Jump to content

Audioclub Oost Brabant

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

On 22-3-2023 at 11:53, Hans van Liempd said:

Gelukkig is onze site nu https en kan ik weer foto's plaatsen.

Hier het verslag van het bezoek van de club aan van den Hul: https://www.aob-hifi.nl/Verslagen/2023/VandenHul/VandenHul.htm

04.jpg

Ik vraag me al een tijdje af wat de verschillen zijn tussen de koolstof kabels van Cock en Aalt Jouk (behalve de prijs dan).

2 minutes ago, carl said:

Ik vraag me al een tijdje af wat de verschillen zijn tussen de koolstof kabels van Cock en Aalt Jouk (behalve de prijs dan).

Ik zou het wel weten, de prijs zou voor mij niet het belangrijkste zijn. Cock heeft oortjes, Aalt Jouk veel euros.....

Ik ken de prijzen van Aalt Jouk verder niet. Ik heb de indruk dat ze beiden hetzelfde basismateriaal gebruiken. In principe zouden ze dan vergelijkbaar moeten klinken.

18 minutes ago, carl said:

Ik ken de prijzen van Aalt Jouk verder niet. Ik heb de indruk dat ze beiden hetzelfde basismateriaal gebruiken. In principe zouden ze dan vergelijkbaar moeten klinken.

Je kan dat Carbon spul gewoon online bestellen, het is maar net de kunst om daar een kabel van te maken: Home - DexMat

Edited by Roots

Uiteindelijk gaat het er toch om dat Cock een fraai product maakt voor een goede prijs Roots. En prima toch dat verschillende producenten hetzelfde basismateriaal gebruiken: may the best win.

11 minutes ago, Roots said:

Supra..VdH.. Cardas en vast nog veel anderen.

Hoe gaat dat eigenlijk tussen jullie, Cock belt jou om wat te moeten zeggen?

VdH klopt wel, de rest is vermoedens. Kom eens met een site waar dat genoemd wordt! 
Ik weet net iets  te veel van CNT om je te geloven.

groet,

Leobus

1 minute ago, Roots said:

Ze adverteren iig met doordrenkt Carbon Katoen afscherming. :) Ik heb het niet gecontroleerd.

Ah, Van den Hul en Cock gebruiken CNT als geleider waar een elektrisch muzieksignaal doorheen gaat, en dat lijkt me wat anders dan een afscherming van katoen-carbon.

Start die thread nu, Roots, dan zet de moderator de posts vast over. Gaan we daar verder.  Kan je niet de hele avond geven. Tenzij je van me afwil vind ik het ook goed. Zelf heb ik nog geen carbon kabel in mijn set en jij schijnbaar ook niet. Dus dan kunnen we daar de laatste recensies en ervaringen centraal verzamelen. Daar kan het hele forum kennis van nemen. Lijkt je dat niet wat?