andromedaaudiodesign Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 Aangezien ik nu een draaitafel heb en die niet meer tussen de speakers wil hebben (houten vloer) , en het erg slecht gaat op de beurs , heb ik maar eens een interlinkje aangeschaft uit de goedkope klasse , namelijk een profigold van 5 meter lengte kosten 35 euro. De draaitafel staat strak tegen de muur op het rack. en het is veel prettiger als er niks tussen de speakers staat , behalve de eindtrap,de muziek wordt veel beter voor het voetlicht gebracht omdat je minder wordt afgeleid. De kwaliteit van de interlink is gewoon goed niks te klagen. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 Aangezien ik nu een draaitafel heb en die niet meer tussen de speakers wil hebben (houter vloer) , en het erg slecht gaat op de beurs , heb ik maar eens een interlinkje aangeschaft uit de goedkope klasse , namelijk een profigold van 5 meter lengte kosten 35 euro.De draaitafel staat strak tegen de muur op het rack. en het is veel prettiger als er niks tussen de speakers staat , behalve de eindtrap,de nuziek wordt veel beter voor het voetlicht gebracht omdat je minder wordt afgeleid. De kwaliteit van de interlink is gewoon goed niks te klagen. gr hj Je kunt wel degelijk verschil horen tussen interlinks onderling. Dus, gooi er eens een paar anderen tussen, misschien vind je er een die je nog beter bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 januari 2008 Author Report Share Posted 13 januari 2008 Als ik nog een keer een transparent ref of zo tegen kom , zal ik weer eens gaan vergelijken en de uitkomst posten. Maar in andere gebieden is veel meer te halen en kabelverschillen zijn meestal niet technisch onderbouwd maw men knutselt maar wat gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 Ik was even bang dat je je draaitafel had aangesloten met een interlink van 5 meter lengte... Gelukkig zit hij tussen voor- en eindversterker, al is ook dit een gevoelige plek voor een interlink. Hier zul je zeker verschillen horen, vooral bij een lengte van 5 meter. Je kunt het later proberen met bijv. de vdHull (D102 III e.d. ) voor 7 tot 19 Euro per meter aan de rol en dan zelf solderen. Dan heb je ook een hele mooie kabel, maar wel wat duurder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 januari 2008 Author Report Share Posted 13 januari 2008 Ja dat klopt hij zit uiteraard tussen voor en eind , verschil in wat? gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 Wat is de uitgangs imp. van je voorversterker en de ingangsimp. van je eindversterker ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 januari 2008 Author Report Share Posted 13 januari 2008 geg eindtrap http://www.graaf.it/gm200.htm in het italiaans. geg voortrap http://www.arcdb.ws/SP6/SP6.html ingangs imp eindtrap 100 kohms ? uitgans imp voortrap 500 ohm bij 1 khz en 2,1 kohm bij 20 hz gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 ingangs imp eindtrap 100 kohms ? Mijn Italiaans ik ook niet zo goed, maar volgens mij staat dat er inderdaad. Klinkt wel logisch in ieder geval... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 13 januari 2008 Report Share Posted 13 januari 2008 , en het erg slecht gaat op de beurs , gr hj Mijn turbo shorts op de AEX index en mijn turbo longs op zilver doen het prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 Turbo long op ahold en te lang gewacht met de verkoop is de bodem al in zicht denk je? gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Ik hoop en verwacht dat er een behoorlijke steun ligt op 480, maar voorzichtigheid lijkt geboden. Het sentiment is nog niet best en de volatiteit is groot. Snel winst nemen dus en weer wachten op een nieuw ritje. Sorry jongens, wordt een beetje off topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 Ik ben al te laat de stop loss is 8,50 die zal wel geraakt worden deze week,centjes kwijt. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Je zit inderdaad niet ver boven de stop loss. Ahold noteerde vandaag als laagste koers 8,55. Hopelijk gaan we vanaf nu corrigeren en worden jouw turbo longs weer meer waard. Zelf heb ik nu de turbo longs op AEX 477. Die is vandaag aardig gestegen. Wall Street staat nu aardig in de plus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 ... En schaatser!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 Trouwens vorige week heeft ie al 1 keer een duik gemaakt naar 8,40 betekent dat dan dat ie er sowieso uit gaat of houdt de bank hem nog gaande , deze week komen de amerikaanse banken met cijfers dus deze week zal wel spannend blijven, ik zie de beurs nog wel veel verder wegzakken eigenlijk , dus mijn plan is om die turbo te verkopen na de renteverlaging eind januari dat trekt de koers weer iets omhoog. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Als je turbo op of onder de stop loss komt, wordt de positie automatisch gesloten door je bank. Je bent dan niet al je geld kwijt maar je krijgt de waarde terug van de turbo op dat moment (= waarde bij stop loss minus waarde bij financieringsniveau). Je weet neem ik aan dat derivaten als turbo's. opties, futures, speeders, trackers, warrants etc interessante, maar ook heel gevaarlijke beleggingsinstrumenten zijn? Het kan hard omhoog, maar ook hard omlaag. Vorige week was ik tevreden met twee keer een rendement van 20 - 30% binnen een paar dagen met turbo's op zilver en turbo shorts op de AEX. Zelf heb ik met geschreven put-opties op KPN wel eens een bedrag verloren waarvoor ik een absolute high-end installatie had kunnen kopen, of een behoorlijk luxe auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 Ik wist uiteraard dat het gevaarlijk is, ik heb ook aardig in de plus gestaan maar toen niet verkocht, goed kopen is moeilijk , maar juist verkopen nog moeilijker, in het vervolg moet ik met een klein winstje tevreden zijn . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Nog moeilijker is je verlies nemen om verder verlies te voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 januari 2008 Author Report Share Posted 14 januari 2008 Ja dat gaat tegen je principes in , voorlopig voor mij maar even niet meer die turbos. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Ben ik wel hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Ben ik wel hear? In ieder geval daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts