hansko Posted 2 april 2008 Report Share Posted 2 april 2008 Op verzoek van Hans de nieuwe samengestelde lijst van apparatuur en op volgorde per groep : NB : Als er een *(sterretje) achter mijn naam audiofreak staat, dus (audiofreak*) is het een apparaat wat mij ter beschikking wordt gesteld en dus niet mijn eigen apparatuur is. Tussen de haakjes staat de gebruikersnaam van degene die zijn apparatuur beschikbaar stelt. VERSTERKERS : 01-Gloednieuwe Acoustic Masterpiece AM 201, 2 x 22 Watt buis (was voorheen Air Tight) (audiofreak*) 02-Valve Audio Predator (hybride 2 x 200 watt geintegreerd). (audiofreak*) 03- Audio Analogue Belinni (vv) + AA Donisetti (ev) beiden gemodificeerd (audiofreak) 04- Zelfbouw DIY buisversterker, 2x 20 watt (KT88) 05- Zelfbouw UcD (hybride), 2x 400 watt (KT88) 06- Beard (buis vv) met phono (Jitze) 07- Zelfbouw eindbakken Type ??? (Jitze) 08-Array voor en eindversterkers (Hans van Liempd) 09- Linn Wakonda (Kappa7) 10- Aaron no-3 millenium (kappa7) 11-Musical Fidelity Tri-Vista 300 (miracle) 12-Marantz PM7200KI (miracle) 13- zelfbouw Dynakit ST-70 buizeneindversterker,(2x20W in Triode klasse A,zelf gemod, 4xKT88 ipv EL34) (sota jerry) 14-DB Systems:(precision amps) : DB1A VV. en DB6B eindv (sota jerry). 15-2x Denon POA 6600 monoblokken (sota jerry) CD SPELER : 21- AVM CD-1 + AVM DAC-3 +Guido Tentclock (audiofreak) 22-Sony XA gemodificeerd (KT88) 23-Jadis Symphonia (miracle) 24-AVM Evolution CD2 (miracle) 25Sphinx project CD-speler (sota jerry) 26-Marantz CD-80 gemod (sota jerry) SPEAKERS : 31- Sonus Faber Concerto (audiofreak) 32-Zelfbouw Scan Speak Reference Plus speakers (norbatsjov) 33-Klipsh type ? (jitze) 34-B&W CDM -01 monitors (sodejuu) 35-AVI Pro-9+ (miracle) 36-Totem Mite (miracle) 37-imf transmission line luidsprekers (sota jerry) DRAAITAFEL : 41- VPI Aries III met Koetsu Black element (audiofreak*) 42- VPI Scout met Grado Reference Master Wood. (audiofreak*) 43- Thorens TD321/SME serie 3/ Dynavector DS element (audiofreak) 44- Gemodde Thorens TD 160 met ingebouwde riaa correctie (KT88) PHONOPRE/AMP : 51- Accoutech PH-1 (audiofreak*) 52- Accoutech PH-1 (miracle) 53- Aaron Phono Module II (miracle) 54-Array phonoamp (Hans van Liempd) Keuzes deelnemers : (nummer correspondeert met het nummer uit de geqoutelijst hierboven) Versterkers : 01-Carl 04- Hans van Liempd, Kraus, Miracle, Audiofreak. StefK 05- M44, Kappa7, Satch, Zomereng,Kraus 11- M44, Hans v Liempd, Miracle, Kraus, Audiofreak. CD speler : 21- M44, Audiofreak 22- Kappa7, Miracle, Kraus, Zomereng 23- Miracle, Kraus, Audiofreak, Hans vL, 25- Satch, 26- Kappa7, Hans v L, Speakers : 31- Miracle, Kraus, Hans vL, 32- Audiofreak, Hans vL, Satch, Zomereng 33- M44, Carl Draaitafel : 41- Audiofreak, Hans vL, Satch, Kraus, StefK 42- Miracle, Kraus, Audiofreak 44- Kappa7, Hans vL, Phonopre/amp : 51 of 52 (is hetzelfde) Miracle, Kraus, Audiofreak, Hans vL, 54- Hans vL, Satch De volgende deelnemers moeten nog hun keuze aangeven of laten weten dat men geen voorkeur (keuze) heeft. De volgende deelnemers moeten nog reageren : KT88 S.o.t.a. jerry ReneN Ruud Hansko Jitze Ezo Geerdie Leobus Alvinio Andre Kel Chansig Norbatsjov, StefK en Sodejuu hebben reeds aangegeven geen voorkeur te hebben. Arden staat los van deze lijst, daar hij de VPI aan gaat leveren en zich daarmee gaat bezig houden v.w.b. het bedienen ervan. Beste Hearders, Het maakt mij niet uit. Ik ken de apparatuur niet en kan dus geen mening geven. Ben het met de meerderheid eens. Groet Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 KEUZE LIJST BIJGEWERKT Keuzes deelnemers : (nummer correspondeert met het nummer uit de geqoutelijst hierboven) Versterkers : 01-Carl 04- Hans van Liempd, Kraus, Miracle, Audiofreak. StefK 05- M44, Kappa7, Satch, Zomereng,Kraus 11- M44, Hans v Liempd, Miracle, Kraus, Audiofreak. CD speler : 21- M44, Audiofreak 22- Kappa7, Miracle, Kraus, Zomereng 23- Miracle, Kraus, Audiofreak, Hans vL, 25- Satch, 26- Kappa7, Hans v L, Speakers : 31- Miracle, Kraus, Hans vL, 32- Audiofreak, Hans vL, Satch, Zomereng, KT88 33- M44, Carl Draaitafel : 41- Audiofreak, Hans vL, Satch, Kraus, StefK 42- Miracle, Kraus, Audiofreak 44- Kappa7, Hans vL, Phonopre/amp : 51 of 52 (is hetzelfde) Miracle, Kraus, Audiofreak, Hans vL, 54- Hans vL, Satch De volgende deelnemers moeten nog hun keuze aangeven of laten weten dat men geen voorkeur (keuze) heeft. De volgende deelnemers moeten nog reageren : ReneN Ruud Jitze Geerdie Leobus Alvinio Andre Kel Norbatsjov, StefK, Sodejuu ,Ezo, Chansig, Sota Jerry, Hansko hebben reeds aangegeven geen voorkeur te hebben. Arden staat los van deze lijst, daar hij de VPI aan gaat leveren en zich daarmee gaat bezig houden v.w.b. het bedienen ervan. hoi is een leuke lijst , maar je zegt dat je iets wil gaan doen met stroom voorzienningen wat moet ik mee hier bij voorstellen powercords? stekker dozen? meterkast zekeringen? interne zekeringen? fase bepalingen? als je dit van plan bent lijkt het me handig om je tot 1 set te beperken gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Hallo Audiofreak, In principe kom ik alleen voor de gezelligheid en om kennis te maken met de forumgenoten. Ik heb een mooie zelfbouw interlink die ik wel zou willen laten horen. Lukt dat, mooi! Lukt dat niet vanwege het grote aanbod, even goede vrienden. Voor de rest heb ik dus geen voorkeur. Groet, leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Hoi Ezo, Heb ik niet geopperd. Er was van een paar deelnemers de wens om met stroomvoorziening iets te gaan doen en dat is hier ergens geopperd door Kraus en Sodejuu. Is op zich een prima plan, maar ik heb alleen voorgesteld om dat een volgende keer te gaan doen. Hebben we meer tijd ervoor om spullen te regelen ervoor. Deze bijeenkomst zal (denk ik) meer betrekking hebben op gewoon luisteren naar de 2 verrschillende sets. Een set opgebouwd met fabriekspul en de andere set met DIY spul. Dus niets vergelijken in eerste instantie. (mag natuurlijk wel). Maar goed dit is mijn mening en dacht ook van de meerderheid. Ik heb wel ergens hear in het topic geopperd om de volgende keer het weer in dit zaaltje te gaan houden (als het ons bevalt) en dan iets te gaan doen met stroomvoorziening. Zo hebben we dan deze keer de gelegenheid om te kijken hoe we het dan de volgende keer gaan aanpakken. Ik heb ook geopperd om dit zaaltje voortaan aan te houden bij toekomstige hear bijeenkomsten. Juist vanwege de centrale ligging in het midden van het land en voor een ieder in NL redelijk bereikbaar, ook met de trein. (NS station Bussum-Zuid erg dichtbij op +/- 10 minuten loopafstand). En dan wil ik best mijn nek ervoor uit steken en aanspreekpunt zijn. Overigens heb ik de leiding van het zaaltje al laten weten dat we wellicht in de toekomst veel vaker gebruik willen maken van dat zaaltje. P/S Ook dan zouden we iets met een buizen prephono regelen. Maar ik wil toch ook nog proberen om voor deze bijeenkomst in mei een BUIZENPHONO te regelen, maar ik beloof niets. In ieder geval ga ik het vragen aan die guys. hoi ok dacht het ergens te lezen maar dat dus de volgende keer het klink overigens als een soort van club. niet dat daar iets mis mee is ben erg benieuwd gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
norbatjof Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Ik sta al op de lijst met deelnemers van deze bijeenkomst. ik heb scanspeak luidsprekers als het nodig is (zelfbouw), dat hoor ik nog van audiofreak. en mijn speakerkabels neem ik mee (siltech) groet norbajof Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Eigenlijk alleen maar jammer dat er geen buizen phono pre bij zit. Dat had ik ook graag gezien/gehoord, en dan het liefst nog DIY. Mvg. Miracle. Audiofreak staat voor niets - watch it! Sorry, maar forget it !! Misschien iets voor een volgende bijeenkomst of de daarop volgende, want de volgende bijeenkomst gaan we vermoedelijk met stroomvoorziening aan de gang. Je kan niet alles hebben. Daarbij waarschuw ik voor dat we nu ook niet teveel willen op deze bijeenkomst. Je zal zien dat we tijd tekort gaan komen, hoor. De ervaring heeft mij dat geleerd van de eerdere bijeenkomsten. zeker als jij aan het woord komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Hoi Ezo, Heb ik niet geopperd. Er was van een paar deelnemers de wens om met stroomvoorziening iets te gaan doen en dat is hier ergens geopperd door Kraus en Sodejuu. Is op zich een prima plan, maar ik heb alleen voorgesteld om dat een volgende keer te gaan doen. Hebben we meer tijd ervoor om spullen te regelen ervoor. Deze bijeenkomst zal (denk ik) meer betrekking hebben op gewoon luisteren naar de 2 verrschillende sets. Een set opgebouwd met fabriekspul en de andere set met DIY spul. Dus niets vergelijken in eerste instantie. (mag natuurlijk wel). Maar goed dit is mijn mening en dacht ook van de meerderheid. Ik heb wel ergens hear in het topic geopperd om de volgende keer het weer in dit zaaltje te gaan houden (als het ons bevalt) en dan iets te gaan doen met stroomvoorziening. Zo hebben we dan deze keer de gelegenheid om te kijken hoe we het dan de volgende keer gaan aanpakken. Ik heb ook geopperd om dit zaaltje voortaan aan te houden bij toekomstige hear bijeenkomsten. Juist vanwege de centrale ligging in het midden van het land en voor een ieder in NL redelijk bereikbaar, ook met de trein. (NS station Bussum-Zuid erg dichtbij op +/- 10 minuten loopafstand). En dan wil ik best mijn nek ervoor uit steken en aanspreekpunt zijn. Overigens heb ik de leiding van het zaaltje al laten weten dat we wellicht in de toekomst veel vaker gebruik willen maken van dat zaaltje. P/S Ook dan zouden we iets met een buizen prephono regelen. Maar ik wil toch ook nog proberen om voor deze bijeenkomst in mei een BUIZENPHONO te regelen, maar ik beloof niets. In ieder geval ga ik het vragen aan die guys. hoi ok dacht het ergens te lezen maar dat dus de volgende keer het klink overigens als een soort van club. niet dat daar iets mis mee is ben erg benieuwd gr ezo neem jij anders je zwakste schakel mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Hoi Ezo, Heb ik niet geopperd. Er was van een paar deelnemers de wens om met stroomvoorziening iets te gaan doen en dat is hier ergens geopperd door Kraus en Sodejuu. Is op zich een prima plan, maar ik heb alleen voorgesteld om dat een volgende keer te gaan doen. Hebben we meer tijd ervoor om spullen te regelen ervoor. Deze bijeenkomst zal (denk ik) meer betrekking hebben op gewoon luisteren naar de 2 verrschillende sets. Een set opgebouwd met fabriekspul en de andere set met DIY spul. Dus niets vergelijken in eerste instantie. (mag natuurlijk wel). Maar goed dit is mijn mening en dacht ook van de meerderheid. Ik heb wel ergens hear in het topic geopperd om de volgende keer het weer in dit zaaltje te gaan houden (als het ons bevalt) en dan iets te gaan doen met stroomvoorziening. Zo hebben we dan deze keer de gelegenheid om te kijken hoe we het dan de volgende keer gaan aanpakken. Ik heb ook geopperd om dit zaaltje voortaan aan te houden bij toekomstige hear bijeenkomsten. Juist vanwege de centrale ligging in het midden van het land en voor een ieder in NL redelijk bereikbaar, ook met de trein. (NS station Bussum-Zuid erg dichtbij op +/- 10 minuten loopafstand). En dan wil ik best mijn nek ervoor uit steken en aanspreekpunt zijn. Overigens heb ik de leiding van het zaaltje al laten weten dat we wellicht in de toekomst veel vaker gebruik willen maken van dat zaaltje. P/S Ook dan zouden we iets met een buizen prephono regelen. Maar ik wil toch ook nog proberen om voor deze bijeenkomst in mei een BUIZENPHONO te regelen, maar ik beloof niets. In ieder geval ga ik het vragen aan die guys. hoi ok dacht het ergens te lezen maar dat dus de volgende keer het klink overigens als een soort van club. niet dat daar iets mis mee is ben erg benieuwd gr ezo neem jij anders je zwakste schakel mee dat is niet het uitgangs punt van deze dag maar wij kunnen het het best even over hebben, als jij dat wilt. gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 M44 dat is misschien wel een idee, al heb ik nu even geen flauw idee of Tricht op de weg naar de bijeenkomst ligt. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 M44 dat is misschien wel een idee, al heb ik nu even geen flauw idee of Tricht op de weg naar de bijeenkomst ligt. Andre tricht ligt vrijwel precies tussen den bosch en utrecht in. ons voetbal team is nationaal bekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2008 Report Share Posted 4 april 2008 M44 dat is misschien wel een idee, al heb ik nu even geen flauw idee of Tricht op de weg naar de bijeenkomst ligt. Andre tricht ligt vrijwel precies tussen den bosch en utrecht in. ons voetbal team is nationaal bekend ...als paupers ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 5 april 2008 Report Share Posted 5 april 2008 M44 dat is misschien wel een idee, al heb ik nu even geen flauw idee of Tricht op de weg naar de bijeenkomst ligt. Andre tricht ligt vrijwel precies tussen den bosch en utrecht in. ons voetbal team is nationaal bekend ...als paupers ja... Misschien tijd voor een ietwat ander avatar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2008 Report Share Posted 5 april 2008 M44 dat is misschien wel een idee, al heb ik nu even geen flauw idee of Tricht op de weg naar de bijeenkomst ligt. Andre tricht ligt vrijwel precies tussen den bosch en utrecht in. ons voetbal team is nationaal bekend ...als paupers ja... Misschien tijd voor een ietwat ander avatar? Verklaar u nader... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 april 2008 Report Share Posted 25 april 2008 Ik ben een beetje errug druk geweest de laatste tijd, vandaar weinig tijd om te forummen. Nu gaan we een paar weken op vakantie. Wanneer we terug komen is het nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 25 april 2008 Report Share Posted 25 april 2008 Ik ben een beetje errug druk geweest de laatste tijd, vandaar weinig tijd om te forummen. Nu gaan we een paar weken op vakantie. Wanneer we terug komen is het nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 25 april 2008 Report Share Posted 25 april 2008 Prettige vakantie Hans Ben je niet vergeten te bellen hoor : de luiers slokken nog even teveel tijd op . Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 30 april 2008 Report Share Posted 30 april 2008 Hallo, In een berichtje van 3 april heb ik aangegeven geen voorkeur te hebben. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 mei 2008 Report Share Posted 1 mei 2008 Boys, Tot mijn grote spijt moet ik gaan afzeggen. Een te drukke agenda en een te krappe beurs om nog eens een tank benzine te spenderen heeft mij doen besluiten om niet te gaan . Ik vind het erg jammer want had graag een aantal van jullie persoonlijk ontmoet. En heb natuurlijk met deze of gene een appeltje te schillen maar dat moet dan maar een andere keer . Groet, en ik hoop dat ik de kans ooit nog krijg om jullie te ontmoeten. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 1 mei 2008 Report Share Posted 1 mei 2008 Bang voor de "knuffel" van M44, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 2 mei 2008 Report Share Posted 2 mei 2008 Boys,Tot mijn grote spijt moet ik gaan afzeggen. Een te drukke agenda en een te krappe beurs om nog eens een tank benzine te spenderen heeft mij doen besluiten om niet te gaan . Ik vind het erg jammer want had graag een aantal van jullie persoonlijk ontmoet. En heb natuurlijk met deze of gene een appeltje te schillen maar dat moet dan maar een andere keer . Groet, en ik hoop dat ik de kans ooit nog krijg om jullie te ontmoeten. Andre Oh Jammer Andre !! Had je ook wel graag ontmoet ... Heb je mn email gekregen (met je verjaardag)? gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scintilla Posted 2 mei 2008 Report Share Posted 2 mei 2008 Zijn er nog plaatsen beschikbaar voor de luisterdag, gaarne zou ik van de partij zijn, wel als nieuweling van deze site, niet als nieuweling op audio gebied. Eventueel heb ik toestellen beschikbaar om te laten beluisteren. Happy building, Scintilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 mei 2008 Report Share Posted 3 mei 2008 Boys,Tot mijn grote spijt moet ik gaan afzeggen. Een te drukke agenda en een te krappe beurs om nog eens een tank benzine te spenderen heeft mij doen besluiten om niet te gaan . Ik vind het erg jammer want had graag een aantal van jullie persoonlijk ontmoet. En heb natuurlijk met deze of gene een appeltje te schillen maar dat moet dan maar een andere keer . Groet, en ik hoop dat ik de kans ooit nog krijg om jullie te ontmoeten. Andre ik zit ook enorm krap maar wacht op een dikke belasting teruggaaf. weet dat ik bereid ben je op te halen andre just say the word. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satch Posted 6 mei 2008 Report Share Posted 6 mei 2008 Heren, ik moet helaas verstek laten gaan, ik wil cq moet deze dag naar de AES in Amsterdam. Een volgende keer hoop ik jullie wel in het echt te ontmoeten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 6 mei 2008 Report Share Posted 6 mei 2008 @ leobus, Ik weet het dat je je keuze al had aangegeven. Algemeen : Ik zal de lijsten nog bijwerken en met een definitieve lijst komen, zodat men weet wat je mee moet nemen voor de bijeenkomst. Ik ben van de week er nog geweest en zag dat er 3 stopcontacten zijn en verdeeld over 3 muren in de zaal en ver uit elkaar. Dus het zou zeer handig zijn, als er forummers zijn die lange verlengkabels cq haspels mee kan nemen, want ik heb dat niet. ik neem wel een verlenger of wat mee, geen probleem gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts