Egbert Posted 28 januari 2008 Report Share Posted 28 januari 2008 Meer dan eens gehoord, met bijvoorbeeld Spectral en Unison Research, met en zonder de MIT Terminators. Prachtige plaatsing, wagenwijd open (hyper-realistisch), vre-se-lijk slordig in het laag. Zompig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alchides Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 Bezit Avalon Avatar luidsprekers, vind ze echt geweldig!! Maar heb ze gekocht na ze gehoord te hebben in combinatie met Nuforce versterkers. Denk dat deze versterkers het vermogen hebben om de Avatars optimaal te laten presteren. Heb ervaring met verschillende speakers en versterkers, ben in uitgaven behoorlijk terug gegaan wat versterkers betreft, hahaha, maar wat een ongelooflijk geluid!! Kan deze versterkers iedereen aanbevelen, ga ze luisteren. En wat de avatars betreft, ze zijn echt zoveel beter dan B&W 802D, 803D en de nieuwe Kef 205.2, die geven pas een echt doods geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 4 februari 2008 Report Share Posted 4 februari 2008 Tussen haakjes ik zit deze week goed short(turbo) op de AEX deze week/weken gaan er volgens mij flinke klappen vallen. You win some, you lose some... Gelukkig is er altijd de muziek nog. Alhoewel, met Avalon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 4 februari 2008 Report Share Posted 4 februari 2008 Zeker met Avalon! Geen effectbejag, gewoon buitengewoon goed, neutraal en ruimtelijk weergegeven muziek. Ooit koop ik weer eens een paar mooie Avalons en dan bijvioorkeur de Eidolon of als de beurzen meezitten en/of mijn BV goed blijft renderen een paar Isis'en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 Zeker met Avalon!Geen effectbejag, gewoon buitengewoon goed, neutraal en ruimtelijk weergegeven muziek. Ooit koop ik weer eens een paar mooie Avalons en dan bijvioorkeur de Eidolon of als de beurzen meezitten en/of mijn BV goed blijft renderen een paar Isis'en. Tja, maar de ene Avalon is de andere niet, dit vind ik duidelijk een van de minste Avalons, gebrek aan muzikaliteit, chronisch te kort aan goed, diep laag, nah, ik vond het niks... tenminste niet in verhouding tot de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 Dat zou goed kunnen. Ik heb zelf geen ervaring met de Avatar's, maar wel met de Arcus, Opus, Eidolon en Osiris. Ik vind wel dat alle types Avalon wellicht wat te veel over een (negatieve) kam geschoren werden, op basis van het beluisteren van slechts de Avatar. Dat is niet maatgevend voor dit fantastische speakermerk. Helaas is ook het prijskaartje fantastisch, ondanks de dollarkoers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 Ik vind wel dat alle types Avalon wellicht wat de veel over een (negatieve) kam geschoren werdden, op basis van het beluisteren van slechts de Avatar. Dat is niet maatgevend voor dit fantastische speakermerk. Die indruk heb ik ook. De goedkoopste types zijn vaak een compromis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charisma. Posted 11 februari 2008 Report Share Posted 11 februari 2008 Avalon speakers zijn erg gevoelig voor plaatsing en aansturing. Is een daarvan niet in orde heb ik vaak gemerkt,dan klinkt het bijna nergens naar. Een avalon in een te kleine ruimte klinkt niet open,en het geluid komt niet los van de kast. En daarin zijn avalons zo mooi,een compleet los en holografisch plaatje neerzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 februari 2008 Report Share Posted 11 februari 2008 Ik vind wel dat alle types Avalon wellicht wat de veel over een (negatieve) kam geschoren werdden, op basis van het beluisteren van slechts de Avatar. Dat is niet maatgevend voor dit fantastische speakermerk. Die indruk heb ik ook. De goedkoopste types zijn vaak een compromis. De toenmalige, op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 februari 2008 Report Share Posted 11 februari 2008 Ik vind wel dat alle types Avalon wellicht wat de veel over een (negatieve) kam geschoren werdden, op basis van het beluisteren van slechts de Avatar. Dat is niet maatgevend voor dit fantastische speakermerk. Die indruk heb ik ook. De goedkoopste types zijn vaak een compromis. De toenmalige, op Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 februari 2008 Report Share Posted 11 februari 2008 gefeliciteerd kerel. lekker genieten dan maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts