Erjee Posted 31 december 2007 Report Share Posted 31 december 2007 Beste mensen, Middels deze (tweede) kleine pol wil ik na gaan hoeveel interesse er bestaat om een echte audioclub op te zetten. Zelf ben ik al zo'n 5 jaar lid van Audioclub Oost Brabant. Die club is en blijft nog altijd een hele fijne en serieuze audioclub. Maar voor veel Limbo's eigenlijk te ver weg om daar 's avonds naar toe te rijden. (In mijn geval is dat 170 km retour...) Dus als je dit als Limbo interessant lijkt; STEM! (ook niet-Limbo's zullen welkom zijn! ) POSTINGS EERSTE TOPIC: mwaaa......kweeenie als het nou midden Limburg was Ik vind het wel een leuk idee maar ik heb eigenlijk alleen iets met buizen en zelfbouw iets anders interesseert mij totaal niet. Ik vind het niet "spannend" om naar fabrieks apparaten te luisteren Als het knutsel hoekje ook aanwezig is doe ik mee. Zelfbouw is op de AOB eigenlijk niet aan de orde. Dat wil ik bij de mogelijk op te zetten AZL niet uitsluiten. Hoi Roy,Aangezien de poll niet werkt zoals die moet, dan maar zo. Ik wil best lid worden van zo'n kluppie. Ik denk dat zoiets niet gratis kan, als je het fatsoenlijk aan wilt pakken. De voorversterkervergelijking bij mij was ook niet gratis, maar het kost echt niet de wereld zoals je gemerkt hebt. Of de lokatie echt geschikt was laat ik dan ff in het midden. Als je het gratis wil opzetten, dan is er in eerste instantie alleen de mogelijkheid om bij de leden thuis te gaan luisteren. Dan ben je snel klaar denk ik, want de meesten kunnen echt geen 20 man herbergen in hun luisterhok cq woonkamer. Demoruimtes zijn er zeker te regelen. Dat zaaltje waar we vorige keer waren is dan een optie. Een andere optie zou een luisterruimte bij een audiozaak kunnen zijn, mits die mee wil werken natuurlijk. Wat Robert aanhaalt, geldt ook een beetje voor mij, maar dan minder extreem. Het zelfbouw spect mag er absoluut bij zijn. Ik denk dat dat alleen mar positief is, want zo kunnen de niet technische mensen ook nog iets opsteken van hoe iets werkt. Dat helpt ook bij het begrijpen van waarom de ene fabrieksprul wel goed klinkt en de andere niet. Zelfs de "werking van een demper" kan interessante materie zijn. Waar ik minder op zit te wachten zijn reclamepraatjes van importeurs. Niet dat demo's van importeurs niet welkom zijn, maar dan dus geen "Telsell"-demo. Waar ik minder op zit te wachten zijn reclamepraatjes van importeurs. Niet dat demo's van importeurs niet welkom zijn, maar dan dus geen "Telsell"-demo. Helemaal mee eens Roger We hebben al 4 potentiele leden nu. Ik zal eens wat navragen of er nog meer animo is. wol mag je ook erop zetten op de lijst Waar ik minder op zit te wachten zijn reclamepraatjes van importeurs. Niet dat demo's van importeurs niet welkom zijn, maar dan dus geen "Telsell"-demo. Helemaal mee eens Roger We hebben al 4 potentiele leden nu. Ik zal eens wat navragen of er nog meer animo is. Mag ik ook meedoen? Of had je mij al meegeteld?Groeten Frans hoi Frans jou had ik al mee geteld mischien wil Luc ook wel . hoi Frans jou had ik al mee geteld mischien wil Luc ook wel . Luc en Siegmund doen zeker mee en Ton van der Mark ook hij kent nog meer mensen die interesse hebben denk ik mail ze maar even. Ik denk dat Dennis "de kapper" er ook wel oren naar heeft en een collega van mij idem. Resum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Ik ben Markinton (Ton van der Mark) vergeten in 't lijstje te zetten Dan hebben we er al 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 1 januari 2008 Author Report Share Posted 1 januari 2008 [*]Erjee [*]Tube300 [*]Sodejuu [*]fmjwillems [*]Sigmund [*]Luc [*]Dennis [*]Thomas (collega) [*]Markinton [*]Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Ik ben Markinton (Ton van der Mark) vergeten in 't lijstje te zetten Dan hebben we er al 10 Roger heb je Ton Luc en Siegmund gesproken?(gemaild?) Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Ik ben Markinton (Ton van der Mark) vergeten in 't lijstje te zetten Dan hebben we er al 10 Roger heb je Ton Luc en Siegmund gesproken?(gemaild?) Groeten Ik heb niemand gevraagd of gemaild, maar ik ga ervan uit dat deze personen zeker ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Wie het mij "LUXMANL81" abusievelijk erbij gezet ? in het lijssie 1 Kan dat jullie niet aan doen om naar zoon LUXMAN L81 en TV 88 set uit 1978 te moeten luisteren 2 Woon in het midden van uit land 3 kijken kan wel natuurlijk : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 1 januari 2008 Author Report Share Posted 1 januari 2008 @ LuxmanL81: Verkeerde topic? Luc, Sigmund, Dennis en Thomas zijn geen forummers hier (of elders). Ik denk niet dat ze zullen stemmen . Enkel een persoonlijke uitnodiging zal hier helpen. Thomas zie ik donderdag weer. Luc en Sigmund kan ik wel eens mailen. En Luc moet Dennis dan maar vragen. Of heb jij Luc en Sigmund al gevraagd, Frans? Als jullie de niet-leden willen vragen? Dan krijgen we sneller een goed overzicht van ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 @ LuxmanL81: Verkeerde topic? Nee hoor, hij staat echt in jullie lijstje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Ik ben Markinton (Ton van der Mark) vergeten in 't lijstje te zetten Dan hebben we er al 10 Roger heb je Ton Luc en Siegmund gesproken?(gemaild?) Groeten Ik heb niemand gevraagd of gemaild, maar ik ga ervan uit dat deze personen zeker ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 1 januari 2008 Author Report Share Posted 1 januari 2008 Bedankt Hans! Erjee Tube300 Sodejuu fmjwillems Sigmund Luc Dennis Thomas (collega) Markinton Je staat erbij, Mark! Wie volgt? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Wie het mij "LUXMANL81" abusievelijk erbij gezet ? in het lijssie 1 Kan dat jullie niet aan doen om naar zoon LUXMAN L81 en TV 88 set uit 1978 te moeten luisteren 2 Woon in het midden van uit land 3 kijken kan wel natuurlijk : Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 ha ha Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Ik wil er best aan mee doen hoor. Maar blijf een Hollander als het gaat om centen..... Dus ja, maar wil natuurlijk de voorwaarden weten. Let wel, ik ga niet meedoen met het opzetten/ oprichten etc daar heb ik de tijd gewoon niet voor. Moet ook een beetje rekening houden met mijn gezin, studie en mijn rees vereniging. Andre K®el(l)......... Had ik de pieken maar van die gast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 3 januari 2008 Report Share Posted 3 januari 2008 Hoi Roy, Een goed initiatief. Ik heb laatst al een keer op het forum van Audiofreaks eens gepolled of er interesse is in zo'n audioclub, zie: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=11272.0 Ik heb er wel zin in, ik zal mijn audio en muziek minnende vrienden ook eens polsen of ze interesse hebben. We komen gemiddeld 2 a 3 keer per maand bij elkaar over de vloer om naar muziek te luisteren en om onze audio ervaringen met elkaar te delen. Het lijkt me goed dat we als Limburgers de krachten bundelen, we kunnen veel van elkaar leren en mekaar wellicht helpen. Groeten, Ton van der Mark AKA Markinton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 januari 2008 Author Report Share Posted 3 januari 2008 Hoi Ton, Op het HTForum heb ik nog een oproep geplaatst. Als jij nog eens op Audiofreaks een link wilt plaatsen? @ Frans, Heb jij nog fora waar je actief bent en een link / oproep wilt plaatsen? Groet, Roy [*]Erjee [*]Tube300 [*]Sodejuu [*]fmjwillems [*]Sigmund [*]Luc [*]Dennis [*]Thomas (collega) [*]Markinton [*]Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Hoi Ton, Op het HTForum heb ik nog een oproep geplaatst. Als jij nog eens op Audiofreaks een link wilt plaatsen? @ Frans, Heb jij nog fora waar je actief bent en een link / oproep wilt plaatsen? Groet, Roy [*]Erjee [*]Tube300 [*]Sodejuu [*]fmjwillems [*]Sigmund [*]Luc [*]Dennis [*]Thomas (collega) [*]Markinton [*]Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Ik heb forum.audiofreaks.nl reeds geupdated. Zie: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=11272.15 Roy, Hoe organiseerd de Audioclub Brabant de avonden, misschien kunnen we daar wat van leren? allen, Hebben jullie al over de volgende praktische zaken nagedacht of ideeen: - een lokatie die centraal in Limburg ligt en waar voldoende mensen en apparatuur in passen (bijvoorbeeld een school of gemeenschapshuis) en die bij voorkeur gratis is - de frequentie van de bijeenkomsten en het tijdstip (avond, weekend) - de invulling; demonstratie van (zelfbouw) set van leden, demonstratie nieuwe apparatuur, enz - ruil cq verkoop beurs van media, onderdelen en/of apparatuur groeten, Ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Thomas staat zeer positief tegenover zo'n kluppie. Het mag zelfs wat kosten. Hij is alleen geen actief forummer hier, dus hij zal niet stemmen. Roy, je mag dus een extra persoon in de pol erbij tellen. Thomas had ik al in mijn lijstje gezet Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Ik heb forum.audiofreaks.nl reeds geupdated. Zie: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=11272.15 Roy, Hoe organiseerd de Audioclub Brabant de avonden, misschien kunnen we daar wat van leren? allen, Hebben jullie al over de volgende praktische zaken nagedacht of ideeen: - een lokatie die centraal in Limburg ligt en waar voldoende mensen en apparatuur in passen (bijvoorbeeld een school of gemeenschapshuis) en die bij voorkeur gratis is - de frequentie van de bijeenkomsten en het tijdstip (avond, weekend) - de invulling; demonstratie van (zelfbouw) set van leden, demonstratie nieuwe apparatuur, enz - ruil cq verkoop beurs van media, onderdelen en/of apparatuur groeten, Ton Hoi Ton We moeten eerst 20 tot 25 personen bij elkaar hebben. Dan kan er pas gepraat worden over hoe de zaak aangepakt wordt. Dus nogmaals een oproep aan alle AUDIOVRIENDEN in nederlands en belgisches limburg Doe mee dan wordt er iets moois van gemaakt. MvrG Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 4 januari 2008 Author Report Share Posted 4 januari 2008 [*]Erjee [*]Tube300 [*]Sodejuu [*]fmjwillems [*]Sigmund [*]Luc [*]Dennis [*]Thomas (collega) [*]Markinton [*]Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Een audio vriend wil ook meedoen, hij heet Frans Westenbrink. Ik geloof niet dat hij een account heeft hier. Zet hem maar bij de lijst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Hein van den Brand wil ook meedoen. Hij heeft ook een actieve audio vriendenkring en polst die ook. Roy, update jij de lijst? We gaan langzaam naar de 20.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 4 januari 2008 Author Report Share Posted 4 januari 2008 [1] Erjee[2] Tube300 [3] Sodejuu [4] fmjwillems [5] Sigmund [6] Luc [7] Dennis [8] Thomas (collega) [9] Markinton [10] Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Hein van den Brand wil ook meedoen. Hij heeft ook een actieve audio vriendenkring en polst die ook. Roy, update jij de lijst? We gaan langzaam naar de 20.... Hoi TonJe bent heeeeeeeel goed bezig ga zo door. Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 4 januari 2008 Report Share Posted 4 januari 2008 Weer 2 Limburgse mensen die audiofreaks te kennen gegeven hebben dat ze interesse hebben: 'Stone' 'CelicaV8' het gaat lekker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts