Rood Posted 13 februari 2008 Author Report Share Posted 13 februari 2008 Beste Rood, Persoonlijke ervaring als ik vragen mag ? Cirkus of een Keel Ik heb een LP12 cirkus, arm Ekos en Akiva, Lingo 2 en een Linto. Ik ben heel tevreden. Een keel is nog beter. groeten NB Eens kontakt nemen bij Kees Jan Lankhaar & Jan Verlegh Audio Excellence the Netherlands http://www.audioexcellence.nl/ Leuke opstelling Ja daar meot ik eens gaan kijken als mijn eindversterker weer terug is . Dan eerst eens luisteren met een MM element . Weet ik wat ik kan missen met een MC ter vergelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 26 februari 2008 Author Report Share Posted 26 februari 2008 Paar keer met een MM geluisterd . Besloten om eens langs Audio Excellence te tuffen . Hadden nog een goede gebruikte high output Benz ACE in de aanbieding en laten monteren . Meteen een algehele check up laten doen met een nieuwe snaar . Net het verlengsnoer uitgerold want zoonlief slaapt nu eindelijk dus geen bijgeluiden . Aangenaam verrast . Morgen overdag eens kijken wat alles doet bij een stuk hoger volume en geluidsdruk . Dread Zeppelin klinkt erg leuk op dit late tijdstip . Detail plaatsing en zwart om de instrumenten komt later wel mits ik dat hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
patachou Posted 28 februari 2008 Report Share Posted 28 februari 2008 Paar keer met een MM geluisterd .Besloten om eens langs Audio Excellence te tuffen . Hadden nog een goede gebruikte high output Benz ACE in de aanbieding en laten monteren . Meteen een algehele check up laten doen met een nieuwe snaar . Net het verlengsnoer uitgerold want zoonlief slaapt nu eindelijk dus geen bijgeluiden . Aangenaam verrast . Morgen overdag eens kijken wat alles doet bij een stuk hoger volume en geluidsdruk . Dread Zeppelin klinkt erg leuk op dit late tijdstip . Detail plaatsing en zwart om de instrumenten komt later wel mits ik dat hoor groot gelijk groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts