Jump to content

Audioclub Oost Brabant

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

On 23-6-2023 at 19:28, Roots said:

Een oude bekende van ons vroeg mij vandaag: "Vraag eens waarom hij Cock zijn kabels niet gebruikt?

On 24-6-2023 at 08:27, audiofreak said:

Wat een gelul weer. Die oude bekende kan ook zichzelf bekend maken. Ik vraag het namens een vriend wie dat is. . 

On 24-6-2023 at 17:54, Roots said:

Wacht nu eens even...Wol mailt mij wel eens als hij mee leest en zit te schaterlachen. Ik heb zijn vraag precies zo neer getypt zoals wol het zei.....Meer is het niet.

[ZWARE OFF-TOPIC MODUS]
 Tja, nu snap ik het. Meld dan voortaan even welke oude bekende het is in plaats van vaag te gaan doen. Ik ga geen vragen beantwoorden voor oude bekende die hier niet op het forum (meer mogen) komen. Ook ga ik daar Cock niet mee lastig vallen of Cock daarover bellen. Als die oude bekende (dus Wol) dat wilt weten belt hij Cock zelf maar. Maar dat zal hij toch ook niet doen, want die oude bekende heeft de reputatie om steeds langs Cock te gaan en telkens weer dan af te zeggen. 
[EINDE ZWARE OFF-TOPIC MODUS]

even terugkomend op het dalende ledenaantal bij Audio Club Oost Brabant. Ik heb jaren in het bestuur gezet van Audio Club Velsen. Ook daar hadden we jarenlang last van een dalend ledenaantal. Vroeger hebben we ook wel eens overwogen een ledenstop in te voeren, maar zover is het nooit gekomen. Daarna dus gestaag dalend leden aantal.

Sinds een jaar (einde Corona?) is het ledenaantal juist flink toegenomen. We hebben nu juist weer regelmatig een volle zaal. Dat is lang anders geweest.

2 hours ago, audiofreak said:

[ZWARE OFF-TOPIC MODUS]
 Tja, nu snap ik het. Meld dan voortaan even welke oude bekende het is in plaats van vaag te gaan doen. Ik ga geen vragen beantwoorden voor oude bekende die hier niet op het forum (meer mogen) komen. Ook ga ik daar Cock niet mee lastig vallen of Cock daarover bellen. Als die oude bekende (dus Wol) dat wilt weten belt hij Cock zelf maar. Maar dat zal hij toch ook niet doen, want die oude bekende heeft de reputatie om steeds langs Cock te gaan en telkens weer dan af te zeggen. 
[EINDE ZWARE OFF-TOPIC MODUS]

Ochottekes toch, of hoe  zaken opgeblazen worden en blijkbaar is Cock een heilige die alwetend is. Het zou juist Cock sieren om hier op het forum zijn ervaringen te delen i.p.v. het via leden door te geven.

Edited by Bebatoli

Nee, Cock is wars van verering.

Iedereen kan hem bellen, hij is heel behulpzaam.
Hij heeft zijn reden om niet op het forum te komen.
Doorgifte van ervaringen doet niet hij maar de leden die het op het forum kwijt willen.
Wellicht heeft iemand er iets aan, dat is zijn insteek.

44 minutes ago, Edje2 said:

even terugkomend op het dalende ledenaantal bij Audio Club Oost Brabant. Ik heb jaren in het bestuur gezet van Audio Club Velsen. Ook daar hadden we jarenlang last van een dalend ledenaantal. Vroeger hebben we ook wel eens overwogen een ledenstop in te voeren, maar zover is het nooit gekomen. Daarna dus gestaag dalend leden aantal.

Sinds een jaar (einde Corona?) is het ledenaantal juist flink toegenomen. We hebben nu juist weer regelmatig een volle zaal. Dat is lang anders geweest.

Bij ons is dat dus precies het omgekeerde. Vanwege de coronamaatregelen waren we genoodzaakt te improviseren. Met redelijk succes overigens, al was het wel een korte demo-avond omdat we met twee kleinere groepen gingen werken. Helaas hebben toe ook een paar leden hun lidmaatschap opgezegt. Ook werden werden we door de uitbater verzocht om naar een andere dag te gaan. Dat werd dus de dinsdagavovond ipv de donderdagavond. Op zich geen probleem, tenzij je op dinsdag andere afspraken hebt. Ook dat kostte ons een paar leden. En door alle stijgende kosten van de locatie waar we zitten waren we genoodzaakt om de contributie te verhogen (die daarvoor ook eigenlijk te laag was ... 😉 )Maar ook dat was voor een aantal leden reden om op te zeggen. En misschien zijn er nog wel wat andere redenen te verzinnen.

Hopelijk gaat het wel veranderen en komen er weer wat leden (hopelijk ook iets jongere...) bij.

Nu weer on-topic gaan? 

14 minutes ago, Groovy said:

Nee, Cock is wars van verering.

Iedereen kan hem bellen, hij is heel behulpzaam.
Hij heeft zijn reden om niet op het forum te komen.
Doorgifte van ervaringen doet niet hij maar de leden die het op het forum kwijt willen.
Wellicht heeft iemand er iets aan, dat is zijn insteek.

Kan allemaal waar zijn, maar wat hebben leden van dit forum er aan die hem niet kennen aan zijn doorgegeven boodschap, juist, niets dus! 

1 minute ago, Bebatoli said:

Kan allemaal waar zijn, maar wat hebben leden van dit forum er aan die hem niet kennen aan zijn doorgegeven boodschap, juist, niets dus! 

En al helemaal niet in het topic van Audioclub Oost-Brabant....

Wellicht een idee om een speciaal "Cock" topic te starten en deze discussie daar te voeren?

38 minutes ago, Bebatoli said:

Dat is aan hen.
Het is hier genoegzaam bekent dat Cock verstand van zaken heeft.