Geerdie Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Okee. Beetje Rap en R&B. Joe Satriani. Saga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Misschien is het me ontgaan, maar wat doen we met muziek? Neemt iedereen gewoon een handje favoriete lp's/cd's mee? Dat de eigenaar zijn eigen apparatuur bedient lijkt me buiten kijf staan, ik zou het vreselijk vinden (nog afgezien van het financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Hoi Onno en Co Je weet dat ik weinig luisterervaring heb en de apparatan niet goed ken ... Wil mn steentje bijdragen en dan kies ik de VPI met Koetsu 41 en de zelfbouw amp van KT88 nr 4 Al de rest laat ik op mij aflomen behalve m44 want dat lijkt een American football kolos te zijn Mensen ontmoeten en leuke babbels dus ... Greeetz Stef ik heb begrepen dat ezo nog groter is maar die is dan weer minder gemeen ik neem gewoon 2 cd's mee die acceptabel zijn voor de groep. wellcht komen we er aan toe en anders niet ik sta toch met KT buiten te roken Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Hoi Onno en Co Je weet dat ik weinig luisterervaring heb en de apparatan niet goed ken ... Wil mn steentje bijdragen en dan kies ik de VPI met Koetsu 41 en de zelfbouw amp van KT88 nr 4 Al de rest laat ik op mij aflomen behalve m44 want dat lijkt een American football kolos te zijn Mensen ontmoeten en leuke babbels dus ... Greeetz Stef ik heb begrepen dat ezo nog groter is maar die is dan weer minder gemeen ik neem gewoon 2 cd's mee die acceptabel zijn voor de groep. wellcht komen we er aan toe en anders niet ik sta toch met KT buiten te roken roken is slecht voor je maar de boodschap is dus over gekomen kijken wie me life tegen durft te spreken gr ezo nee man dat is ooit een grapje geweest uit het verleden geloofde je dat? leuk ben wel van het brede type maar voor de rest valt het wel mee gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satch Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 maar de boodschap is dus over gekomenkijken wie me life tegen durft te spreken Ik. Ik ben klein maar heel gemeen. Maar goed, on topic: ik zal wel wat muziek meenemen die ik waardeer en waarvan ik hoop dat anderen dat ook doen. Ik zal SYL dus maar thuislaten (sorry m44. Zimmers Hole al binnen? Anders neem ik die wel mee voor priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Als er mensen zijn die benieuwd zijn naar Songs for Drella (lou Reed - John Cale) Voor mij althans een zeer mooie heruitgave ... breng ik die gerust mee hoor Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 maar de boodschap is dus over gekomen kijken wie me life tegen durft te spreken Ik. Ik ben klein maar heel gemeen. Maar goed, on topic: ik zal wel wat muziek meenemen die ik waardeer en waarvan ik hoop dat anderen dat ook doen. Ik zal SYL dus maar thuislaten (sorry m44. Zimmers Hole al binnen? Anders neem ik die wel mee voor priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 maar de boodschap is dus over gekomen kijken wie me life tegen durft te spreken Ik. Ik ben klein maar heel gemeen. Maar goed, on topic: ik zal wel wat muziek meenemen die ik waardeer en waarvan ik hoop dat anderen dat ook doen. Ik zal SYL dus maar thuislaten (sorry m44. Zimmers Hole al binnen? Anders neem ik die wel mee voor priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 (...) Voor de rest kan iedereen meenemen wat hij wil zo lijkt mij. Dit is voor de leden van het dievengilde niet aan dovemansoren gesproken! Er valt daar heel wat te halen, die middag. Zorgen jullie wel voor siekjoerietie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 (...) Voor de rest kan iedereen meenemen wat hij wil zo lijkt mij. Dit is voor de leden van het dievengilde niet aan dovemansoren gesproken! Er valt daar heel wat te halen, die middag. Zorgen jullie wel voor siekjoerietie? we hebben zelfs een m44, dus nee we zijn niet bang ik neem alleen een oud gordijn mee nou ja oud gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 maakt al deze ongein het topic niet volkomen onleesbaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 maakt al deze ongein het topic niet volkomen onleesbaar? Beste Kraus, Inderdaad: DEZE ongein maakt het topic inderdaad volkomen onleesbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Wat een geneuzel weer hear te lezen. Zo word het nog meer een warboeltje dan het al was. Vanavond zal ik de lijst bijwerken. Ik haak nu ff in op de muziek. Muziek meenemen is prima wat mij betreft, maar denk ook aan het vinyl, anders staan de DT-combi's ook maar alleen te pronken. De opmerking van Kraus is een zeer terecht opgemerkt en volledig mee eens. Dus de hear test cd deel-2 mag zeker niet ontbreken, want die was juist voor o.a. deze bijeenkomst gemaakt en verspreid. Maar voordat we nou allemaal die testcd meenemen, wie neemt hem mee ? Jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 maart 2008 Report Share Posted 27 maart 2008 Wat een geneuzel weer hear te lezen. Zo word het nog meer een warboeltje dan het al was. Vanavond zal ik de lijst bijwerken. Ik haak nu ff in op de muziek. Muziek meenemen is prima wat mij betreft, maar denk ook aan het vinyl, anders staan de DT-combi's ook maar alleen te pronken. De opmerking van Kraus is een zeer terecht opgemerkt en volledig mee eens. Dus de hear test cd deel-2 mag zeker niet ontbreken, want die was juist voor o.a. deze bijeenkomst gemaakt en verspreid. Maar voordat we nou allemaal die testcd meenemen, wie neemt hem mee ? Als ik iets aanhaal van muziek, bedoel ik steeds vinyl ... Greeetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 28 maart 2008 Report Share Posted 28 maart 2008 Ai een pak voor mijn billen! Dan denk ik dat ik idd weer sneller moet zijn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 maart 2008 Report Share Posted 30 maart 2008 Eigenlijk alleen maar jammer dat er geen buizen phono pre bij zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 30 maart 2008 Report Share Posted 30 maart 2008 Eigenlijk alleen maar jammer dat er geen buizen phono pre bij zit. Dat had ik ook graag gezien/gehoord, en dan het liefst nog DIY. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 maart 2008 Report Share Posted 31 maart 2008 Eigenlijk alleen maar jammer dat er geen buizen phono pre bij zit. Dat had ik ook graag gezien/gehoord, en dan het liefst nog DIY. Mvg. Miracle. Audiofreak staat voor niets - watch it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 31 maart 2008 Report Share Posted 31 maart 2008 Boys, Is er ook iemand oner ons die naast mij ook uit het zuiden des lands komt? Is misschien wel fijn op de benzine te delen, de kosten bedoel ik dan, anders komen we nog niet aan, krijg je de helft van iemands benzine.... ach laat ook maar. Kan wel eens een kabeltje mee nemen, wat ik in elkaar geprutst heb. CD-speler of versterker vind ik wat ver en zwaar. En durf me maar eens tegen te spreken! Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Boys,Is er ook iemand oner ons die naast mij ook uit het zuiden des lands komt? Is misschien wel fijn op de benzine te delen, de kosten bedoel ik dan, anders komen we nog niet aan, krijg je de helft van iemands benzine.... ach laat ook maar. Kan wel eens een kabeltje mee nemen, wat ik in elkaar geprutst heb. CD-speler of versterker vind ik wat ver en zwaar. En durf me maar eens tegen te spreken! Andre anders pik je mij op en delen we de kosten. mijn vrouw heeft wel een halve late dienst dus ik moet om uiterlijk 18:15 terug zijn in het prachtige tricht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 De volgende deelnemers moeten nog reageren : KT88 Ik heb voor de "fabrieks-set" geen voorkeur, voor de DIY set heb ik een voorkeur voor nr. 32, de zelfbouwers van Norbatsjov. Voor de DIY electronica en alle rest geen voorkeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 hoi geen voorkeur neem mee muziek 2 stekker dozen 3 interlinkjes zelfbouw speaker kabel siltech amsterdam horizon gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 2 april 2008 Report Share Posted 2 april 2008 Maakt mij allemaal niet uit. Ik hoor/zie het wel. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 2 april 2008 Report Share Posted 2 april 2008 Ook geen voorkeur, neem wel wat dingetjes mee, tbv de DIY hoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 april 2008 Report Share Posted 2 april 2008 Toch niet weer zoveel spul dat je het toch niet beluisterd krijgt h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts