Miracle. Posted 1 mei 2011 Report Share Posted 1 mei 2011 De Tube Elysium Apotheose Koop ik voor de 54.000 euro verschil een mooi kabeltje erbij Dan heb je zelfs nog een veel mooiere versterker dan dat KT88 gevalletje, wat zo overgenomen is uit een maandblaadje uit de jaren '80. Die Kanzy is volgens mij nog niet de helft waard van wat de TEA's kosten, en idd die speakers waar ze dat Kanzloze geval mee demonstreren had ook wel wat beter over na gedacht kunnen worden, zeker voor dat geld. Nu valt er op iedere versterker en speaker wel wat aan te merken. Perfect zul je het nooit krijgen, maar als er dat soort bedragen gevraagd worden verwacht ik toch wel wat anders/beters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 mei 2011 Report Share Posted 1 mei 2011 Mooie lampenstandaard, Henk. Jij ziet in elk topic geloof ik wel een gaatje voor dat plaatje. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 mei 2011 Report Share Posted 1 mei 2011 Mooie lampenstandaard, Henk. Jij ziet in elk topic geloof ik wel een gaatje voor dat plaatje. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 1 mei 2011 Report Share Posted 1 mei 2011 Laat ik nu denken dat dit topic over de demo's van Audioclub Oost Brabant gaan En niet: kijk de mijne is dikker of groter...... Iets meer inhoud s.v.p..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 mei 2011 Author Report Share Posted 2 mei 2011 De twee vorige keren dat ik deze gehoord heb was uitermate teleurstellend. Of ze hebben de ruimte meegehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 mei 2011 Report Share Posted 2 mei 2011 De twee vorige keren dat ik deze gehoord heb was uitermate teleurstellend. Of ze hebben de ruimte meegehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 mei 2011 Report Share Posted 2 mei 2011 Een buizenversterker van 60.000 euro is minimaal 50.000 euro te duur! Doe mij maar den deze naast de Klipsch De Tube Elysium Apotheose Koop ik voor de 54.000 euro verschil een mooi kabeltje erbij 's werelds laagste ls stands (en mooi weer die foto in beeld) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 mei 2011 Report Share Posted 7 mei 2011 (...) Laatst vond ik het opvallend bij een cd van Johnny Cash. Ik vind dat niet gek, het kan zijn dat er is opgenomen vanaf een lage positie. Daar ga ik dan maar even vanuit. (...) Men moet van Johnny Cash opnamen niet al t Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2011 Report Share Posted 7 mei 2011 Beste spido, Jouw bijdragen de laatste tijd zijn net zo steekhoudend als verheffend. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 mei 2011 Report Share Posted 8 mei 2011 (...) Jouw bijdragen de laatste tijd zijn net zo steekhoudend als verheffend. (...) Beste mumsoft, Zeg, eh... we verlagen ons hier toch niet tot persóónlijke affronten, hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 8 mei 2011 Report Share Posted 8 mei 2011 Deze foto, maar niet zoveel meer gebruiken, Henk, op het forum. Het blijft zodanig bij me hangen, dat ik had gedroomd dat ik de luidsprekers ook had besteld met de handgemaakte stands erbij, tot ik "wakker" werd in mijn eigen droom en vaststelde dat de luidspreker veel te groot is voor mijn voorkamer! Hoe zeg ik die aankoop nu af en hoe kon ik het in mijn hoofd halen?! Argh! Maar het is een mooie speaker, geeft toch aan, dat als ik een droom-impuls-aankoop doe, dan doe ik het ook wel meteen goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 mei 2011 Author Report Share Posted 15 mei 2011 A.s donderdag Audiac met streaming, Ayre en Revel. O.a. met. Zie ook: LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Audiac is ook de importeur van Olive. Jammer dat ze daar niet mee komen, dat gedoe met pc's heb je dan mooi niet nodig. Neem bv de Olive 06HD, past mooi in dat rijtje naast Ayre. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 mei 2011 Author Report Share Posted 18 mei 2011 Audiac is ook de importeur van Olive. Jammer dat ze daar niet mee komen, dat gedoe met pc's heb je dan mooi niet nodig. Neem bv de Olive 06HD, past mooi in dat rijtje naast Ayre. M rc Het programma van Audiac is zo groot, dat er altijd keuzes gemaakt moeten worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Hallo Hans, Deze demo is ook al eens bij de AVMN geweest. Dit was voor mij de doorslag oom ook aan streaming te gaan. Dat het uiteindelijk geen Ayre DAC is geworden, doet niets af aan de geboden kwaliteit op die avond. Het klonk mij uiterst muzikaal in de oren. Vooral het verschil tussen een kwaliteits CD speler en de streaming via de DAC was voor mij de bevestiging dat streaming "The way to go" is. Veel plezier op je avond. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 mei 2011 Author Report Share Posted 22 mei 2011 Net voordat we naar Munchen gingen hebben we de demo van Audiac nog gehad. Erg informatief en professioneel opgezet. De avond begon met een beamerpresentatie waarin e.e.a. werd uitgegd, errug informatief. Daarna liet men ons de verschillen tussen verschillende ongecomprimeerde muziekfiles horen en het klankverschil tussen verschillende rippers en USB kabels. Uiteraard leverde dit veel vragen en stevige discussies op. Ik heb ondertussen wel begrepen dat er binnen de club inderdaad een aantal leden de overstap naar streaming audio wilen gaan maken. Binnenkort volgt er een uitgebreid verslag op onze site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juni 2011 Author Report Share Posted 16 juni 2011 Vanwege Alpe d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 juni 2011 Author Report Share Posted 17 juni 2011 Zo... het zit er al weer op. 'T werd toch een vermeldenswaardige avond. Iedereen stond werkelijk versteld wat die minispeakertjes aan laag en midden produceerden. Maar ik moest toch ook aan het "scherp" topic denken. En ook aan de opmerking van Treshold. De Jolida buizenversterker moest n.l. in de grote zaal nogal ver open gedraaid worden. Met als gevolg dat het hoog aanzienlijk scherper klonk dan wat ik eerder bij de eigenaar van de speakertjes thuis hoorde. Maar toch... voor dat geld... is het extreem goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2011 Author Report Share Posted 13 juli 2011 Zo... het zit er al weer op. 'T werd toch een vermeldenswaardige avond. Iedereen stond werkelijk versteld wat die minispeakertjes aan laag en midden produceerden. Maar ik moest toch ook aan het "scherp" topic denken. En ook aan de opmerking van Treshold. De Jolida buizenversterker moest n.l. in de grote zaal nogal ver open gedraaid worden. Met als gevolg dat het hoog aanzienlijk scherper klonk dan wat ik eerder bij de eigenaar van de speakertjes thuis hoorde. Maar toch... voor dat geld... is het extreem goed. Het verslag is nu te lezen.. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2011 Author Report Share Posted 13 juli 2011 Volgende week donderdag 21 juli krijgen we MBL... Zie ook LINK. Of het deze set wordt is nog niet bekend. Ik ben benieuwd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 juli 2011 Report Share Posted 13 juli 2011 Eigenlijk verwacht je dat die dingen met een hoop vuur en rook door het dak worden geschoten... Sorry Hans... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juli 2011 Report Share Posted 13 juli 2011 Eigenlijk verwacht je dat die dingen met een hoop vuur en rook door het dak worden geschoten... Sorry Hans... M rc Een raket rookt toch niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2011 Author Report Share Posted 14 juli 2011 Door wat geharrewar was het verslag van mei (Audiac en Streaming audio) nog niet op de site terucht gekomen. Nu dus wel. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 juli 2011 Report Share Posted 14 juli 2011 Door wat geharrewar was het verslag van mei (Audiac en Streaming audio) nog niet op de site terucht gekomen. Nu dus wel. LINK Leuk om te lezen weer. En opmerkelijk dat een standaard USB-kabel het minder doet dan die audiofiele, terwijl er toch een geweldig anti-jitter systeem aan hangt. Zou er iemand wel eens op het idee zijn gekomen om te meten wat er uit die kabels komt? D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 juli 2011 Author Report Share Posted 20 juli 2011 Volgende week donderdag 21 juli krijgen we MBL... Zie ook LINK. Of het deze set wordt is nog niet bekend. Ik ben benieuwd... Ondertussen weten we dat het waarschijnlijk deze luidsprekers worden: En deze monoblokken Voor de rest zie: Link en iedereen is welkom, zie hiervoor: Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts