Haudio Posted 11 januari 2008 Report Share Posted 11 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 11 januari 2008 Report Share Posted 11 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Ik ben hem bij mijn weten nog nooit tegen gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 januari 2008 Author Report Share Posted 11 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Ik niet. Jij wel? Ha die Henk, Ja ik wel, maar ik wil graag weten waar hij woont. MvG, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 12 januari 2008 Report Share Posted 12 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Ik niet. Jij wel? Ha die Henk, Ja ik wel, maar ik wil graag weten waar hij woont. MvG, Henk Of krijg je nog een bak geld van hem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 januari 2008 Author Report Share Posted 15 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Ik niet. Jij wel? Ha die Henk, Ja ik wel, maar ik wil graag weten waar hij woont. MvG, Henk Of krijg je nog een bak geld van hem? ja, hij heeft een VPI van mij en tot nu toe ik niets. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 16 januari 2008 Report Share Posted 16 januari 2008 @ Henk, Heb je dan helemaal geen gegevens van hem? Met een telefoonnummer kom je al heel ver, hoor! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 16 januari 2008 Report Share Posted 16 januari 2008 Met deze kan je een hoop mensen vinden. Heb daar 10 Arno Miller's mee gevonden 2 in Noord Brabant, 5 in Noord Holland en 3 in Zuid Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 januari 2008 Report Share Posted 17 januari 2008 Hallo Allemaal, Wie kent Arno Miller ? MvG, Haudio Ik niet. Jij wel? Ha die Henk, Ja ik wel, maar ik wil graag weten waar hij woont. MvG, Henk Of krijg je nog een bak geld van hem? ja, hij heeft een VPI van mij en tot nu toe ik niets. MvG, Haudio Hmm... dit lijkt mij een duidelijk geval van door schade en schande. Jammer, dat er altijd weer mensen zijn die misbruik denken te kunnen maken van de goedheid van een ander. Ook jammer dat de goeien onder ons daar (terecht) onder gaan lijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagavulin Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 Hallo, ik heb via mail contact met Arno Miller; hij heeft op hifi.nl een Jadis DA converter in de verkoop waar ik belangstelling voor heb. Zijn er signalen dat deze persoon niet betrouwbaar is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 eeuh, lees bovenstaande postings nog eens door??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts