Sodejuu Posted 19 februari 2008 Report Share Posted 19 februari 2008 Opgeven voor de Chinees kan vanaf nu ook. Stuur maar een PB of mail, dan hou ik het weer bij. VRIJDAG 4 april: Haudio + Aleida Erwin MJ_OK Lestat ZATERDAG 5 april: Haudio + Aleida Erwin MJ_OK Miracle Lestat Audiofreak Hans van Liempd Rood SOTA Jerry Sodejuu BTW, zal mijn Technics elementje dan ook klaar zijn? Schop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 februari 2008 Report Share Posted 20 februari 2008 Vinyl blijft moeilijk loopwerk, arm, element en phonotrap beinvloeden elkaar stevig. Moeilijk te zeggen of het ene slechter is dan het ander. Beste Carl, Welnee, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 februari 2008 Report Share Posted 20 februari 2008 Vinyl blijft moeilijk loopwerk, arm, element en phonotrap beinvleoden elkaar stevig. Moeilijk te zeggen of het ene slechter is dan het ander. Mee eens, ik heb een m.i. z Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Er staat me bij, dat Henk ooit een lijstje heeft gemaakt van goedklinkende elementen in diverse prijsklasses.....Met zo'n lijst is het makkelijker...(...) Beste Tubejack, Laat jij een neringdoende (=winstjager) voor jou kwaliteitsbepaling uitvoeren? (Is er iets denkbaar waarmee jij jezelf nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Er staat me bij, dat Henk ooit een lijstje heeft gemaakt van goedklinkende elementen in diverse prijsklasses..... Met zo'n lijst is het makkelijker...(...) Beste Tubejack, Laat jij een neringdoende (=winstjager) voor jou kwaliteitsbepaling uitvoeren? (Is er iets denkbaar waarmee jij jezelf nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Spido, Als je de moeite zou nemen om die "neringdoende" eens te leren kennen, zou je dat niet zeggen! Stop eens met je motor, in plaats van hard door Sneek te rijden! Je zou wel eens aangenaam verrast kunnen worden.... Daarbij, ben jij niet ook neringdoende??? Jouw PP's breng je ook aan de man middels dit forum! Laat iedereen in zijn/ haar waarde alsjeblieft. Er is hier niemand die jou afkamt op jouw kennis (of je geestesgesteldheid...) -wat trouwens ook goed is, we zijn immers allemaal mensen, nietwaar?- Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Beste Tubejack, Er zijn er op dit forum ook die een (aan huis) winkeltje hebben en onder een pseudoniem ook zo hun perfecte voorkeuren ten toon spreiden U maakt mij zeer nieuwsgierig. Kan U man en paard noemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 (...) Daarbij, ben jij niet ook neringdoende??? Jouw PP's breng je ook aan de man middels dit forum! (...) Beste Lestat, Hoe k Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Er is verschil tussen een neringdoende die voor de snelle winst gaat en een neringdoende die een goed produkt wil verkopen. Die laatste mag voor mij best een goede boterham verdienen, niets mis mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 (...) Daarbij, ben jij niet ook neringdoende??? Jouw PP's breng je ook aan de man middels dit forum! (...) Beste Lestat, Hoe k Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Beste Tubejack, Er zijn er op dit forum ook die een (aan huis) winkeltje hebben en onder een pseudoniem ook zo hun perfecte voorkeuren ten toon spreiden U maakt mij zeer nieuwsgierig. Kan U man en paard noemen? Dat hoeft toch niet. Iedereen is ervan op de hoogte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 februari 2008 Report Share Posted 22 februari 2008 Op dit forum menen velen dat ze "op de hoogte" zijn, maar hun onwetendheid is peilloos diep... (En niet alleen wat hifi betreft!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 23 februari 2008 Report Share Posted 23 februari 2008 Beste Tubejack, Er zijn er op dit forum ook die een (aan huis) winkeltje hebben en onder een pseudoniem ook zo hun perfecte voorkeuren ten toon spreiden U maakt mij zeer nieuwsgierig. Kan U man en paard noemen? Dat hoeft toch niet. Iedereen is ervan op de hoogte. Ik in ieder geval niet en velen anderen ook niet i guess ... Niet iedereen kent op 1 2 3 het clubje ... Om misverstanden te vermijden, je hoeft voor mij geen namen te noemen hoor. Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 24 februari 2008 Report Share Posted 24 februari 2008 Beste Tubejack, Er zijn er op dit forum ook die een (aan huis) winkeltje hebben en onder een pseudoniem ook zo hun perfecte voorkeuren ten toon spreiden U maakt mij zeer nieuwsgierig. Kan U man en paard noemen? Dat hoeft toch niet. Iedereen is ervan op de hoogte. Blij te constateren dat ik toch niet tot "iedereen" behoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 februari 2008 Author Report Share Posted 29 februari 2008 Hallo Allemaal, Tis praktisch zeker dat Touraj Moghaddam ook komt ,hij neemt dan ook mee 1 van de beste draaitafels van de wereld. Namelijk de Roksan TMS 3 draaitafel, dit moet U 1 keer gehoord hebben. : ) MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 februari 2008 Report Share Posted 29 februari 2008 Ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 februari 2008 Report Share Posted 29 februari 2008 (edited) Op dit forum menen velen dat ze "op de hoogte" zijn, maar hun onwetendheid is peilloos diep... (En niet alleen wat hifi betreft!) Wellicht dat de "ontwetende" gelukkiger zijn Voorbeeld: Ik had een Philips cd-speler ik dacht type CD-850 MKII, in iedergeval de eerste met bitstream da-conversie. Ik was er gelukkig mee... todat ik er aan ging meten en bleek dat bij -60DB het signaal in de ruis verdween. Misschien kun je maar beter niet te veel weten..... en gewoon genieten want niets of niemand is perfect...... Vriendelijke groet, Jack Edited 2 maart 2008 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 maart 2008 Author Report Share Posted 1 maart 2008 Dit is een plaatje van de Roksan TMS 3 En dit is een plaatje van de DPS MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 Da's leuk speelgoed Henk. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 Hallo Allemaal, Tis praktisch zeker dat Touraj Moghaddam ook komt ,hij neemt dan ook mee 1 van de beste draaitafels van de wereld. Namelijk de Roksan TMS 3 draaitafel, dit moet U 1 keer gehoord hebben. : ) MvG, Haudio En dan beluisteren met het beste element van de wereld... En dat in Sneek Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 Ik heb wel eens over die Roksan gelezen. Zit erg intelligent in elkaar met die opbouw van diverse lagen. Ik verheug me er al op Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 maart 2008 Author Report Share Posted 16 maart 2008 Beste Allemaal, Ook Christiaan Isenberg komt weer met Simon York Designs MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Die SY is mijn grote favoriet die ik bij jou heb gehoord. Die wil ik wel eens t.o.v. de anderen horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 maart 2008 Report Share Posted 20 maart 2008 Zet mij er maar bij voor vrijdag de 4e. Deze keer neem ik aan het eind van de middag weer afscheid. Gut, ik dacht dat ik me allang aangemeld had. Kennelijk alleen in de agenda gezet en verder niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 maart 2008 Report Share Posted 21 maart 2008 Zet mij er maar bij voor vrijdag de 4e.Deze keer neem ik aan het eind van de middag weer afscheid. Gut, ik dacht dat ik me allang aangemeld had. Kennelijk alleen in de agenda gezet en verder niets. Hoi Geerdie, Het was al bekend dat je op de vrijdag zou gaan, echter de lijst van deelnemers is opgezet om te weten te komen voor hoeveel personen die dag mee gaan chinezen. Aangezien jij (laat) in de middag weer huiswaarts keert, sta je dus niet genoteerd. Ik hoop dat je dat niet erg vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts