micromega Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 audio tip kabels overladen met positieve energie onderzoek heeft aangetoont dat gezegend water een betere structuur heeft kabels hebben daar uiteraard ook baat bij ! een tranparanter doortekender stereobeeld bassen worden strakker weergegeven en lopen lager door ! na 1 week posifieve energie en gedachtes op de kabel los te laten zijn de verschillen spectaclair te noemen !!! ook de kabels ontstressen 1 maal per 6 maanden draagt bij aan de geluidskwaliteit stuur uw kabels dan ook op naar het griekse kreta voor een welverdiende geheel verzorgde vakantie te boeken op cable-resort.greece !! aanrader Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 zonder het op te willen nemen voor belachelijk dure kabels is het water verhaal wel waar. een japanse onderzoeker heeft flessen water weg gezet met allerlei boodschappen erop. bijv "ik hou van jou' "jij bent mijn vriend" of "ik haat je en wens je dood" na een paar dagen waren de flessen water met een positieve boodschap anders van structuur dan de flessen met een negatieve, Het water kon je onder de microscoop bekijken en de verschillen waren duidelijk. in interviews met deze man kwamen ook andere wetenschappers aan het woord die zijn expirimenten onderschreven. ben ik toen voorgelogen , opgelicht ik weet niet. ik neem dit soort "onderzoeken"meestal met een beetje zout. ik ging wel denken wat dat voor gevolgen zou hebben voor ons aangezien wij voor 2/3 uit water bestaan!! als wishfull thinking en positief zijn tov een object werkt waarom dan niet bij koper of zilver. maw voelt het koper zich gewaardeerd bij de audiofiel en maar als gewoon ordinair koper bij de meer technische luisteraar. wat dan weer gevolgen heeft voor het uitvoeren van zijn taak. vergezocht? hmm ja. onmogelijk? zou ik niet willen zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 ik heb hier ook op hififorum en topic van gemaakt. ben benieuwd. beetje plagen in het nieuwe jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts