Jump to content

Hear bijeenkomst 2008

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Onno,

kan het helpen als ik mijn supra stekkerblok meebreng ?

best met een andere voedingskabel dan ...

Nadeel is natuurlijk dat ik er niet echt geraak tegen 9h30

Soit ik hoor het wel van je :)

Gr

stef

Jongens, ik ben bijna ontroerd.

Stef, ja heb je bericht gekregen. Dank je wel vond en vind het erg attent.

Ach die knuffel die krijg ik nog wel een keer.

M44, super aanbod, maar zit ook krap in de tijd. Studie etc. Moet het gewoon niet doen, heb al weinig tijd dus moet ook wat tijd met vrouw en kind in plannen. Tja belasting centen...... wachten wachten wachten. Wil verdorie een nieuwe camera kopen en daar heb ik de belasting centjes voor nodig.

Ik ga voor de volgende keer. En hoop dat het snel is.

Groet,

Andre

Bang voor een knuffel, puh!

HAHAHA

Ik zie dat een behoorlijk deel van mijn set meegenomen gaat worden. Hierbij zal ik ook alle benodigde bedrading meenemen.

Voor de Tri-Vista is al een powercord met 20Amp. aansluiting nodig. Aangezien die niet bij iedereen in de kast ligt zal ik die zeker van mezelf nodig hebben. De rest van de nodige aansluitkabels, waar mijn set tot nu toe het mooiste mee klinkt neem ik ook mee, inclusief een verdeelblok. Zo heb ik genoeg aan 1 stopcontact.

Kan er wel gezorgd worden voor eventuele reservestoppen en uiteraard de sleutel van de meterkast. De MF Tri-Vista heeft zo'n zware opstart dat er wel eens een stop uit kan vliegen. Staat zo lullig als de stoppen eruit vliegen en ze kunnen niet vervangen worden. :o

Mvg. Miracle.

Is er ook iemand die een DC-blocker meeneemt? :blink: Of zit deze standaard in het netfilter dat vast door een der forummers wordt meegenomen?

Happy Building

Scintilla

Wat wil je precies met een DC-blocker dan? Heeft men in 't Gooi last van DC op het net?

Is er ook iemand die een DC-blocker meeneemt? :blink: Of zit deze standaard in het netfilter dat vast door een der forummers wordt meegenomen?

Happy Building

Scintilla

Wat wil je precies met een DC-blocker dan? Heeft men in 't Gooi last van DC op het net?

DC op het net :confused: Lijkt me niet bepaald gezond :huh::blink:

BTW, gaan we na de meeting nog ergens tafelen of moeten we "nuchter" naar huis :huh::rolleyes::D

ik ga niet naar huis , ik neem een slaapzak mee B)

Guest KT88

Ik neem zelfbouwkabels mee en evt. een zelfbouw phonotrap die ik wel eens in breder verband wil laten horen.

PS ik zie dat mijn beide versterkers zijn ingedeeld, gaan die gewisseld worden of wil Norbatsjov bi-ampen?

Happy Building

Scintilla

DC op het net :confused: Lijkt me niet bepaald gezond :huh::blink:

Nee, vandaar ook dat ik het vraag... Maar ik moet het kennelijk ergens anders zoeken dan op het net?

Ps. er zijn wel situaties waarbij er een dc-componten in de netstroom kan zitten: bij kortsluitingen, ofwel een zeer snelle verandering van de cos(phi). Maar DC-spanningen zou ik ook niet weten...

Re tafelen, er zit een Chinees in de buurt (Laarderweg, waar de straat waar het buurthuis zit een zijstraat van is). Kan helaas niks over de kwaliteit zeggen.

zal afhangen van de hoeveel heid geld die de blauwe enveloppe me gaat brengen.

als er niets komt kan ik niet eens komen :(

Re tafelen, er zit een Chinees in de buurt (Laarderweg, waar de straat waar het buurthuis zit een zijstraat van is). Kan helaas niks over de kwaliteit zeggen.

Hoebedoelu? Ben je er echt zo erg aan toe dat je afhankelijk bent van de sukkels uit Den Haag (Heerlen/Apeldoorn)? En verwacht je dat deze "heren" ook nog eens komende week het bedrag zullen overmaken? :confused::o:blink:

Nogmaals inhakend op Sodejuu's voorstel over het eten na afloop. Ook dit wil ik best in orde maken, maar dan dien ik wel te weten hoeveel man er mee gaan eten i.v.m. reserveren aantal personen. Dus gaarne even melden als je mee wilt uit eten gaan na afloop. Ik zat te denken aan de Chinees.

ik ga het even met de baas overleggen :P

chinees is prima

Hoebedoelu? Ben je er echt zo erg aan toe dat je afhankelijk bent van de sukkels uit Den Haag (Heerlen/Apeldoorn)? En verwacht je dat deze "heren" ook nog eens komende week het bedrag zullen overmaken? :confused::o:blink:

euh ...ja :unsure:

euh ...ja :unsure:

balen man

ik ken dat soort dagen en het is niet leuk zullen we maar zeggen :(

gelukkig gaat het nu even beter :cool2:

Guest Kraus vonBentinck

Hoi Onno,

Ik zal er a.s. zondag niet bij zijn, wil je me van de deelnemerslijst schrappen?

Uiteraard iedereen een heel plezierige en interessante dag toegewenst.

er zijn meer rokers ;)

Helaas :(

Trouwens als er binnen gerookt mag worden kun je mij ook schrappen.

ontspan ;) wij vinden wel een plekkie

BTW, gaan we na de meeting nog ergens tafelen of moeten we "nuchter" naar huis :huh::rolleyes::D
Dit lijkt mij een goed idee. Er zal vast ergens een chinees in de buurt zijn daar.

Zo te lezen wil Onno ook dat regelen, waarvoor hulde. Hierbij meld ik me ook daar voor aan.

er mag niet gerookt worden in het luisterzaaltje en in de barruimte.

Er mag wel gerookt worden in de aparte ruimte waar het biljart staat en natuurlijk buiten.

Gerustgesteld ? ;)

Volgens mij gaat het in die aparte ruimte of buiten dan erg druk worden. :D

Mvg. Miracle.