Jump to content

Hear bijeenkomst 2008

audiofreak
 Share

Recommended Posts

het staat hier in de agenda.

mocht er iets betaald moeten worden voor het bespreken van een ruimte betaal ik bij deze ook mee als ik niet kan.

ik ga ervan uit dat ik er ben.

hoi ik had audiofreak al gemailt, bij deze: 17 mei is o.k. en staat in mijn agenda

groet Norbatjof.

B)

dobre ;)

Ben ik ook welkom :D;)

yes van harte :)

als het aan mij ligt.

Dank Audiofreak, leuk om weer wat nieuwe gezichten te leren kennen en wat oude bekenden terug te zien. Moet ik iets meeslepen (Ruud's TDL's bijvoorbeeld :P ), dan hoor ik het graag. Iets bescheideners kan ook... Hier staat mijn setje, ik ben bereid alles behalve de luidsprekers en de draaitafel mee te slepen. Nou ja, niet alles tegelijk dan.

datum maakt mij niet uit. meestal weet ik toch pas vlak van te voren of ik kan.

zo'n fanfare maakt wel een kolere herie trouwens

een zondag lijkt me heerlijk, in elk geval hoef ik dan niet te werken............

Wordt het een zondag hoop ook ik aanwezig te zijn.

De 18e of de 31e maakt me niet uit, maar gezien het risico van de fanfare :ph34r: heb ik een voorkeur voor de 18e... Ik vind alle apparatuur die genoemd mooi voor zover ik het ken, dus ook daar heb ik eigenlijk geen voorkeur voor.

18 of 31 maakt mij niet uit.

Ik zie wel dat het een enorm geweld aan fabrieksmateriaal gaat worden.........

Is er ueberhaupt wel interesse in DIY spullen, anders laat ik ze thuis staan.............

18 of 31 maakt mij niet uit.

Ik zie wel dat het een enorm geweld aan fabrieksmateriaal gaat worden.........

Is er ueberhaupt wel interesse in DIY spullen, anders laat ik ze thuis staan.............

Ik kan op beide data maar de 18e heeft ook mijn voorkeur.

Mijn voor keur gaat uit naar DIY audio en dan met namen buizen.

En het lijkt mij ook eens leuk om te horen wat de verschillen zijn tussen een standaard en een gemodificeerde cd speler.

En natuurlijk mag een dt niet ontbreken.

Mocht er hier onder iets op de lijst staan wat je wilt horen dan zal ik dat mee slepen.

Groetjes George,

Hoi Onno,

en anderen natuurlijk :)

Moest ik kunnen komen, dan zou ik eens interessant vinden om te horen waarom een bepaalde set helemaal neit klinkt.

Ik verduidelijk

Verschillende mensen brengen amp, ls, interlink, cdspeler, lskabel mee enz

Uit die componenten moet het waarschijnlijk mogelijk zijn een combi te maken, of luidsprekers te switchen, of iets anders waardoor de set echt niet aangenaam meer is ... Kan eventueel een kabel zijn, whatever.

Zoiets hoeft nie lang te duren maar kan denk ik zeer leerzaam zijn voor de minder geoefende luisteraar e, HEAR mensen die weinig produkt ervaring hebben.

Hoe een knappe DT + element + phonotrap klinkt is natuurtijk niet te versmaden :)

Guys het is maar een idee h

Wat mij betreft zijn ook alletwee de data goed, maar ook met een lichte voorkeur voor de 18de. Dit ivm die fanfare. Die overstemmen alles wat je maar kan bedenken en ik ben zeker geen voorstander van hoempapa muziek. B)

Mvg. Miracle.

Guest Kraus vonBentinck

18e geen probleem voor mij. Ook de fanfare niet want er gaat niets boven live. Niets geschikter om de hifi-aspiraties weer binnen proporties te brengen dan een langsmarcherende drumband.

Ik stel voor om een 1(=

De 18e kan ik wel :D

Wil eventueel mijn kimber monocle x LS kabel meenemen. 2x3m

Mooi... om eens te vergelijken met mijn zelfvlechtwerkjes... ;)

hebben we al eens gedaan bij Picoso. Daar is het toen bij gebleven weet je nog ;)

Wat ik al zei een buizen phonotrap eens zetten tegenover een vergelijkbare normale lijkt me erg leuk.

Een goede MM versus een MC lijkt me ook heel aardig. Is er niks te regelen met Wim Kraanen van Analoque Audio. Die verkoopt die Musicmakers en woont niet ver daar vandaan.

[/b]Zaterdag 17 Mei KAN NIET DOORGAAN i.v.m. dat de zaal al besproken was. (had ik verkeerd begrepen, sorrij ervoor)

Nieuw voorstel voor datum : ZONDAG 18 MEI of ZATERDAG 31 MEI.

Zo 18 mei is mij betreft ok, kan ik ook,

zaterdag 31 mei kan ik waarschijnlijk niet !