Jump to content

Analoog Show/Meeting 2008

Haudio
 Share

Recommended Posts

Opgeven voor de Chinees kan vanaf nu ook. Stuur maar een PB of mail, dan hou ik het weer bij.

VRIJDAG 4 april:

Haudio + Aleida

Erwin

MJ_OK

Lestat

Jan Allaers

Christian Isenborg

Touraj Moghaddam

ZATERDAG 5 april:

Haudio + Aleida

Erwin

MJ_OK

Miracle

Lestat

Audiofreak

Hans van Liempd

Rood

SOTA Jerry

Audiopaul

Sodejuu

dhfreakie

:D

BTW, zal mijn Technics elementje dan ook klaar zijn? :unsure::rolleyes:

btw ; ) Jou elementje heb ik zelf onder handen gehad, en heb hem bijna weer recht , maar niet zo zo als Jan Allaerts dat kan, zit nog ongeveer 3/100 mm uit het lood, maar ik wacht gewoon op 4 en 5 april dan kan Jan er ter plekke naar kijken en misschien kijkt hij hem recht . ; )

MvG,

Haudio

Jammer van de datum, ik heb een vrijgezellenfeestje

ik had best een keer zo'n dag willen meemaken

Ben al tijdje niet meer in sneek geweest.

Ik kom m'n TR nog een keer brengen een dezer dagen

PS: veel plezier

Mark

btw ; ) Jou elementje heb ik zelf onder handen gehad, en heb hem bijna weer recht , maar niet zo zo als Jan Allaerts dat kan, zit nog ongeveer 3/100 mm uit het lood, maar ik wacht gewoon op 4 en 5 april dan kan Jan er ter plekke naar kijken en misschien kijkt hij hem recht . ; )

Durf je dat - eng!

MvG,

Haudio

Toppie :lol:B)

Ik ga ook zeker van de partij zijn. Heb Sodejuu reeds een mailtje gestuurd dat ik zaterdag mee eet. Oh wat hoop ik dat mijn Porcino dan weer goed is... Henk gaat er een keramisch lager inzetten omdat het oude volledig aan gort was. Speel ik dan zoveel? Ook de DL103 was in krap 1,5 jaar op. Nu hard aan het sparen voor een waardig element. Tot ik de Goldring Elite II kan betalen zal er dan maar een oude Ortofon Vinyl Master Red in komen...

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik er zaterdag niet bij kan zijn vanwege verherbouwingsperikelen thuis .

Had er graag bijgeweest maar soms moet je een keus maken en idereen thuis tevreden houden .

Allemaal 2 fijne dagen toegewenst .

Ook ik moet afzien van deelname. Juliie weten dat ik er alles voor over heb om erbij te kunnen zijn, maar ik ben geveld door buikgriep. Niet erg, maar wel lastig. Het is niet anders :(

Volgende keer ben ik er zeker weer bij.

OPROEP :

Ik zou zaterdag komen, maar de auto is al bezet, dus is mijn vraag met wie zou ik zaterdag mee kunnen rijden en wil mij opikken thuis in Almere??

Brandstof word vergoed uiteraard.

Helaas moet ik mij ook afmelden. Ik heb geen vervoer gevonden helaas.

Soms veranderd het snel.... ;)