Seed7 Posted 6 januari 2008 Report Share Posted 6 januari 2008 buizenhardcore denonhardcore Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 6 januari 2008 Report Share Posted 6 januari 2008 Leuke filmpjes Seed7. Zou hierdoor bijna direct een buizenversterker aanschaffen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 januari 2008 Report Share Posted 7 januari 2008 Ik vind het een wonder dat die Denon 't nog doet... Dat gaat aanmerkelijk minder professioneel dan de "buizenbouwer"... Waarschijnlijk gaat zo'n Denon ook uit elkaar wanneer je hem verwarmt tot zo'n 70 graden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 januari 2008 Author Report Share Posted 7 januari 2008 Waarschijnlijk gaat zo'n Denon ook uit elkaar wanneer je hem verwarmt tot zo'n 70 graden. 'k ben alleen bang dat'ie dan iets verder uit elkaar gaat dan je zou willen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 7 januari 2008 Report Share Posted 7 januari 2008 wow over vakwerk gesproken (de buizenbouwer). Ziet er trouwens ook nog eens behoorlijk link uit. Vooral het stukje waarbij hij het glas onder vacuum plaatst zou niet mijn favorite werkje zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2008 Author Report Share Posted 8 januari 2008 Wat is het nut bij het Denon element om het in een blokje hout te doen? - het originele omhulsel resoneert, ze worden ook "vaak" naakt gebruikt - de denon stuurt erg veel energie naar de headshell, het hout dempt dat een beetje. een houten headshell werkt ook, of zo'n dempingsplaatje a la cartridgeman. - het voegt massa boven de naald toe, daar waar dit element het het liefst heeft, een andere optie is de zgn "longhorn" modificatie, maar daar hoor ik sinds begin jaren 90 weinig meer over ((hier voor grado) de DIY beschrijving staat in een van de Audio Basics Newsletters op dezelfde site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 9 januari 2008 Author Report Share Posted 9 januari 2008 'hardcore'platenhoezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 hardcore? ben benieuwd wie dit af kan luisteren en toe kan geven hoe briljant dit in elkaar zit. zeer begaafd bandje dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 hardcore? ben benieuwd wie dit af kan luisteren en toe kan geven hoe briljant dit in elkaar zit. zeer begaafd bandje dit. Ik heb het helemaal afgeluisterd. Ze zijn begaafd ja, ze kunnen heel snel spelen. Maar om nou te zeggen dat het briljant in elkaar zit Gewoon flink beuken met rare onderbrekingen en dan st Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 januari 2008 Report Share Posted 11 januari 2008 ik denk al je naar het gemiddelde van liedjes kijkt heden ten dage dat er behoorlijk wat variatie in zit. in de stroom bands van math metal die ontstaan is (dillinger, neurosis, dead guy enz) zijn zij de enige wat mij betreft die brutaliteit en techniek perfect konden combineren. de anderen slaan door in het een of ander. dillinger is ingewikkelder maar word daardoor te clean te doordacht. vandaar briljant. converge heeft wel nummers die langer zijn en meer wiskundig verantwoord. maar goed off topic (of niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts