Jump to content

Wie verdient de schoonheidsprijs?

threshold
 Share

Recommended Posts

ik ben bang dat

angst is een slechte raadgever. :(

Als je iemand zomaar beschuldigt van plagiaat is dat niet netjes. Zoiets behoort men wel met bewijzen te staven.

:huh:

Als 't om platenspelers gaat: de mooiste was eigenlijk ook de beste!

0876_1.JPG

Deze stond tijdje terug voor 149 euries te koop op DL 2e hands site...

Met een beetje geduld en zoekwerk bij onze oosterburen voor onder de E100.- te krijgen, soms zelfs ruim daar onder. Een beetje lachwekkend is dan de prijs die je voor het armpje in nederland moet betalen, hype, hype.

Nottingham%20Anna%20log%20grande.gif

Deze vind ik erg mooi. (een stuk mooier dan die sloerie hierboven)

HDerkx

Deze vind ik dan weer niet mooi, ook niet kwa klank!!

Avid en Bluenote vind ik dan weer zeer knap op draaitafel gebied

Zo zie je maar dat smaken heel sterk kunnen verschillen :)

Gr

stef

Nottingham%20Anna%20log%20grande.gif

Deze vind ik erg mooi. (een stuk mooier dan die sloerie hierboven)

HDerkx

Deze vind ik dan weer niet mooi, ook niet kwa klank!!

Avid en Bluenote vind ik dan weer zeer knap op draaitafel gebied

Zo zie je maar dat smaken heel sterk kunnen verschillen :)

Gr

stef

Haha! Put another log on the fire baby! :lol:

;) RastaPhil

(...) ja sorry als je in de gevangenis hebt gewerkt pik je wel eens wat op.

Beste m44,

H

Dat vind ik ook wel fraai alleen geef mij maar een 'normale' AB ik denk dat dat beter in de hand ligt en je hebt toch al 100 AB's door het huis slingeren maakt die ene ook niks meer uit.

Dat vind ik ook wel fraai alleen geef mij maar een 'normale' AB ik denk dat dat beter in de hand ligt en je hebt toch al 100 AB's door het huis slingeren maakt die ene ook niks meer uit.

Deze afstandsbediening ligt vast in de palm van de hand en je bedient er alleen maar het volume mee. Ergonomisch is het dus super en meer dan volumeregeling heeft een echte audioliefhebber volgens mij niet nodig. Bovendien valt deze tenminste op tussen die honderd anderen.

Deze afstandsbediening ligt vast in de palm van de hand en je bedient er alleen maar het volume mee. Ergonomisch is het dus super en meer dan volumeregeling heeft een echte audioliefhebber volgens mij niet nodig. Bovendien valt deze tenminste op tussen die honderd anderen.

Misschien heb je wel gelijk, ik heb alleen een loopwerk met een AB. Een (voor)versterker met AB lijkt mij wel een keer een fijne luxe. Maar heb het idee dat de (voor)versterkers waar ik naar kijk 2de hands meestal geen AB hebben.

179743_1.jpg

100_0650-1.jpg

de philips cd 304. alles metaal, zeer solide en jaren 80 vormgeving.

ik heb hier nu de 304mk2 versie staan (geen plaatje van )maar die moet nog door KT88 in elkaar worden gezet.

zit een andere jitter klok in en een dc loop. tda 1541crown dac.

ik vind hem mooier dan de cd650 die ik nu heb al klinkt die echt heel erg mooi.

die blijft wellicht staan voor hoofdtelefoon gebruik.

echt leuk spul die ouwe philipsen

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(marc b @ 1 Mar 2008, 13:43:46) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Adriana_LimaCWall.jpg

schoonheidsprijs?

ik dog 't wel. of nie dan ;)

Stond die ook op de VAD?

Zou best kunnen maar vraag me niet hoe het klonk. :P

who cares :lol:

Misschien heb je wel gelijk, ik heb alleen een loopwerk met een AB. Een (voor)versterker met AB lijkt mij wel een keer een fijne luxe. Maar heb het idee dat de (voor)versterkers waar ik naar kijk 2de hands meestal geen AB hebben.

Heb een afstandsbediening voor de amp, gemakkelijk vr het volume f snel mute als er telefoon is. Moest ik nu ook de cdspeler hebben van dat merk, dan w het een luie bedoening ... :)

gebruik ik de AB veel? Soms om te switchen tussen Ultralineair en triode ... Volume heel weinig omdat de knop fijner is dan de db stappen met de AB.

Gr

stef

Van mij hoeven onderdelen echt niet van 1 merk te zijn. Alleen mijn pre en power zijn van 1 merk maar de rest is een bijelkeer geraapt zooitje. Zit wel eens te fantaseren over een buizenpre maar die zijn best lastig te intergeren met een SS power amp en een buizen power komt bij mij de deur niet in.

Alleen de service van Micromega schijnt erg slecht te zijn. Sprak ooit iemand in een winkel die bijna liever al zijn micromeg spullen in de prullenbak wou gooien dan het verkopen. Hij had het helemaal gehad met dat merk.

Van mij hoeven onderdelen echt niet van 1 merk te zijn. Alleen mijn pre en power zijn van 1 merk maar de rest is een bijelkeer geraapt zooitje. Zit wel eens te fantaseren over een buizenpre maar die zijn best lastig te intergeren met een SS power amp en een buizen power komt bij mij de deur niet in.

Ik bedoelde eig dat zo'n AB handig is als alles van hetzelfde merk is, dan doe je alles met 1 AB :)

behalve de arm verleggen van de PU :D

Persoonlijk denk ik wel dat het zeeeeer lonend kan zijn een buizenpre te zoeken bij je SolidState amp. absoluut zeker. Onderschat het belang van een voorversterken niet :)

Bij mij zijn het ook allemaal verschillende merken hoor

Gr

Stef

• 2 weeks later...