Sietse Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 Och, de meeste zelfbouwers zijn ooit ergens mee begonnen en ook ergens aangeland. Keulen en Aken zijn ook niet op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 Beste m44, Nou, jouw "spellings controlle" zou waarschijnlijk wel de aandacht hebben getrokken van de spellingscontrole... shit waar zit nu toch die gaaaaap emoticon Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 Beste m44, Nou, jouw "spellings controlle" zou waarschijnlijk wel de aandacht hebben getrokken van de spellingscontrole... shit waar zit nu toch die gaaaaap emoticon ja das een hele mooie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2008 Report Share Posted 26 januari 2008 Beste m44, Nou, jouw "spellings controlle" zou waarschijnlijk wel de aandacht hebben getrokken van de spellingscontrole... shit waar zit nu toch die gaaaaap emoticon ja das een hele mooie Als je er lang genoeg naar kijkt, ga je vanzelf meegapen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 27 januari 2008 Author Report Share Posted 27 januari 2008 heb net de State Of The Art beluisterd en hoor ik mijne weer dan is mijn geluid niet mooi maar zo iets ken je nie met elkaar vergelijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 januari 2008 Report Share Posted 27 januari 2008 heb net de State Of The Art beluisterden hoor ik mijne weer dan is mijn geluid niet mooi maar zo iets ken je nie met elkaar vergelijken welkom in de wereld van de hifi Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 januari 2008 Report Share Posted 27 januari 2008 heb net de State Of The Art beluisterden hoor ik mijne weer dan is mijn geluid niet mooi maar zo iets ken je nie met elkaar vergelijken Beste Glorificus, Gebruik je wel de goede kabels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 30 januari 2008 Author Report Share Posted 30 januari 2008 ja wel denk ik ik kreeg het bij een ander zet speakers van iemand die waar grooter als deze dus lijk me dat het wel goed is moet nog wel een nieuwe versterker hebben een goede voor mijn ava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 ps gratis afhalen geld trouwens voor iedereen de kasten staan een beetje in de weg, het is een tl desing en is al voorzien van demping matriaal Hopelijk leest Alvinio zijn inbox . Lijkt mij een leuke manier om kennis te maken met een zelfbouw speaker . Kratje bier of iets dergelijks heb ik er wel voor over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts