edwin16 Posted 19 mei 2019 Report Share Posted 19 mei 2019 8 hours ago, vintagemod said: De voor rondes zijn belangrijker als de finale,en je moet live horen ,een stuk zelf en een verplicht stuk ,dan kun je beoordelen ,wie 1,2,3 en 4 wordt,dus is het niet een beetje nep,internet stemmen . De Dutch Classical Talent 2019 loopt al minstens drie kwart jaar. Door het hele land waren de deelnemende artiesten te beluisteren. De stemronde op internet is dus (deels, dat wel) een weerspiegeling van de live optredens. Volgende keer dus iets beter inlezen Wol, niet zomaar iets gaan roepen als je niet op de hoogte bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 juni 2019 Author Report Share Posted 25 juni 2019 (edited) En weer de verslagen van afgelopen maanden: Servi-Q en Audiomaat met luidsprekers en electronica van Elac en kabels van Audiomaat: http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#ServiQ Gydotron met de KII luidsprekers en een vintage Marantz CD80 CD speler http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Gydotron Veel leesplezier. Edited 25 juni 2019 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 juli 2019 Author Report Share Posted 15 juli 2019 De laatste demo was een tegenhanger voor de Kii's. De Dutch & Dutch luidsprekers. http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Dutch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 16 juli 2019 Report Share Posted 16 juli 2019 Mooie recencies. Ik begrijp dat het in tegenstelling tot de 3hoek opstelling dat bij de Dutch en Dutch anders is als je van laag houd. Ik heb ze een keer gehoord bij de show in Veldhoven,toen was Koen K er nog bij. Mooie luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juli 2019 Author Report Share Posted 16 juli 2019 3 hours ago, Groovy said: Mooie recencies. Ik begrijp dat het in tegenstelling tot de 3hoek opstelling dat bij de Dutch en Dutch anders is als je van laag houd. Ik heb ze een keer gehoord bij de show in Veldhoven,toen was Koen K er nog bij. Mooie luidsprekers. Kennelijk is de muur achter de woofers onderdeel van de luidsprekerkast. Daarom mogen ze niet verder de kamer in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 16 juli 2019 Report Share Posted 16 juli 2019 Ja,het ontwerp zal zo wel bedoeld zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 oktober 2019 Author Report Share Posted 11 oktober 2019 Er zijn weer een paar verslagen te lezen: De eerste van de leden voor ledenavond met vintage apparatuur vs modernere. Ook was er een "museum" ingericht. http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Leden2 De demo op de tweede avond is verzorgt door EC Design. Die brengen altijd wat leuks mee. Veel leesplezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 oktober 2019 Author Report Share Posted 30 oktober 2019 Hierbij het verslag van de uitmuntende demo van de Grimm luidsprekers. met de nieuwe MU1 streamer/muziekspeler. http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Grimm Veel leesplezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 30 oktober 2019 Report Share Posted 30 oktober 2019 Leuk met een vintage en een moderne set. Mooi nummer met de saxofoon op de Dutch en Dutch,dat heb ik op mijn playlist gezet. Je hoort de lucht er uit komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 januari 2020 Author Report Share Posted 17 januari 2020 (edited) Ik loop weer een paar verslagen achter: Wide Screens met Boenicke http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Widescreens Levin Design Audio: http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#Levin En HNNY Benelux: http://www.aob-hifi.nl/20182019.html#HNNY Veel leesplezier. Edited 17 januari 2020 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 maart 2020 Report Share Posted 13 maart 2020 Leuk verslag Hans, die speakers heb ik in Alkmaar geloof ik niet gehoord. Er stonden toen Final's op geloof ik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 maart 2020 Author Report Share Posted 13 maart 2020 28 minutes ago, René N. said: Leuk verslag Hans, die speakers heb ik in Alkmaar geloof ik niet gehoord. Er stonden toen Final's op geloof ik.... Het zijn wat oudere demo versies. Enkele jaren geleden stonden in Alkmaar de zwarte (dacht ik). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 13 maart 2020 Report Share Posted 13 maart 2020 Mooi verslag Hans. Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 Dit is een eerder bericht van forumlid Hans van Liempd : Omdat ik bij het vorige topic niks meer kan plaatsen, maar een nieuw topic gemaakt. De aftrap dit jaar werd op een zeer proffesionel manier door Cor van Musical Reality gedaan. O.a. met een vergelijk tussen de Inuos Streamer en Eera CD speler/DAC. http://www.aob-hifi.nl/20202021.html#MusicalReality Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 Dit is een eerder bericht van forumlid Hans van Liempd : Deze wou ik jullie niet onthouden: http://www.aob-hifi.nl/20202021.html#RuWi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 Dit is een eerder bericht van forumlid Hans van Liempd : Ik hoorde vandaag dat de audioclub toch weer vanaf 1 juli gaat proberen op te starten. Met maximaal 30 man op afstand zou dat misschien kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 @Hans van Liempd Alles is uit het archief en zoals beloofd heb ik de topics hier weer neergezet. Helaas heb ik niet alles over kunnen zetten, maar de twee belangrijkste posting van de avonden wel. De andere twee topics zijn jouw opening postings hierboven neergezet. De commentaren/reacties van andere forumleden is niet gelukt hier naar te verplaatsen. Nu waren deze reacties niet echt zo boeiend bevonden door mij als beheerder dat ik deze achterwege heb gelaten. Mochten de forum;eden zich alsnog een reactie erop willen geven, dan kan men dat van af hier nu doen. De andere twee topics over de audioclunb zijn nu verborgen. Ja kan dus vanaf nu weer gewoon hier de clubactiviteiten weer posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 mei 2020 Author Report Share Posted 10 mei 2020 9 hours ago, beheerder1 said: Dit is een eerder bericht van forumlid Hans van Liempd : Ik hoorde vandaag dat de audioclub toch weer vanaf 1 juli gaat proberen op te starten. Met maximaal 30 man op afstand zou dat misschien kunnen. Zonet gelezen, dat het toch definitief september wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 mei 2020 Author Report Share Posted 10 mei 2020 9 hours ago, beheerder1 said: @Hans van Liempd Alles is uit het archief en zoals beloofd heb ik de topics hier weer neergezet. Helaas heb ik niet alles over kunnen zetten, maar de twee belangrijkste posting van de avonden wel. De andere twee topics zijn jouw opening postings hierboven neergezet. De commentaren/reacties van andere forumleden is niet gelukt hier naar te verplaatsen. Nu waren deze reacties niet echt zo boeiend bevonden door mij als beheerder dat ik deze achterwege heb gelaten. Mochten de forum;eden zich alsnog een reactie erop willen geven, dan kan men dat van af hier nu doen. De andere twee topics over de audioclunb zijn nu verborgen. Ja kan dus vanaf nu weer gewoon hier de clubactiviteiten weer posten. Hartelijk bedankt, nu staan de verslagen weer netjes bij elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 juni 2020 Author Report Share Posted 22 juni 2020 Nét het bericht doorgekregen dat we toch op 16 juli gaan starten met de demoavonden. In twee lichtingen. Van 19:30 tot 21:15 uur en van 21:15 tot 10:30 uur. Telkens met maximaal 28 personen. Meer dan 30 mag voorlopig nog niet en met een afstand van 1,5 m passen er kennelijk niet meer in de zaal. Koffie pakken bij de ingang en gelijk gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Maar wel leuk dat we weer gaan starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 22 juni 2020 Report Share Posted 22 juni 2020 2 hours ago, Hans van Liempd said: Nét het bericht doorgekregen dat we toch op 16 juli gaan starten met de demoavonden. In twee lichtingen. Van 19:30 tot 21:15 uur en van 21:15 tot 10:30 uur. Telkens met maximaal 28 personen. Meer dan 30 mag voorlopig nog niet en met een afstand van 1,5 m passen er kennelijk niet meer in de zaal. Koffie pakken bij de ingang en gelijk gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Maar wel leuk dat we weer gaan starten. Daar zijn wij (het bestuur + democommissie) net zo benieuwd naar. Als iedereen een beetje meewerkt gaat het allemaal wel lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 juni 2020 Author Report Share Posted 22 juni 2020 37 minutes ago, edwin16 said: Daar zijn wij (het bestuur + democommissie) net zo benieuwd naar. Als iedereen een beetje meewerkt gaat het allemaal wel lukken. Daar ben ik ook van overtuigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 juni 2020 Report Share Posted 22 juni 2020 Dat is fijn nieuws voor de leden. Ik wens jullie veel plezier toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 juni 2020 Report Share Posted 22 juni 2020 4 hours ago, Hans van Liempd said: Nét het bericht doorgekregen dat we toch op 16 juli gaan starten met de demoavonden. In twee lichtingen. Van 19:30 tot 21:15 uur en van 21:15 tot 10:30 uur. Telkens met maximaal 28 personen. Meer dan 30 mag voorlopig nog niet en met een afstand van 1,5 m passen er kennelijk niet meer in de zaal. Koffie pakken bij de ingang en gelijk gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Maar wel leuk dat we weer gaan starten. Leuk man! Juist het contact mis je wel hé, hoewel we met de fotoclub wel hebben gezoomed. Bij ons overigens nog niets gehoord van een fysieke bijeenkomst-datum daarvan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 juni 2020 Report Share Posted 23 juni 2020 Tja ik vind het nog steeds wel een hoog risico om weer naar zulke bijeenkomsten te gaan. Corona is nog niet het land uit en juist binnen bijeenkomsten zijn een hoog risico. Daarnaast valt een groot deel van alle mensen in de risico groep door de leeftijd. Lijkt mij nog zwaar onverantwoord eerlijk gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts