Ruben Posted 23 januari 2008 Report Share Posted 23 januari 2008 Beste allemaal, ik wil graag een wat gefundeerder laag en zit te denken aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 januari 2008 Report Share Posted 23 januari 2008 SVS Velodyne De eerste is via internet te bestellen. Velodyne bij Beter Beeld & Geluid. Dit station ben ik al gepasseerd; ik heb zelf ook met een REL sub gestoeid, maar kreeg het laag nooit lekker in fase. Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar grotere full-range speakers. Lijkt me beter dan het plaatsen van een relatief goedkope sub in combinatie met deze z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 24 januari 2008 Report Share Posted 24 januari 2008 ik heb zelf ook met een REL sub gestoeid, maar kreeg het laag nooit lekker in fase.Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar grotere full-range speakers. Lijkt me beter dan het plaatsen van een relatief goedkope sub in combinatie met deze z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Posted 24 januari 2008 Author Report Share Posted 24 januari 2008 een andere versterker lijkt me niet nodig. Het laag dat er nu uitkomt is echt prima alleen niet diep genoeg. Een andere versterker zal het niet veel dieper of strakker laten klinken. Met een rendement van 93dB kunnen veel versterkers aardig uit de voeten met deze speaker. Ik wil graag wat extra laag en dit kan volgens mij alleen met een extra woofer. Een groter fullrange systeem is uiteraard de beste oplossing. Maar dan zal ik ook een andere versterker aan moeten schaffen. Al met al loopt dat veel te veel in de papieren. Een actieve subwoofer is dan ook een compromis gebaseerd op budgettaire gronden. Ik wil het gewoon wel 's uitproberen. Bedankt voor de reacties tot nu toe en ik kijk uit naar meer. Groet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 januari 2008 Report Share Posted 24 januari 2008 ik las toevallig net de beschrijving van deze set op hifi.nl, is wel een HT set http://my.hifi.nl/index.php?user=8582 wel wat duurder deze velodyne, het kan natuurlijk ook een stuk goedkoper, mits de subwoofer goed is ingeregeld anders eens kijken naar een andere versterker om de 3A aan te sturen zelf speel ik met een BK XLS300 sub oner mijn scanspeaks in een stereo opstelling, ingeregeld op 40 hz en dat voegd zeker iets toe bij stereo Misschien. Totdat je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts