Jump to content

Hear bijeenkomst 2008

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Zal ik dan maar beginnen met mijn voorkeur......Bij deze dan.

De fabrieksset

De Sonus Faber Concerto speakers van Audiofreak, aan mijn Musical Fidelity Tri-Vista 300 met als bronnen de VPI Scout en Acoustech PH-1 die Audiofreak mee kan brengen.

Daarbij dan eventueel nog een mooie CD-speler. (Jadis Symphonia?)

Bekabeling kan ik ook verzorgen, maar zou ook leuk zijn als iemand anders dat mee kan brengen.

De DIY set

KT88's WK-Amp met gemodde Sjonnie CD en een mooie, liefst gemodde DT. Dit met de zelfgevlochten kabels van Hans, aan een stel DIY (bouwpakket) speakers.

Dit lijken mij 2 heel leuke combinaties om eens te beluisteren, en ook nog eens heel verschillend van opzet.

Mvg. Miracle.

De DIY set

KT88's WK-Amp met gemodde Sjonnie CD en een mooie, liefst gemodde DT. Dit met de zelfgevlochten kabels van Hans, aan een stel DIY (bouwpakket) speakers.

Mijn KThorens 160 II is aardig gemod, sommigen zullen hem pas herkennen als ze het Thorens logo op de bovenplaat zien zitten. ;)

De MC RIAA correctieversterker zit in de plinth dus een lijningang voldoet.

Verder heb ik DIY interlinks hybride gouddraad/koolstof om e.e.a. aan elkaar te breien.

In jouw voorkeur kan ik me verder wel vinden. ;)

ik kan goedkoop aan koffie ,thee en koeken komen. op een haar na gratis zeg maar.

doen?

Guest Kraus vonBentinck

2 sets (de voorgestelde) lijkt mij ook wel aardig.

Als er iemand heel goede contacten heeft in die wereld en er valt zo'n dure powerconditioner te regelen dan lijkt mij dat ten eerste zeer interessant en ten tweede een vrij gemakkelijk in te passen accessoire dat niet veel tijd in beslag zal nemen om in te zetten.

Guest Kraus vonBentinck

ik kan goedkoop aan koffie ,thee en koeken komen. op een haar na gratis zeg maar.

doen?

Lijkt mij een goed plan.

Mvg. Miracle.

Sorry, mij niet en ook niet de bedoeling lijkt mij. :P

Het wijkbuurtcentrum mag toch nog wel wat verdienen aan ons of zijn we zo arm :( in ene, dat er 0.55 eurocent voor een kop koffie of thee niet meer eraf kan. :D;)

100% instemming, we gaan toch niet zelf met koffie prutsen. :confused: Dat is ook niet gebeurd in het buurthuis bij Sodejuu.

Amps : DB1A VV

C-4 Yamaha VV, evt Radford SC-22 buizen VV.

Passieve regelaar

Cd speler: Sphinx project

DB6 eindversterker

2x POA-6600 mono eindblokken Denon. (gemod, erg muzikale repro).

Dynakit ST-70 buizen stereo eindtrap, 2x20W klasse A triode geschakelde KT88's.(zelf gebouwd).

Eventueel ook nog een paar imf transmission line luidsprekers, gevlochten ls kabels a la Array(Hans),alsmede gevlochten interlink.

Gezien konstruktie van 't plafond en de zeil ? op de vloer v/d bijeenkomstruimte, verwacht ik geen erg harde akoestiek.

Maar ik zal ook aardig wat dempingsspullen meenemen, om toch tenminste

doen?

Lijkt mij een goed plan.

Mvg. Miracle.

Het wijkbuurtcentrum mag toch nog wel wat verdienen aan ons of zijn we zo arm :( in ene, dat er 0.55 eurocent voor een kop koffie of thee niet meer eraf kan. :D;)

Sorry, ik had niet begrepen dat er ook een kantine bij was. Voor €0,55 een kop koffie is geen geld. Je kan het er bijna niet zelf voor zetten thuis. Als ze er ook nog een fatsoenlijke gevulde koek oid bij hebben ben ik een blij en tevreden man en hoeft niemand verder nog dat soort spul mee te brengen wmb.

Mvg. Miracle.

doen?

Lijkt mij een goed plan.

Mvg. Miracle.

100% instemming, we gaan toch niet zelf met koffie prutsen. :confused: Dat is ook niet gebeurd in het buurthuis bij Sodejuu.

oh sorry hoor <_<

ik zal geen goed bedoelde dingen meer voorstellen.

Voor de fabriek set heb ik eigenlijk niet echt een voorkeur en laat ik mij verrassen :) .

Maar voor de DIY set ben ik wel benieuwd naar de 05 aangestuurd door de 44 en de 26 of de 22 daar heb ik niet echt een voorkeur in.

En dat alles weer gegeven op de 37

Uit de 50 serie is dan niets nodig want die is al en de 44 verwerkt.

Zo het is nu net een afhaal chinees. :P:lol:

Groetjes George,

Mijn keuze v/d set:

ik ga ervan uit dat we naar 1 opgebouwde zelfbouw/myfi-set/diy luisteren

en naar 1 "fabrieksset"

Zelfbouw:

- Versterker: 05 = Ucd Hybr. 2x400 (KT88)

- CD: 22 = Sony XA Mod. (KT88)

- LS: 32 = Zelfbouw Scan Speak Reference Plus speakers (norbatsjov)

Fabriekset:

- geen voorkeur.

Die klipsch op die Airtight lijkt me wel een mooie combi.

Overigens zou je er ook nog een ruilbeurs van kunnen maken als mensen iets kwijt willen als bladen of kabels.

Hoi Onno en Co

Je weet dat ik weinig luisterervaring heb en de apparatan niet goed ken ...

Wil mn steentje bijdragen en dan kies ik de VPI met Koetsu 41 en de zelfbouw amp van KT88 nr 4

Al de rest laat ik op mij aflomen behalve m44 want dat lijkt een American football kolos te zijn :P:)

Mensen ontmoeten en leuke babbels dus ...

Greeetz

Stef

Misschien is het me ontgaan, maar wat doen we met muziek? Neemt iedereen gewoon een handje favoriete lp's/cd's mee? Dat de eigenaar zijn eigen apparatuur bedient lijkt me buiten kijf staan, ik zou het vreselijk vinden (nog afgezien van het financi

Guest Kraus vonBentinck

Als er vergeleken moet worden is er de hear luister- en test CD, die mag niet geruisloos verdwijnen want dat zou heel zonde zijn. Voor de rest kan iedereen meenemen wat hij wil zo lijkt mij.