C.van der Marel Posted 3 februari 2008 Report Share Posted 3 februari 2008 Hoi, ben sinds kort eigenaar van een Project Debut III draaitafel waar ik zeer tevreden over ben, alleen het standaard element is knap waardeloos. Dus hier mijn vraag : welk element raden jullie aan ( ervaringen ), denk zo in de prijsklasse 75 tot 125 Euro. Is bijvoorbeeld de Grado Prestige Gold geschikt, hoor graag jullie reactie.. Alvast bedankt, Casper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 3 februari 2008 Report Share Posted 3 februari 2008 Wat voor phonopre gebruik je? Ik heb de Grado Prestige Gold in een debut 2 gehad en was niet onder de indruk. Met de project phonobox mk2 maakte het allemaal weinig uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.van der Marel Posted 3 februari 2008 Author Report Share Posted 3 februari 2008 De MM in mijn Rotel RA-04, deze schijnt wel van redelijke kwaliteit te zijn... Grt, Casper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 4 februari 2008 Report Share Posted 4 februari 2008 Hoi, ben sinds kort eigenaar van een Project Debut III draaitafel waar ik zeer tevreden over ben, alleen het standaard element is knap waardeloos.Dus hier mijn vraag : welk element raden jullie aan ( ervaringen ), denk zo in de prijsklasse 75 tot 125 Euro. Is bijvoorbeeld de Grado Prestige Gold geschikt, hoor graag jullie reactie.. Alvast bedankt, Casper. ik snap iets niet. Op welke manier ben je tevreden met de Debut? Over de geluidskwaliteit niet blijkbaar omdat je het element knap bagger vindt. Of heb je al stiekem een ander en beter element even te leen gehad waarbij de potentie van de Debut veel beter naar boven kwam? Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.van der Marel Posted 4 februari 2008 Author Report Share Posted 4 februari 2008 Beste Robin, het element is zowiezo aan vervanging toe en heb de Project inderdaad met een ander element gehoord ( Shelter 201 MM ) en dat is toch een aardig verschil. Is alleen iets boven mijn budget, daarom ook mijn vraag. groet, Casper Link to comment Share on other sites More sharing options...
petelaar Posted 9 februari 2008 Report Share Posted 9 februari 2008 Hallo, Heb ook een project met een cambridge audio 540 pre. Sinds enige tijd een grado prestige gold, aangeraden door Johan Ketelaar. Geluid is fraaier vooral driedimensionaler. En zoals bekend bij JK had ik gewoon weer kunnen inruilen. Dus goede keus. Wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 10 februari 2008 Report Share Posted 10 februari 2008 Beste Robin, het element is zowiezo aan vervanging toe en heb de Project inderdaad met een ander element gehoord ( Shelter 201 MM ) en dat is toch een aardig verschil.Is alleen iets boven mijn budget, daarom ook mijn vraag. Probeer in dat geval eens de Sumiko Pearl, schijnt in de basis identiek te zijn aan de 201. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts