hderkx Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Het lijkt of de Japanse merken met een comeback bezig zijn. Denon heeft erg mooie en goed klinkende stereo apparatuur. Marantz heeft topapparatuur. Yamaha heeft weer een mooie cd speler en versterker, Alleen Sony blijft achter. Die hebben nog niks bijzonders in de ES reeks. Ik durf gerust te stellen dat die merken zich kunnen meten met de kleinere of grotere merken buiten Japan. Vaak rekenen die veel te hoge bedragen, enkel en alleen omdat ze zich als exoten voordoen. De prestaties zijn niet beter en vaak zelfs minder in mijn oren. Ik vind Denon bijvoorbeeld beter dan Primare... HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Ik ben niet zo merkgericht. Ik vind beoordelen dan ook heel subjectief omdat de match met alles het verschil maakt. Japanse merken zijn dan ook niet slechter of beter te noemen dan een ander willekeurig merk. Daarom vind ik je laatste opmerking vreemd: alsof je de hele productlijn van een merk kent op alle vlakken ..Zo'n vergelijk is dan ook nergens op gebaseerd en zuiver speculatief en stemmingmakend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 20 januari 2008 Author Report Share Posted 20 januari 2008 @ Carlo, alles subjectief en ik heb het alleen over apparaten die ik daadwerkelijk gehoord heb. Het gaat er mij om dat er te veel nadruk wordt gelegd op allerlei exotische merken of merken die (te) veel geld vragen voor hetgeen ze bieden. Dat laatste valt bij Primare gelukkig nog mee. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Ben net uit China terug, als ik zie wat daar wordt aangeboden van Pioneer, Denon en Sansui hebben wij het hier slecht. Vooral Denon maakt een stel fantastische Luidsprekers . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 @ Carlo, alles subjectief en ik heb het alleen over apparaten die ik daadwerkelijk gehoord heb. Het gaat er mij om dat er te veel nadruk wordt gelegd op allerlei exotische merken of merken die (te) veel geld vragen voor hetgeen ze bieden. Dat laatste valt bij Primare gelukkig nog mee. HDerkx Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts