RobT Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 http://youtube.com/profile?user=AlbertoDeRoma Enjoy ............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 januari 2008 Report Share Posted 14 januari 2008 Tja, enthousiast is hij wel.Dat andere filmpje vond ik eigenlijk leuker, met name de speakers. Inderdaad...... Dat had ik toch helemaal niet verwacht bij zo'n set....... Maar ook ik heb wel even zitten denken, na een desastreus maandje, aan een wat andere opzet.... Buizen en hoorns of zo..... Mmmm, wie weet of ik echt om ga Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Interessant, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 ben benieuw wat een buizenversterker anders doet dan de AW250. krijg veel buizen-gebruikers op luisterbezoek die aangeven dat ze in de AW250 een boel herkennen van hun eigen versterker. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 ben benieuw wat een buizenversterker anders doet dan de AW250. krijg veel buizen-gebruikers op luisterbezoek die aangeven dat ze in de AW250 een boel herkennen van hun eigen versterker. groet Mmmmm, moraal van het verhaal: alleen de Sony VV inruilen voor een lekkere buizen VV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 16 januari 2008 Report Share Posted 16 januari 2008 oe ja ... ik heb een een Audionote pre amp kit one met wat De Jong-mods beluisterd. m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts