Jump to content

Armen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Nog een mooie arm het kleine broertje vd cobra , er stond een test van in het LP magazine ,voor mij is de continuum cobra castellon wel het ultieme systeem , wat ik nooit zal bezitten overigens , charles van oosterom is de importeur geloof ik en heeft er 2 staan in breda , toch maar een keer luisteren :rolleyes:

http://www.continuumaudiolabs.com/copperhead.html

Deze is 6500 euro in duitsland

Mij viel op dat er bij het aanlopen op de uitloopgroef de naald zijdelings nogal wat beweegt.

Wat is de horizontale en vertikale massa van deze arm..??

Verder vind ik het ding langzamerhand wel uitontwikkeld tot een profesioneel uitziende ding.

Ik vin de non brass versie overigens de mooiste.

:)

Staat nu thuis te spelen :D

Ok mooi... :wub:

In de huiskamer..??

Met welk element draai je erop..??

Deze is tijdelijk om de kwaliteiten van de arm zelf even te ondervinden, hoewel niet dezelfde draaitafel(Micro Seiki BL-71 t.o.v. VPI TNT junior mk v

Guest kikkervisje
En??? :D

Ja, en? Doet het je Graham vergeten?

Welke Graham :D

Die heb je dus al niet meer. :D

Kom eens over de brug hoe klinkt dat demo exemplaar?

En hoe het klinkt...tja, alles wat ik daarover zou zeggen kun je werkelijk niets mee, mijn oren...je weet wel :unsure:

Laat je MENING dan in ieder geval horen.

Over andere sets kun je toch ook schrijven...??

Juist omdat het jouw oren zijn.

Zelfs zo goed dat een ander forumlid de arm ook wil bestellen ;)

Alleen jammer van dat laag...Audiofreak :D

Welk laag ? :P:lol::lol:;)

Grapje mijnerzijds. Het was er wel, dat ik na een opname zat te luisteren die dat nou net niet had, okee.

Maar ik blijk weer eens een dag te hebben wat mijn dag niet is, want ik oelewapper die ik ben had ook al de phono verkeerd :o:blink: aangesloten vanmiddag. Inmiddels gelijk opgelost door KT88 en ik met het schaamrood embarrassed.gif op de kaken,

Nee ik ga niet zeggen wat ik fout deed. Maar wel iets om je ongelofelijk voor te schamen en dat deed ik dan ook en nog wel een beetje. Te erg en oei oei, audiofreakie, wat zijn de goden vandaag je gezind.

Gelukkig speelt nu alles zoals het moet spelen.

In en uitgang verwisseld...?? dat kan de beste overkomen... :wacko:

:D

Nee, Hans.Laten we het er maar op houden dat het nog veel veel erger is/was.

Maar ook dat ik nog nooit zo'n grote fout heb gemaakt in mijn 27 jarige audiohobby carriere.

En ik ga het echt niet zeggen, want de schaamte die ik nu nog voel is echt te erg.

Ik weet wel dat het mij nooit meer zal gebeuren, want daarvoor was het een hele grote les voor mezelf.

Goh nu gaan we raden natuurlijk :D

Je was vergeten de stekker in het stopcontact te steken? :lol:

Groetjes George

Hadden we het hear niet over armen....??

@ Ruud...

Smaken verschillen kennelijk... misschien zijn alle andere sets wel goed en die van Siep en jouw niet...

Maar om terug te gaan naar de armen, ik had nooit gedacht dat een arm zoveel verschil kon maken.

Zo'n ET (en waarschijnlijk ook andere tangentiale armen) is toch wel een stuk pittiger over het hele bereik.

Vooral oudere platen profiteren hier van (vind ik).

Was met de TR 2.6 arm de muziek vooral vloeiend en glad, nu is hij meer dynamisch en puntig.

Ook weer een smaakkwestie denk ik.... ik kies voor de ET.

@ Ruud...

Smaken verschillen kennelijk... misschien zijn alle andere sets wel goed en die van Siep en jouw niet...

Dat smaken verschillen dat is juist, en je tweede opmerking neem ik maar met een flinke korrel zout...

Dat was ook de bedoeling.... :rolleyes:

Van de andere kant... dat er maar twee klinkende sets in Nederland zijn is ook wat kort door de bocht.