Hans van Liempd Posted 31 augustus 2023 Author Report Share Posted 31 augustus 2023 2 hours ago, Duclaasie said: Mooie verslagen weer, jammer dat ik aan de andere kant van het land woon. De leden komen meestal uit het zuiden, maar we hebben ook leden vanuit Rijswijk, Zeeland, Limburg en Gelderland. We hopen langzamerhand wél op wat nieuwe leden. Een aantal heeft om gezondheidsredenen moeten stoppen. Dan de Coronaperiode er bij én, dat we van de donderdagavond naar de dinsdagavond zijn gegaan. We hebben eigenlijk al jarenlang min of meer een ledenstop. 50 leden is zo'n beetje de grens. Boven die grens wordt fatsoenlijk luisteren wel lastig. Een keer komen kijken kan altijd. Daar vragen we dan een vergoeding van € 5,- voor de koffie voor. Mocht je lid worden, dan gaat dat weer gelijk van je contributie. De locatie gaat vanaf september wél veranderen. Dus hou de site in de gaten wanneer je eens wil komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 Erg leuk hoor, om over dit soort bijeenkomsten te lezen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted 2 september 2023 Report Share Posted 2 september 2023 On 31-8-2023 at 21:32, Hans van Liempd said: De locatie gaat vanaf september wél veranderen. Dus hou de site in de gaten wanneer je eens wil komen. Ik ben benieuwd waar dat gaat zijn. Als ik een ongevraagde tip mag geven : CACAOFABRIEK Helmond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 september 2023 Author Report Share Posted 2 september 2023 Helmond zou best kunnen. Maar de ruimte moet op dinsdagavond wel beschikbaar zijn en bovendien betaalbaar. Een dikke zaalhuur betalen en daarbovenop horeca prijzen voor de koffie en andere consumpties is niet de bedoeling. Daarnaast moet de zaal ruim genoeg zijn, maar niet te groot omdat de luidsprekers die wij beluisteren voor de huiskamer bedoeld zijn. Én de akoestiek moet ergens op lijken. Daarnaast moet de omgeving niet rumoerig zijn. Een zaaltje achter een kroeg is vaak al lastig vanwege de herrie uit de kroeg. We hadden een geschikte ruimte gevonden, maar wegens het gebrek aan vrijwilligers kon dat niet doorgaan. Al met al nogal wat eisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 2 september 2023 Report Share Posted 2 september 2023 On 31-8-2023 at 18:47, Duclaasie said: Mooie verslagen weer, jammer dat ik aan de andere kant van het land woon. Is er in het noorden van Nederland een audioclub? Zelf woon ik in Zuid Drenthe, te ver om naar het zuiden te rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 2 september 2023 Report Share Posted 2 september 2023 8 minutes ago, pjotr27 said: Is er in het noorden van Nederland een audioclub? Zelf woon ik in Zuid Drenthe, te ver om naar het zuiden te rijden. Volgens mij wonen we dan vrij dicht bij elkaar, ik woon in de omgeving van Steenwijk. Ik weet in ieder geval niet af van het bestaan van een audioclub ergens in het noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 8 september 2023 Report Share Posted 8 september 2023 Die is er volgens mij ook niet, terwijl er wel heel veel audio liefhebbers zijn in het Noorden. Ik zie een taak voor jullie weg gelegd Pjotr en Klaas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 9 september 2023 Report Share Posted 9 september 2023 On 2-9-2023 at 13:26, marcel535i said: Ik ben benieuwd waar dat gaat zijn. Als ik een ongevraagde tip mag geven : CACAOFABRIEK Helmond Vandaag gezien toen ik per motor op zoek was naar Wijnhuis Helmond. Mooi monumentaal gebouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 9 september 2023 Report Share Posted 9 september 2023 P.s.: zonder navigatie het betreffende wijnhuis niet gevonden. Dus nadat ik eerder mooie ambachtelijke kazen gekocht had in Hamont-Achel, kunnen deze vanavond niet vergezeld worden door een paar glazen Westvleteren 12. Djuuu. Bovendien is de Ducati geen motor voor stadsverkeer, zeker bij 30 gr. niet. SM is er niks bij, aangezien de uitlatenbochten onder het zadel lopen. De temperaturen in mijn onderste regionen gingen richting standje: gekookte eieren, terwijl de koelvloeistof 107 gr. aantikte. Voordat ik hier met mijn eigen woorden om mijn oren geslingerd wordt: ik moet zo nodig Italiaans rijden met zoveel mogelijk zintuiglijke prikkeling. Waarvan akte dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 9 september 2023 Report Share Posted 9 september 2023 Ik weet niet hoor...Ik zit 30km van de Westvleteren importeur vandaan, maar het is hier altijd uitverkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 10 september 2023 Report Share Posted 10 september 2023 On 8-9-2023 at 14:42, Edje2 said: Die is er volgens mij ook niet, terwijl er wel heel veel audio liefhebbers zijn in het Noorden. Ik zie een taak voor jullie weg gelegd Pjotr en Klaas! Ik zal er eens over gaan nadenken de komende periode... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 september 2023 Author Report Share Posted 15 september 2023 Er is een nieuwe locatie voor onze clubavonden gevonden. Vanaf november zijn de clubavonden op de dinsdagavond in Gemeenschapshuis "De Walnoot" in Boxtel. Ik ken het gebouw niet, maar op de foto's ziet het er heel mooi en modern uit. Hopelijk werkt de akoestiek ook mee. Dit gebouw is vanaf de A2 prima bereikbaar. Voor de mensen die in Boxtel een beetje bekend zijn, het is vlakbij de kerktoren uit de 60-er jaren van vorige eeuw, "Magere Josje". De kerk is gesloopt, maar de toren staat er nog. Daar is een flatgebouw omheen gebouwd, de toren steekt daar royaal bovenuit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 15 september 2023 Report Share Posted 15 september 2023 Goed nieuws, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 september 2023 Report Share Posted 15 september 2023 1 hour ago, Hans van Liempd said: Er is een nieuwe locatie voor onze clubavonden gevonden. Vanaf november zijn de clubavonden op de dinsdagavond in Gemeenschapshuis "De Walnoot" in Boxtel. Ik ken het gebouw niet, maar op de foto's ziet het er heel mooi en modern uit. Hopelijk werkt de akoestiek ook mee. Dit gebouw is vanaf de A2 prima bereikbaar. Voor de mensen die in Boxtel een beetje bekend zijn, het is vlakbij de kerktoren uit de 60-er jaren van vorige eeuw, "Magere Josje". De kerk is gesloopt, maar de toren staat er nog. Daar is een flatgebouw omheen gebouwd, de toren steekt daar royaal bovenuit. Misschien kom ik wel een keer als gast, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 september 2023 Author Report Share Posted 15 september 2023 Leuk, Volgende week dinsdagavond hebben we Uw Hifi Choice met Sivian Acoustics. Nog wel in Oirschot, maar lijkt me een heel mooie demo te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansP Posted 16 september 2023 Report Share Posted 16 september 2023 Ik denk dat ik er ook wel kan zijn, ken de bouwer van het product, aangenaam mens en weet wat wat er nodig is. Men weet wat muziek is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 september 2023 Author Report Share Posted 17 september 2023 9 hours ago, HansP said: Ik denk dat ik er ook wel kan zijn, ken de bouwer van het product, aangenaam mens en weet wat wat er nodig is. Men weet wat muziek is. Leuk, om je weer eens te spreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 september 2023 Author Report Share Posted 19 september 2023 (edited) Er staat weer een nieuw verslag te lezen. Nu van de kleine Veddan Atom-C6 Ik was er niet bij omdat ik op vakantie was, maar het schijnt een leuke demo te zijn geweest. https://www.aob-hifi.nl/Verslagen/2023/VeddanAtomC6/VeddanAtomC6.htm Edited 22 november 2023 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 september 2023 Author Report Share Posted 20 september 2023 Gisteravond waren er enkele nieuwe leden. We gaan weer de goede kant op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 11 oktober 2023 Report Share Posted 11 oktober 2023 Gisterenavond een vergadering gehouden met de democommissie in onze nieuwe demoruimte. Gelukkig.. de twee ruimtes waar we gebruik van gaan maken zijn goedgekeurd. Ook meteen de “vangsten” van het DAE besproken. Ik ga nog niet alles verklappen, maar het gaat een mooi en interessant jaar worden. Houd onze agenda in de gaten, en als je zin hebt, even een mailtje sturen via de website. En zeer binnenkort gaat overigens ook onze nieuwe website “live”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 oktober 2023 Author Report Share Posted 11 oktober 2023 Goed te horen Edwin.. Op naar de nieuwe locatie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 11 oktober 2023 Report Share Posted 11 oktober 2023 (edited) 48 minutes ago, Hans van Liempd said: Goed te horen Edwin.. Op naar de nieuwe locatie: Ik hoop niet dat jullie naar dit gebouw gaan… dit is de Amaliaschool Liever het gebouw wat op de achtergrond staat Edited 11 oktober 2023 by edwin16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 oktober 2023 Author Report Share Posted 11 oktober 2023 (edited) Een betere foto van de andere kant. Edited 11 oktober 2023 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 oktober 2023 Report Share Posted 11 oktober 2023 Mooi gebouw Hans. Is het een oude kerk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 oktober 2023 Author Report Share Posted 11 oktober 2023 30 minutes ago, carl said: Mooi gebouw Hans. Is het een oude kerk? Nee joh... gloednieuw gebouwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts