Jump to content

Dit maakt mij nieuwsgierig

carl
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door [[Game]]:

dit maakt mij absoluut niet nieuwsgierig.

Ik ben een van die mensen die iemand die zoiets koopt een volsagen idioot vind....   :D

Je zult ze de kost moeten geven. ;)

Hai allemaal,

Ik geloof niets als ik het niet gehoord heb. Jammer dat niemand van ons met zoiets geexperimenteerd heeft. Dat spul is volgens de advertenties al jaren in de US op de markt. Die yanks laten zich niet alles verkopen.

Groet,

Geplaatst door Paul Jenner:

Ach, voor die prijs kun je ze niet laten staan ...:

Price:

Basic Set of three RoomLens units - $1,195

Additional single units - $400

Paul.

Das waarachtig nog een koopje ook, wel $5,= korting op de eerste 3...

Buiten of ze werkelijk werken zien ze er nog zo design uit, dat ze ook absoluut niet in welk interieur dan ook uit de toon vallen, een duidelijke "must have", zeg maar, en dan vraag je je toch ook mooi af wat je, als een achterlijke, al die jaren hebt lopen kloten met dat geluid.

Hai,

In het artikel waren ze er erg positief over en ook in andere artikelen bijvoorbeeld in Sterophile. Het gaat overigens niet om die dingen op de foto.

Ga ik een paar LP's halen (Dark side en Amsterdam van Luka Bloom) en kom ik die rare dingen van het plaatje tegen. Het werke echt werd me verteld. Nu krijg ik nog wel eens wat mee om uit te proberen en voor volgend weekend mag ik een paar Tannoy super tweeters proberen. Verslag volgt.