luxmanL81 Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 mijn 2oo7 Top 3 lijssie met stip op 1:De Wereld Draait Door ( komt natuurlijk wel door die matthijs van Nieuwkerk 2:Mooi Weer De Leeuw 3:Holland Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 Geen. Wel een goede documentaire gezien over de RAF op de ARD dit jaar. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 januari 2008 Report Share Posted 1 januari 2008 mijn 2oo7 Top 3 lijssie met stip op 1:De Wereld Draait Door ( komt natuurlijk wel door die matthijs van Nieuwkerk 2:Mooi Weer De Leeuw 3:Holland Sport Mooi weer de Leeuw zou ik schrappen. Vind ik geen drol aan... Maar DWDD en Holland Sport vind ik ook mooie programma's... Ps. Heb jij geen 'nul' (0) op je toetsenbord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 2 januari 2008 Report Share Posted 2 januari 2008 mijn 2oo7 Top 3 lijssie met stip op 1:De Wereld Draait Door ( komt natuurlijk wel door die matthijs van Nieuwkerk 2:Mooi Weer De Leeuw 3:Holland Sport Mooi weer de Leeuw zou ik schrappen. Vind ik geen drol aan... Maar DWDD en Holland Sport vind ik ook mooie programma's... Ps. Heb jij geen 'nul' (0) op je toetsenbord? Dit heet intonatie Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 2 januari 2008 Report Share Posted 2 januari 2008 Mijn favoriete programma is "uit" Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts