Jump to content

Translator The Red Connection

Flakes
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Thx,

Ik heb ze inmiddels gekocht.

Ook de website heb ik gevonden. http://home.wxs.nl/~translator.nl

Klankmatig ben ik tevreden.

Is natuurlijk net wat je referentie is maar deze kabels zijn hun (bescheiden) prijs absoluut waard. Na aansluiting een rustiger klankbeeld als gevolg. Precieser hoog en een betere plaatsing.

Na Kate Bush - The dreaming, Donald Fagen - Kamakiriad, Roger Waters - Amused to death

geluisterd te hebben was ik in de zevende hemel. Wat een rust, wat een kalmte en wat smaakt die wijn ineens lekker.

Kortom, een eerlijke kabel voor een nette prijs. Een aanrader.

Guest kennethjohn

Begrijp ik goed dat je 4.50 meter aan elke kant hebt hangen ?Of heb je ze ingekort ,ik bedoel er gaat veel verloren met zo'n hoeveelheid kabel of niet?Ik heb zelf maar 1.20 meter per kant (met monoblokken uiteraadt ) maar ik heb ook geintegeerde versterkers gehad waar bij ik niet zoveel gebruikte!?Vriendelijke groet Kenneth

Ik heb de kabels ingekort naar 2 x 3 meter.

WBT pluggen aan de speakerkant en droog op de amp aan de andere kant. Van enig verlies kan dus sprake zijn. Aan de andere kant hou

ik van een breede spreiding en heb m'n speakers wat verder uit elkaar staan.

Ik schat zo'n 4,5 meter. Monoblokken zouden hier een oplossing kunnen brengen. Nog even doorsparen dus. Ik ben de laatse tijd nogal onder de indruk van het duitse merk AVM.

Supersnelle, stabiele blokken met een grot vermogen en een 'clean' geluid.

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor de reacties.