de "werking van een demper" kan interessante materie zijn.

Waar ik minder op zit te wachten zijn reclamepraatjes van importeurs. Niet dat demo's van importeurs niet welkom zijn, maar dan dus geen "Telsell"-demo.

Waar ik minder op zit te wachten zijn reclamepraatjes van importeurs. Niet dat demo's van importeurs niet welkom zijn, maar dan dus geen "Telsell"-demo.

Helemaal mee eens Roger :)

We hebben al 4 potentiele leden nu.

Ik zal eens wat navragen of er nog meer animo is.

Mag ik ook meedoen?

Of had je mij al meegeteld?

Groeten Frans

Guest Moderator3

Beste Forummers,

De topicstarter Erjee heeft gevraagd of wij als moderators iets konden doen om de poll te veranderen in twee antwoorden.

Helaas kunnen wij dat niet als moderators.

Maar nu hebben wij het volgende voorstel gedaan naar de topicstarter Erjee :

Om een nieuw topic op te starten en met de goede poll zoals deze bedoeld was en daar de reply's van de div. leden in dit topic te quoten en opnieuw te plaatsen in het nieuwe topic.

Wij als moderators zullen dan dit topic sluiten en een verwijzing-bericht met link naar het nieuwe topic plaatsen hier.

Fijne jaarwisseling een ieder !!

Het Hear Moderatie Team

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...