Jump to content

Audioclub Zuid Limburg

Erjee
 Share

Stemforumlier lidmaadschap  

33 members have voted

1. 1. Peilen hoeveel mensen interesse hebben in AZL

• Ja, ik word betalend lid.
      10
    • Ja, ik word lid, maar betaal niks.
      5
    • 0

Recommended Posts

Is er maart dan niets te doen?

Goeie morgen Mischa,

Wat FMJ probeert te zeggen is dat we in maart geen demo gepland hebben.

De komende weken zullen we hard nodig hebben om met de opzet van de club vooruit te komen.

Denk hierbij aan alles administratief geregeld te krijgen (notaris, KvK, bankrekening, verzekering, contributie),

website,

contacten leggen bij importeurs, winkeliers, fabrikanten en

niet op de laatste plaats leden die hun eigen creaties willen komen demonstreren.

@ Andre:

:cool2:

Is er maart dan niets te doen?

Goeie morgen Mischa,

Wat FMJ probeert te zeggen is dat we in maart geen demo gepland hebben.

De komende weken zullen we hard nodig hebben om met de opzet van de club vooruit te komen.

Denk hierbij aan alles administratief geregeld te krijgen (notaris, KvK, bankrekening, verzekering, contributie),

website,

contacten leggen bij importeurs, winkeliers, fabrikanten en

niet op de laatste plaats leden die hun eigen creaties willen komen demonstreren.

@ Andre:

Voorzitter Erjee

Je had hem wel even mogen feliciteren hij is jarig vandaag. :P:D:rolleyes::D

Dankjewel, dat had je goed gezien. :D:D

Weer een jaartje erbij en dus weer wat meer verstand ter beschikking :blink:

Groeten,

Mischa

Frans,

Ik ben van mening dat bijna alles belangrijker is dan werk. Maar met uitslapen verdien ik te weinig. Lanterfanteren betaald ook niet echt lekker.

Dus moet ik mijn werk zo aangenaam mogelijk maken, of er voor zorgen dat het aangenamer wordt. Dit door een studie te doen. Waar ik overigens ook een broertje aan dood heb.......

Damn, wanneer win ik nou eens de loterij?

Ga het wel proberen om er bij te zijn maar dat kan ik ongeveer een week van te voor pas zeggen.

Groet,

Andre,

En dan neem ik mijn DIY kabel mee. Iets anders kan ook maar dan mogen jullie komen tillen. Ik doe het niet, misschien de speler.

Frans,

Ik ben van mening dat bijna alles belangrijker is dan werk. Maar met uitslapen verdien ik te weinig. Lanterfanteren betaald ook niet echt lekker.

Dus moet ik mijn werk zo aangenaam mogelijk maken, of er voor zorgen dat het aangenamer wordt. Dit door een studie te doen. Waar ik overigens ook een broertje aan dood heb.......

Damn, wanneer win ik nou eens de loterij?

Ga het wel proberen om er bij te zijn maar dat kan ik ongeveer een week van te voor pas zeggen.

Groet,

Andre,

En dan neem ik mijn DIY kabel mee. Iets anders kan ook maar dan mogen jullie komen tillen. Ik doe het niet, misschien de speler.

Hoi Andre

Je hoeft niets mee te nemen alles is aanwezig. :D;) zelfs koffie. ;)

See you. ;)

• 3 weeks later...
Thanks! :)

Net even naar posting #1 gekeken.

En blijkbaar hebben we in 3 maanden tijd deze club uit de Limburgse grond gestampt!

Mogen we best wel trots op zijn!

B)

Waarom trots?

Was toch een eitje als je maar enthousiaste leden hebt en die hebben we. :P:D:rolleyes:;)

Bij deze wil ik je ook aanmelden als het nog kan ik zal mijn gegevens versturen middels de audioclub website Mark

Ha die Mark. Welkom alvast! :)

Mail me maar even je NAW-gegevens naar mijn adres dat je op de INFORMATIESITE van ONZE WEBSITE vindt.

Met vriendelijke groet,

Roy Jennen

Als Mark lid nummer 39 is geworden, ben ik vast lid nummer 40 :D

Ik zal mijn gegevens doorsturen via de site.

Als Mark nog geen lid is, moet hij zich nu wel aanmelden, anders ben ik niet nummer 40. Ik wil het aantal wel rond maken. :lol::lol::lol:

Groeten,

Mischa

Als Mark lid nummer 39 is geworden, ben ik vast lid nummer 40 :D Ik zal mijn gegevens doorsturen via de site.

Als Mark nog geen lid is, moet hij zich nu wel aanmelden, anders ben ik niet nummer 40. Ik wil het aantal wel rond maken. :lol::lol::lol: Groeten, Mischa

Don't want to burst your bubble, Mischa.

Maar ik had je al opgenomen in de lijst.

Slechts je NAW-gegevens ontbreken nog.

Dus in principe maak je nog kans op een offici

• 2 weeks later...

Zojuist gedaan :D .

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat ik heb ingeschakeld dat ik een emailnotificatie wil bij reacties, maar deze bij de vorige reactie van Erjee niet heb gehad. Is ook niet in de Spam terechtgekomen overigens.

In elk geval tot woensdag.

Groeten,

Mischa

Zo, is iedereen bijgekomen van gisterenavond?

Mag ik er vanuit gaan dat de meetings in geuren en kleuren (doe maar dat laatste) kunnen worden nabeleefd op de clubsite?

Ik vond het een interessante avond, lekker al wat leuke discussies over bepaalde opvattingen en meningen. Super, zo hoort het, je mening en ervaring delen met anderen zodat zij ervan kunnen leren, hun eigen mening bevestigd zien of wellicht wel kanttekeningen gaan zetten bij hun eigen opvattingen.

Persoonlijk vond ik de groep te groot om goed naar de gepresenteerde set te kunnen luisteren, maar om een indruk te krijgen was het goed genoeg. Uiteraard blijf je langer plakken dan gepland, waardoor met de bezem van de uitbater op je hakken het pand verlaat :D:D:D en bij thuiskomst iedereen naar bed is, alle lichten uit zijn en je zelf ook maar meteen het bed in stapt om alles nog eens de revue te laten passeren.

Mensen gezien van diverse pluimage, waarbij je altijd zoiets hebt van: Waar ken ik die kop ook weer van :confused: .

Al met al vond ik het een gezellige avond en kijk ik uit naar 14 mei.

Mischa

Hoi Mischa,

Dank voor je positive reactie! :)

Je hebt helemaal gelijk dat de groep eigenlijk te groot was.

Maar dat had ik ook niet verwacht;

Dat de zaal voor de allereerste demo al te klein bleek door de grote opkomst en het grote aantal introducees.

Fijn ook dat deze nieuwe groep mensen gelijk zo goed mengde. Dus geen kleine groepjes die zich afzonderden.

Ed Doggen van Daluso was weer in voor fris discussi

Persoonlijk vond ik de groep te groot om goed naar de gepresenteerde set te kunnen luisteren

Ik wil deze uitspraak herroepen. De groep was niet te groot, maar de ruimte te klein waardoor de luisteropstelling niet ideaal was. Als ik het zo zie was de rest niet zo onder de indruk ;););) (teaser).

Groeten,

Mischa

:D

Ik zat vooraan :P en vond de groep niet te groot :D en met mijn slechte oortjes heb ik geweldig zitten genieten...

Hier nog wat te lezen over AMR 77:

http://www.6moons.com/audioreviews/abbingdon/abbingdon.html

Zeer positief Johan volgende keer (14 Mei) even kennis met je maken. :D;)

Ik hoop dat er nog veel gezelligen avonden volgen.

Groeten Frans

• 1 month later...

Weer fijne mensen ontmoet die ik van het forum ken en een goed verzorgde demo van Naim/Linn/PMC meegemaakt op een drukbezochte avond in een grote zaal in Geleen.

Mijn verwachtingen over de demo waren heel hoog; Naim/Linn reken ik bij top apparatuur en de TL's van PMC worden niet alleen thuis, maar ook in veel studio's gebruikt.

Door de akoestiek, mijn luisterplaats, de muziek of de set was het iets teleurstellend voor mij. Ik miste wat speelvreugde in de demo. De bas kon me niet altijd helemaal overtuigen en hier en daar vond ik de s-klanken te scherp, zelfs met LP.

Overigens vonden velen de LP de winnaar van de avond met schakelen tussen DT en CDP. De server van Naim vond ik meevallen.

Al met al was het weer een heel interessante, leerzame en gezellige avond en zie ik weer uit naar de volgende!