Jump to content

Silclear

robx
 Share

Recommended Posts

Mijn advies is om niet het uiteinde vh net snoer in zijn geheel in een keer onder te dompelen voor een goede cleaning ivm kortsluiting :D

Voor de rest kan ik al het andere alleen maar beamen het is net of je naar een andere set luistert de verandering is op component niveau.

Na de cleaning kwam mijn vriendin uit een andere kamer , en zei dit klinkt opeens veel opener met veel meer "contact " met de opnamesetting , ze dacht zelfs dat er een andere set stond te spelen.

Nog een kleinigheidje het laag wordt veel strakker. <_<

gr :( hj :)

• 3 months later...

Deze week lekker vrij genomen, dus alle tijd om eens lekker aan te prutsen en muziek te luisteren. Ik heb ook zo'n potje besteld en ik moet zeggen dat het zalfje me wel bevalt. Ik heb dezelfde ervaringen als hierboven omschreven. Het was wel een rotklus (ruim 2 uur mee bezig geweest) om alles te behandelen.

Guest Rev. Fatman
Deze week lekker vrij genomen, dus alle tijd om eens lekker aan te prutsen en muziek te luisteren. Ik heb ook zo'n potje besteld en ik moet zeggen dat het zalfje me wel bevalt. Ik heb dezelfde ervaringen als hierboven omschreven. Het was wel een rotklus (ruim 2 uur mee bezig geweest) om alles te behandelen.

Mag toch aannemen dat dit een verlate 1 April grap is? :huh: