Geerdie Posted 22 maart 2008 Report Share Posted 22 maart 2008 Aangezien jij (laat) in de middag weer huiswaarts keert... Ik hoop dat je dat niet erg vind wink.gif Tuurlijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 22 maart 2008 Author Report Share Posted 22 maart 2008 Opgeven voor de Chinees kan vanaf nu ook. Stuur maar een PB of mail, dan hou ik het weer bij. VRIJDAG 4 april: Haudio + Aleida Erwin MJ_OK Lestat Jan Allaers Christian Isenborg Touraj Moghaddam ZATERDAG 5 april: Haudio + Aleida Erwin MJ_OK Miracle Lestat Audiofreak Hans van Liempd Rood SOTA Jerry Audiopaul Sodejuu dhfreakie BTW, zal mijn Technics elementje dan ook klaar zijn? btw ; ) Jou elementje heb ik zelf onder handen gehad, en heb hem bijna weer recht , maar niet zo zo als Jan Allaerts dat kan, zit nog ongeveer 3/100 mm uit het lood, maar ik wacht gewoon op 4 en 5 april dan kan Jan er ter plekke naar kijken en misschien kijkt hij hem recht . ; ) MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 23 maart 2008 Report Share Posted 23 maart 2008 Jammer van de datum, ik heb een vrijgezellenfeestje ik had best een keer zo'n dag willen meemaken Ben al tijdje niet meer in sneek geweest. Ik kom m'n TR nog een keer brengen een dezer dagen PS: veel plezier Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 maart 2008 Report Share Posted 23 maart 2008 btw ; ) Jou elementje heb ik zelf onder handen gehad, en heb hem bijna weer recht , maar niet zo zo als Jan Allaerts dat kan, zit nog ongeveer 3/100 mm uit het lood, maar ik wacht gewoon op 4 en 5 april dan kan Jan er ter plekke naar kijken en misschien kijkt hij hem recht . ; ) Durf je dat - eng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 maart 2008 Report Share Posted 25 maart 2008 btw ; ) Jou elementje heb ik zelf onder handen gehad, en heb hem bijna weer recht , maar niet zo zo als Jan Allaerts dat kan, zit nog ongeveer 3/100 mm uit het lood, maar ik wacht gewoon op 4 en 5 april dan kan Jan er ter plekke naar kijken en misschien kijkt hij hem recht . ; ) MvG, Haudio Toppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 maart 2008 Report Share Posted 28 maart 2008 Krijgen we dat MFSL element ook te horen Henk - ik zag net een test in de LP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 28 maart 2008 Report Share Posted 28 maart 2008 Ik ga ook zeker van de partij zijn. Heb Sodejuu reeds een mailtje gestuurd dat ik zaterdag mee eet. Oh wat hoop ik dat mijn Porcino dan weer goed is... Henk gaat er een keramisch lager inzetten omdat het oude volledig aan gort was. Speel ik dan zoveel? Ook de DL103 was in krap 1,5 jaar op. Nu hard aan het sparen voor een waardig element. Tot ik de Goldring Elite II kan betalen zal er dan maar een oude Ortofon Vinyl Master Red in komen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 31 maart 2008 Report Share Posted 31 maart 2008 Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik er zaterdag niet bij kan zijn vanwege verherbouwingsperikelen thuis . Had er graag bijgeweest maar soms moet je een keus maken en idereen thuis tevreden houden . Allemaal 2 fijne dagen toegewenst . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Is de winkel al weer ingericht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 AAAAAAAAAAHHHHHHHHH Mijn snipperdag is ingetrokken Wat zieken op het werk. Dit jaar zit het er niet in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 Ook ik moet afzien van deelname. Juliie weten dat ik er alles voor over heb om erbij te kunnen zijn, maar ik ben geveld door buikgriep. Niet erg, maar wel lastig. Het is niet anders Volgende keer ben ik er zeker weer bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 Sterkte Roger, We nemen de honneurs voor je waar. Schrik: Nu geen vlaai... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 april 2008 Report Share Posted 6 april 2008 OPROEP : Ik zou zaterdag komen, maar de auto is al bezet, dus is mijn vraag met wie zou ik zaterdag mee kunnen rijden en wil mij opikken thuis in Almere?? Brandstof word vergoed uiteraard. Helaas moet ik mij ook afmelden. Ik heb geen vervoer gevonden helaas. Soms veranderd het snel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts