Markinton Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 Hoi Roy, Henk Genders uit Heerlen wil ook meedoen. Ik vraag zijn email adres nog even na. Voor de rest heb ik iedereen die ik heb aangedragen en die hier geen account heeft een mail gestuurd om asap de naam, woonplaats en emailadres door te geven aan Frans Willems. Ik heb 9 en 10 februari in elk geval gereserveerd. groeten, Ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 8 januari 2008 Author Report Share Posted 8 januari 2008 Weer een update: [1] Erjee [2] Tube300 [3] Sodejuu [4] fmjwillems [5] Sigmund [6] Luc [7] Dennis [8] Thomas (collega) [9] Markinton [10] Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 Hey, Een doordeweekse avond kan, maar ik weet niet hoe ik met mijn onregelmatige diensten zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 het begint al goed er worden afspraken gemaakt maar soms hebben hifi liefhebbers een probleem prikt gewoon een datum en wie komt die komt en wie niet komt die komt niet, njet zo komt er in limburg nooit een audioclub tot stand.... die limburgers he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 Gezien de reacties lijkt me het weekend geen goed idee om iedereen bij elkaar te krijgen.Omdat deze eerste ontmoeting geen uren en uren hoeft te duren wil ik voorstellen om op een doordeweekse avond bij elkaar te komen. Op een dinsdag of woensdag avond bijvoorbeeld. Zo rond 19.00 uur. Hoe staan we daar tegenover? Hou er aub ook rekening mee dat er mensen van elders komen (regio Roermond is nog steeds een grote bouwput). Mag het een half uurtje later zijn? BTW Dinsdag lukt voor mij niet (Maandag is lastig voor Siegmund ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 het begint al goed er worden afspraken gemaakt maar soms hebben hifi liefhebbers een probleem prikt gewoon een datum en wie komt die komt en wie niet komt die komt niet, njet zo komt er in limburg nooit een audioclub tot stand.... die limburgers he he H Link to comment Share on other sites More sharing options...
RDDR Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 Na het tv-rogramma 'Wie is de Mol?' (een of andere niet-commerciele omroep) krijgen we nu blijkbaar: Wie is de Wol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol komt och oet limburg oet die kante van heelje wol hat och inne audio fobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RDDR Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol komt och oet limburg oet die kante van heelje wol hat och inne audio fobie En waarom staat wol dan nog niet op de lijst van potentiele leden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol komt och oet limburg oet die kante van heelje wol hat och inne audio fobie En waarom staat wol dan nog niet op de lijst van potentiele leden? Hallo RDDR Begrijp ik ook niet? Is misschien onze HOOFDSPONSOR die hoeft natuurlijk niet op de lijst. Groeten Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol wil eens kijken hoe het verloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol wil eens kijken hoe het verloop Dus jij bent een spion? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 jo ich kome kieken wat ger voor inne mooie klinkende produkte gemaakt hubbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 jo ich kome kieken wat ger voor inne mooie klinkende produkte gemaakt hubbe Neet kieke gewoon lid were Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 dat zal waal get kosten lid wurden ich hub noch get auwe breedbanders kin ich door ouch mit betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RDDR Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 dat zal waal get kosten lid wurden Flink get! Maar serieus: gewoon op de lijst laten zetten, 1 of een paar avonden komen en als het niet is wat je zoekt wordt je geen lid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 dat zal waal get kosten lid wurden Flink get! Maar serieus: gewoon op de lijst laten zetten, 1 of een paar avonden komen en als het niet is wat je zoekt wordt je geen lid. Ik heb het idee dat we voor het lapje genomen worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 Weer een update: [1] Erjee [2] Tube300 [3] Sodejuu [4] fmjwillems [5] Sigmund [6] Luc [7] Dennis [8] Thomas (collega) [9] Markinton [10] Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
rein56 Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 door de weekse avond is prima. Rein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 8 januari 2008 Author Report Share Posted 8 januari 2008 dat zal waal get kosten lid wurden ich hub noch get auwe breedbanders kin ich door ouch mit betalen Beste wol, Voor wat betreft de mogelijke kosten van het lidmaatschap: ALS er een zaal gehuurd moet worden, zal het lidmaatschap NIET gratis zijn! Het zou immers oneerlijk zijn om degenen die wel lidmaatschapsgeld willen betalen de zaalhuur te laten betalen ten gunste van degenen die niks willen betalen. Simpel, toch? Graag in Nederlands even antwoord geven op mijn volgende vragen, zodat mogelijke onduidelijkheden worden weggenomen. Wil je lid worden van deze club? Wanneer schikt jou de eerste bijeenkomst het beste; in het weekend of doordeweeks? Alvast bedankt voor je antwoorden. Met vriendelijke groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 januari 2008 Report Share Posted 8 januari 2008 wol doet helaas niet mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 Erjee Werk aan de winkel. Alweer een nieuw lid :Jan Cremers uit Geleen Je kunt updaten Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 9 januari 2008 Author Report Share Posted 9 januari 2008 Goed bezig Frans! Weer een update: [1] Erjee [2] Tube300 [3] Sodejuu [4] fmjwillems [5] Sigmund [6] Luc [7] Dennis [8] Thomas (collega) [9] Markinton [10] Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 Spreek maar wat af. dan kijk ik wel of ik kan ja of nee. Het is voor mij nu even moeilijk plannen. Zit weer aan het eind van een lesblok waarin weer een werkstuk ingeleverd moet worden. Wil ook wel eens weten welke kosten we denken dat er aan verbonden worden. Is maar een vraag. En als we dan ergens gaan luisteren wie neemt de set mee? Heb zelf niet echt een mobiel setje.... Speler is nog wel te doen maar de rest. Twijfel of ik deze moet meenemen Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 Twijfel of ik deze moet meenemen Groet, Andre Yeah, een Flaterfoon. Da's lang geleden dat ik die nog eens ben tegengekomen BTW Roy, prik gewoon een datum en that's it. Wie niet kan krijgt de notulen via e-mail wel thuis. Ik denk sowieso niet dat we gelijk een defintief plan klaar krijgen tijdens de meeting. Eventuele opmerkingen kunnen ook wel via e-mailverkeer gedaan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts