robx Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 wie heeft ervaring met Silclear (prut om alle contacten mee te bewerken, zoek maar met google)? en wat is de ervaring dan? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 meer zwart, meer lucht tussen de instrumenten, bredere soundstage maar tegelijk ook meer focus, een strakker laag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 meer zwart, meer lucht tussen de instrumenten, bredere soundstage maar tegelijk ook meer focus, een strakker laag Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Mijn advies is om niet het uiteinde vh net snoer in zijn geheel in een keer onder te dompelen voor een goede cleaning ivm kortsluiting Voor de rest kan ik al het andere alleen maar beamen het is net of je naar een andere set luistert de verandering is op component niveau. Na de cleaning kwam mijn vriendin uit een andere kamer , en zei dit klinkt opeens veel opener met veel meer "contact " met de opnamesetting , ze dacht zelfs dat er een andere set stond te spelen. Nog een kleinigheidje het laag wordt veel strakker. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 januari 2008 Author Report Share Posted 21 januari 2008 krijg de indruk dat het wel bevalt ga ik voor mijn verjaardag vragen, en meissie heeft al gezegd dat de wens ingewilligd gaat worden (silclear? kan je dat ook dragen?) groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 @robx, daar moet je je "meissie" mee insmeren. Je weet niet wat je meemaakt! HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 januari 2008 Author Report Share Posted 22 januari 2008 nou ja het geleidt erg goed, dus opletten of de vonk overslaat dan ach het is met de hobby al geheel uit de hand gelopen, dus dit kan ook nog wel. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 januari 2008 Report Share Posted 22 januari 2008 Uhm, ja schat, dat is zalf voor mijn stereo... "Jeukt ie dan?" "Nee, last van droge contacten" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 januari 2008 Report Share Posted 22 januari 2008 Uhm, ja schat, dat is zalf voor mijn stereo... "Jeukt ie dan?" "Nee, last van droge contacten" Erg leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 januari 2008 Report Share Posted 23 januari 2008 Ja, leg dat maar eens uit aan de verjaarsdagsvisite... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 Deze week lekker vrij genomen, dus alle tijd om eens lekker aan te prutsen en muziek te luisteren. Ik heb ook zo'n potje besteld en ik moet zeggen dat het zalfje me wel bevalt. Ik heb dezelfde ervaringen als hierboven omschreven. Het was wel een rotklus (ruim 2 uur mee bezig geweest) om alles te behandelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 Deze week lekker vrij genomen, dus alle tijd om eens lekker aan te prutsen en muziek te luisteren. Ik heb ook zo'n potje besteld en ik moet zeggen dat het zalfje me wel bevalt. Ik heb dezelfde ervaringen als hierboven omschreven. Het was wel een rotklus (ruim 2 uur mee bezig geweest) om alles te behandelen. Mag toch aannemen dat dit een verlate 1 April grap is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts