Guest Silversurfer Posted 18 februari 2001 Report Share Posted 18 februari 2001 Hallo, ik wil wat meer info en wat foto's van een bepaalde luidspreker, maar weet niet van welk merk deze is. Vandaag zag ik hem in het klein in een etalage, het was de mini-pod. Het gaat mij om de grotere broer, een kunststof luidspreker, bestaande uit 3 kleiner wordende bollingen. Degene die ik zo mooi vond was glanzend zwart. Snapt iemand wat ik bedoel, of ben ik gek? Zouden deze ook tweedehands aangeboden worden? greetz, Silversurfer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 februari 2001 Report Share Posted 18 februari 2001 Hallo Silversurfer, Nee hoor,je bent niet gek. Ik snap wat/welke speaker je bedoeld. Het betreft hier de speakers van 't merk "Blue Room". Je zult ze zelden 2e hands tegen komen. Ik kan je niet helpen aan technische gegevens van de grotere broer van de minipod, maar je kunt voor foto's kijken op www.minipod.com Volgens mij is "Blue room'een soort project van luidsprekerfabrikant B&W. Je zou de importeur van B&W kunnen bellen, of anders een B&W dealer voor meer info. Succes, Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted 18 februari 2001 Report Share Posted 18 februari 2001 Staat ook in het nieuws van gisteren op HEAR.nl. Het betrof tot voor kort dezelfde importeur als B&W (Audioscript), nu is het Blueroom geworden (zelfstandig nieuw bedrijf). Blueroom (minipod) Blueroom Benelux te Amsterdam 020-6250890 Maar jij zocht grotere broertjes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
david Posted 26 februari 2001 Report Share Posted 26 februari 2001 Ze zien er wel heel erg goed uit, maar hoe klinken ze? Ik zou ze graag willen horen om te beoordelen of ze een alternatief zijn voor mijn B&W DM220 speakers (lekker geluid, vervelend grote doos). Weet iemand waar ik de minipod live kan zien en horen? En heeft iemand ervaring met de minipods? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts