Jump to content

Project Debut III upgrade element

C.van der Marel
 Share

Recommended Posts

Hoi, ben sinds kort eigenaar van een Project Debut III draaitafel waar ik zeer tevreden over ben, alleen het standaard element is knap waardeloos.

Dus hier mijn vraag : welk element raden jullie aan ( ervaringen ), denk zo in de prijsklasse 75 tot 125 Euro.

Is bijvoorbeeld de Grado Prestige Gold geschikt, hoor graag jullie reactie..

Alvast bedankt, Casper.

Hoi, ben sinds kort eigenaar van een Project Debut III draaitafel waar ik zeer tevreden over ben, alleen het standaard element is knap waardeloos.

Dus hier mijn vraag : welk element raden jullie aan ( ervaringen ), denk zo in de prijsklasse 75 tot 125 Euro.

Is bijvoorbeeld de Grado Prestige Gold geschikt, hoor graag jullie reactie..

Alvast bedankt, Casper.

ik snap iets niet. Op welke manier ben je tevreden met de Debut? Over de geluidskwaliteit niet blijkbaar omdat je het element knap bagger vindt. Of heb je al stiekem een ander en beter element even te leen gehad waarbij de potentie van de Debut veel beter naar boven kwam?

Robin

Hallo,

Heb ook een project met een cambridge audio 540 pre. Sinds enige tijd een grado prestige gold, aangeraden door Johan Ketelaar. Geluid is fraaier vooral driedimensionaler. En zoals bekend bij JK had ik gewoon weer kunnen inruilen. Dus goede keus.

Wim

Beste Robin, het element is zowiezo aan vervanging toe en heb de Project inderdaad met een ander element gehoord ( Shelter 201 MM ) en dat is toch een aardig verschil.

Is alleen iets boven mijn budget, daarom ook mijn vraag.

Probeer in dat geval eens de Sumiko Pearl, schijnt in de basis identiek te zijn aan de 201.