schaap Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Beste luisteraars, de laatste tijd hoor en lees ik weer erg veel over Rotel. Dat merk schijnt nu weer helemaal 'in' te zijn bij een aantal audio-verslaafden. Vooral op hifi.nl schrijft men er veel over. Hebben jullie de RB 1090 wel eens beluisterd, dat is een relatief goedkope eindversterker van 2* 380 Watt ?? Ik ben nog (steeds) zoekende naar een versterker zoals een aantal van jullie zich wellicht weten te herinneren. groet Schaap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schaap Posted 10 januari 2002 Author Report Share Posted 10 januari 2002 er reageert niemand!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 10 januari 2002 Report Share Posted 10 januari 2002 Geplaatst door schaap:er reageert niemand!! Hoi Schaap, Misschien dat vele van ons de Rotel zoals beschreven nog nooit/niet hebben gehoord. Ik in ieder geval nog niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RotelRick Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 eejj, schaap, ik denk inderdaad dat weinig mensen die al gehoord hebben. Ikzelf houd me de laatste tijd veel bezig met Rotel en ben ook bezig een hele set bij elkaar te sprokkelen. Heb gisteren de voorversterker RB1070 op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje. Een eindversterker heb ik nog niet. Ik heb hem toen bij een vriend van mij getest op een eindversterker van Philips van circa 20 jaar oud. Het warme geluid wat er uitkomt is fantastisch, ik begin al bijna te kwijlen als ik denk, hoe hij zou klinken op een Rotel 1000 serie eindversterker. Blijven zoeken, zal ik zeggen, het is zeker de moeite waard. Greets van MarantzRick, maar denk toch eerdaags RotelRick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost a Posted 18 januari 2002 Report Share Posted 18 januari 2002 ik heb een cd speler van rotel net gekocht(991)fantastisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts