cyberdoc Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Hallo, ik ben hier nieuw en ik zoek een totaaloplossing voor audio en video. Mijn apparatuur is nogal gedateerd en de kasten puilen uit met dvd's en cd's. Graag zou ik iets willen hebben waar ik alles (audio en dvd) op zou kunnen zetten, een soort media center. Ik weet dat er PC's zijn die zich zo noemen, maar ik wil een gemakkelijk te bedienen apparaat met ook nog een dvd/cd afspeelfunctie. Misschien bestaat het wel niet en is het op dit forum vloeken in de kerk. So be it. Komt natuurlijk in de nabije toekomst het probleem dat er steeds meer op blu-ray verschijnt en je dit format natuurlijk ook af moet kunnen spelen. (Ik ga er even van uit dat hd-dvd de strijd definitief verloren heeft) Wie kan/wil mij van dienst zijn met enig commentaar? gegroet, eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Afhankelijk van je budget hebben firma's als Arcam, Linn, Naim en vast nog veel andere merken hele fijne "een-doos-oplossingen". Dus waar DVD/CD/SACD/versterkers en decoders/tuner in 1 compacte en mooie doos zitten, makkelijk te bedienen zijn en, naar 't schijnt, heel goed presteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 januari 2008 Report Share Posted 15 januari 2008 Als je de luidsprekers er maar apart bijzoekt. Eerst uitproberen in je kamer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdoc Posted 17 januari 2008 Author Report Share Posted 17 januari 2008 Dank u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts