hmv Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 WBT nextgen rca conectors gekocht, daar zou een kabel in moeten passen van 9mm, nou , mooi niet dus De importeur (nutters audio) maar eens een mailtje gestuurd,krijg ik een pissig mailtje terug dat ik maar een setje nieuwe moest gaan kopen want ze waren inmiddels veranderd Dus toen maar een wat minder vriendelijk mailtje naar ze gestuurd Kreeg ik een ongeloofelijk mailtje van ze terug. Echt heel klantvriendelijk zijn ze bij nutters audio, ik bestel ze voortaan wel in Duitsland. Een goede ervaring heb ik met Marantz, mijn cd80 ging naa 14 maanden wat vreemd doen, de garantie was dus al 2 maanden om, maar toch geheel gratis en snel hersteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 Hoe lang heb je die dingen in de kast laten liggen dan...?? Of stuurt Natters verouderde spullen op...?? Ik kan het me niet voorstellen. 9 mm2 is overigens heel wat anders dan een diameter van 9 mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 januari 2008 Report Share Posted 9 januari 2008 Geen 'echte audiozaak', maar ik krijg bij Stuut & Bruin in Den Haag steeds met de zelfde man te maken die me het gevoel geeft dat ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 januari 2008 Report Share Posted 10 januari 2008 Geen 'echte audiozaak', maar ik krijg bij Stuut & Bruin in Den Haag steeds met de zelfde man te maken die me het gevoel geeft dat ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 januari 2008 Report Share Posted 10 januari 2008 ... en ik ben zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 10 januari 2008 Report Share Posted 10 januari 2008 ... en ik ben zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 10 januari 2008 Report Share Posted 10 januari 2008 Geen 'echte audiozaak', maar ik krijg bij Stuut & Bruin in Den Haag steeds met de zelfde man te maken die me het gevoel geeft dat ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmv Posted 10 januari 2008 Author Report Share Posted 10 januari 2008 Ik had de rca stekkers speciaal besteld omdat ik zo'n dikke kabel had, ze hebben dus niet bij mij een tijdje op de plank gelegen. Het ging om een kabel van 9mm doorsneden en in de huls van de wtb past ook 9mm totdat er een paar uitsteksels aan de binnenkant zitten( om de stekker uiteindelijk in elkaar te kliken)in de weg zitten, ook bleek een dikke kern van de kabel onmogelijk aan te sluiten te zijn door de wijze van constructie van deze stekker. Dat heb ik dus gemeld in een mailtje bij nutters, hij had kunnen reageren met "bedankt voor de informatie" ,dat had ik al prima gevonden, maar er werd dus gereageerd dat ze aangepast waren en dat ik die dan maar moest kopen. Ik heb er toen nog twee mailtjes tegenaan gegooid,maar de toon van nutters werd er niet beter op, ronduit onbeschoft zelfs, toen ben ik maar opgehouden. Een audiozaak in de buurt was niet zo moeilijk en ruilde mijn wtb's voor andere waar de kabel wel goed in paste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 januari 2008 Report Share Posted 11 januari 2008 Beste HMV, Je hebt helemaal gelijk, de mooie next gen rca stekkers hebben een binnenmaat van 9,3 mm maar dan ongeveer 10 mm verderop wordt het 8 mm waar dan de ommanteling er echt niet verder in wil, dus dient men een stukje ommanteling weg te halen, zodat hij er wel dieper in kan, het begin van 9,3 mm is dan ook bedoelt als trek ontlasting , deze kun je dan daar ook vastzetten . Wil je het geheel er toch verder inhebben dan kun je een andere variant nemen van WBT ook een next gen die is 10,8 mm die naar binnen toe 9 mm is. Dit alles kan door je dealer verzorgd worden, daarvoor zijn dealers, ook kun je bij problemen bij je dealer aan kloppen die dan weer ondersteuning kan krijgen bij de Importeur. Zo is de gang van zaken normaal. Dus zodoende hoef je de Importeur niet rechtstreeks lastig te vallen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 12 januari 2008 Report Share Posted 12 januari 2008 Dit alles kan door je dealer verzorgd worden, daarvoor zijn dealers, ook kun je bij problemen bij je dealer aan kloppen die dan weer ondersteuning kan krijgen bij de Importeur. Zo is de gang van zaken normaal. Dus zodoende hoef je de Importeur niet rechtstreeks lastig te vallen. MvG, Haudio Door het schrijven van Importeur met een hoofdletter plaats je hem inderdaad op het juiste niveau. gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 speakerland had mij een te korte kabel geleverd. na een mailtje 2 dagen later extra stuk opgestuurd. dus top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 speakerland had mij een te korte kabel geleverd.na een mailtje 2 dagen later extra stuk opgestuurd. dus top. Ennehhhhhh, met kroonsteentjes aan elkaar geknoopt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmv Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 De importeur hoort juiste gegevens te verstrekken ! en ook nog eens klantvriendelijk te zijn. Ik meld alleen maar wat aan een importeur, als niemand dat doet blijven de gegevens verkeerd . En als een importeur dat ervaard als "lastig vallen" dan nog dient hij ZIJN klant vriendelijk te woord te staan. Een importeur heeft baat bij tevreden klanten, hij dankt zijn bestaansrecht aan de consument. De nieuwste nextgen is geheel anders van constructie dan de eerste serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Geen 'echte audiozaak', maar ik krijg bij Stuut & Bruin in Den Haag steeds met de zelfde man te maken die me het gevoel geeft dat ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts