Haudio Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 Beste Allemaal, Het wordt dus niet maart 2008 maar april 2008 en wel 4 en 5 april 2008. Dus ook weer dit jaar een Analoog Show /Meeting we gaan er met z'n allen weer een paar gezellige dagen van maken. Vast wel bekent waar ; ) Gisteren heeft Gerrit Nutters van Nutters Audio besloten om weer te komen, met nieuwe labels en Vinyl software, ook zullen er dan nieuwe Kimbers te zien (horen) zijn. Ook Rick Paap en kollega's (medewerkers) van Dynamic Solutions zullen er zijn met verrassingen . Verder zullen ook Monitor Audio van de partij zijn, Marja,Nick en Lex zullen proberen om Touraj Mohadam van Roksan met Xerses 20 en TMS te strikken, misschien gaat het ook lukken om Jochen Reake van Transrotor te laten komen. Ook is Willi Bauer van DPS platenspelers van plan om te komen. Niet te vergeten Jan Allaerts van Allaerts Cartridges , hij gaat niet naar ''het'' Carnaval maar wel naar Audio Selectief. ; ) Ook wil Rolf Becker van BlueAmp weer komen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 En heb je al plannen over wat we gaan horen en zien Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 Ik ben ook benieuwd en blij dat er weer een show is symfo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 Hoi Henk een zeer goed plan!! dat wordt weer ''smullen''... haha Als ik het goed begrijp is het dus op dinsdag & woensdag ??? Slim!! groeten uit Loon Chris ps tot a.s. vrijdag en groeten aan Aleida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 januari 2008 Report Share Posted 29 januari 2008 .................Als ik het goed begrijp is het dus op dinsdag & woensdag ??? Slim!! ........... Volgens mij is 4 & 5 april op vrijdag en zaterdag. Henk, leuk weer een show. Ik kom zeker weer kijken en luisteren. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Beste Allemaal, Het wordt dus niet maart 2008 maar april 2008 en wel 4 en 5 april 2008. Dus ook weer dit jaar een Analoog Show /Meeting we gaan er met z'n allen weer een paar gezellige dagen van maken. Vast wel bekent waar ; ) MvG, Haudio Yesssssssss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Opgeven voor de Chinees kan vanaf nu ook. Stuur maar een PB of mail, dan hou ik het weer bij. VRIJDAG 4 april: Haudio + Aleida Erwin + Nienke MJ_OK Willi Bouwer Lestat Jan Allaers Christian Isenborg Touraj Moghaddam Symfo + 1 vriend ZATERDAG 5 april: Haudio + Aleida Erwin + Nienke MJ_OK Miracle Lestat Audiofreak Hans van Liempd Rood SOTA Jerry Audiopaul Sodejuu dhfreakie helaas verhinderd Porcino BTW, zal mijn Technics elementje dan ook klaar zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Ben er nog nooit geweest zal kijken of ik dit jaar mag van mijn vriendin, zal nu alvast gaan voorweken met zo nu en dan een bos bloemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 I'll be there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Khad in mun nieuwe agenda 4 en 5 maart aangekruisd... dus wat minder slim, maar nu op vrijdag en zaterdag, haha tot dan Chris AudioCare Dynamic Solutions Audionord Europe Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Ik ben er zeker op zaterdag. Of ik mijn vrouw meebreng hangt helaas af van de Ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Ik ben zaterdag ook bij. Ik verheug me er nu al op. Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Waarschijnlijk op zaterdag, incl. chinees... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Ha die Henk, Ik ben er ook bij, vrijdag en zaterdag. Het PMetje naar Sodejuu is ook al verstuurd, dus met de Chinees komt ook helemaal goed! Ik ben benieuwd wie er allemaal komen Rick, Chris en Rob.. Gerrit.. Maar ik weet zeker dat het een paar mooie dagen worden. Groetjes, Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 januari 2008 Report Share Posted 30 januari 2008 Als het weer een beetje mee zit , dan kom ik ook even langs Tja, 't is voor jou ook zo'n gigantische wereldreis, nietwaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 1 februari 2008 Report Share Posted 1 februari 2008 Tuuuurlijk M_J !!!! Wij zijn van de partij: Rick, Rob & Chris =THE DYNAMIC TRIO = haha PS vrijdag s' avonds dan un biertje??? groeten uit ut zuiden Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 februari 2008 Author Report Share Posted 1 februari 2008 Beste Allemaal, Op verzoek , hier waar het gaat gebeuren, start 3 april om 17.00 uur , verder 4 en 5 april de hele dag. Te Sneek (Friesland) deze show/meeting dagen geen paspoort nodig. ; ) Audio Selectief Grootzand 66-68 8605 A t/m Z www.audioselectief.nl MvG, Het Audio Selectief Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Helaas, helaas, een andere verplichting waar ik niet onderuit kan/wil Misschien de vrijdag, maar dan moet ik er vrij voor nemen. En met mijn beperkt aantal verlofdagen, nee fout, mijn mijn teveel geplande vakantieweken zal dat lastig worden...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Ik zit in nieuw zeeland donderdag , dus helaas , misschien andere keer , al is het wel bij me uit de buurt. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 3 februari 2008 Report Share Posted 3 februari 2008 Tuuuurlijk M_J !!!! Wij zijn van de partij: Rick, Rob & Chris =THE DYNAMIC TRIO = haha PS vrijdag s' avonds dan un biertje??? groeten uit ut zuiden Chris Ha die Chris, Dat gaan we zeker doen! Het mag dan wel geen Sneekweek zijn, in de stad is altijd wel een biertje te krijgen! Groeten uit het noorden, Marten Jan ps. de DPS staat al lekker te spelen met Graham en MFSL. Dat moest en zou ik gewoon afmaken gisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 4 februari 2008 Report Share Posted 4 februari 2008 Ik ben ook van plan om te komen en ik breng mn oom(audio leek) mee. Ik ben wel benieuwd hoe ie het vind Groet bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
princeofdarkness Posted 5 februari 2008 Report Share Posted 5 februari 2008 Ha Henk, Het zal je niet verbazen dat ook ik van de partij zal zijn Groeten aan Aleida, ook namens de dames Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 februari 2008 Author Report Share Posted 5 februari 2008 Beste Allemaal, Het wordt dus niet maart 2008 maar april 2008 en wel 4 en 5 april 2008. Dus ook weer dit jaar een Analoog Show /Meeting we gaan er met z'n allen weer een paar gezellige dagen van maken. Vast wel bekent waar ; ) Gisteren heeft Gerrit Nutters van Nutters Audio besloten om weer te komen, met nieuwe labels en Vinyl software, ook zullen er dan nieuwe Kimbers te zien (horen) zijn. Ook Rick Paap en kollega's (medewerkers) van Dynamic Solutions zullen er zijn met verrassingen . Verder zullen ook Monitor Audio van de partij zijn, Marja,Nick en Lex zullen proberen om Touraj Mohadam van Roksan met Xerses 20 en TMS te strikken, misschien gaat het ook lukken om Jochen Reake van Transrotor te laten komen. Ook is Willi Bauer van DPS platenspelers van plan om te komen. Hij is het niet meer van plan, hij komt. Ook dat is dan te beluisteren, erg goed een DPS platenspeler met Graham Phantom arm en een MFSL element, aangesloten op een Blue Amp model 42 Comfort, muziek muziek muziek ! Niet te vergeten Jan Allaerts van Allaerts Cartridges , hij gaat niet naar ''het'' Carnaval maar wel naar Audio Selectief. ; ) Ook wil Rolf Becker van BlueAmp weer komen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 Dat ziet er goed uit Henk. Belooft weer een gezellige en leerzame dag te worden. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 6 februari 2008 Report Share Posted 6 februari 2008 PS de DPS staat al lekker te spelen met Graham en MFSL. Dat moest en zou ik gewoon afmaken gisteren Hoi Henk, Maarten-Jan en Erwin hoe verhoudt dit MFSL element zich t.o.v. bv Jan ALLaerts of LYRA of M.Benz van ong. dezelfde prijsklasse?? of is het daarvoor nog te vroeg ?? ( inspelen van de Mobile Fidelity Carbon 3.5)?? iig bedankt voor je reactie groeten Chris AudioCare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts