caramba65 Posted 11 maart 2008 Report Share Posted 11 maart 2008 http://www.flabber.nl/archief/023375.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 11 maart 2008 Report Share Posted 11 maart 2008 http://www.flabber.nl/archief/023375.php Deze? http://broadcastengineering.com/audio/danl...atterhorn-nsca/ gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 moet je dir projectje zien http://www.royaldevice.com/custom.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 --> QUOTE(marc b @ 12 Mar 2008, 10:13:58) <{POST_SNAPBACK}> moet je dir projectje zien http://www.royaldevice.com/custom.htm Daar word ik een beetje kwaad om Net zoiets als bij MTV Cribs, met die belachelijk overdadige villa's van basketbalspelers die ik helemaal niet ken.. Enne... Nerd-alert: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Jaloezie begint al te komen Ging mij meer om het unieke ervan dan wat het kost Ik heb trouwens liever geen 10 hz in mijn woonkamer. Ben geen Laagfreak. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 er zijn ooit ideeen geweest om extreem lage tonen te gebruiken als wapen. in een gebouw werd ooit iedereen ziek om onverkaarbare reden. misselijk, hoofdpijn e.d. bleek een motor van de airco te zijn die resoneerde op een stenen constructie met als gevolg infrasoon geluid door het gebouw heen. na watr expirimenteren blijkt het mogelijk mensen goed ziek te maken met lage tonen, zo is ook al aangetoond dat het luisteren naar veel bass vermoeiend werkt voor het lichaam. (pleidooi voor monitors ) echter een sub wapen maken dat in de praktijk werkt zou teveel ruimte in beslag nemen. men dacht aan gebouwen waarin men gijzelaars hield e.d. dit is even uit het hoofd op internet staat er wel meer over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Ik dacht dat ze toch al een vrij praktisch toepassing hadden gevonden voor 'geluidswapens'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 meer dan metal draaien om vijanden psychisch onder druk te zetten ken ik niet. was wel een mooi gezicht met die joekels van Pa speakers de woestijn in en blazen maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Beetje overdreven project van iemand met veel te veel tijd en geld! En het jammere zijn al die roestende veren onder de apparaten (zie td160) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Beetje overdreven project van iemand met veel te veel tijd en geld! En het jammere zijn al die roestende veren onder de apparaten (zie td160) Ja, als je zoveel geld steekt in een luisterruimte zou je toch verwachten dat ie een topmodel draaitafel heeft Doet me echt denken aan een klein jongetje met een miljonair-oom die voor de speelgoedwinkel zegt "Koop maar alles wat je wilt!" Ik ben niet (echt) jaloers hoor, m44, tuurlijk, als ik zoveel geld had zou ik ook voor een mooie dedicated luisterruimte zorgen, maar dan zou het echt niet zo over the top zijn als bij deze pipo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Beetje overdreven project van iemand met veel te veel tijd en geld! En het jammere zijn al die roestende veren onder de apparaten (zie td160) Ja, als je zoveel geld steekt in een luisterruimte zou je toch verwachten dat ie een topmodel draaitafel heeft Doet me echt denken aan een klein jongetje met een miljonair-oom die voor de speelgoedwinkel zegt "Koop maar alles wat je wilt!" Ik ben niet (echt) jaloers hoor, m44, tuurlijk, als ik zoveel geld had zou ik ook voor een mooie dedicated luisterruimte zorgen, maar dan zou het echt niet zo over the top zijn als bij deze pipo. en dat zeg je tegen mij omdat.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 --><div class='quotetop'>QUOTE(marc b @ 12 Mar 2008, 11:00:40) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Jaloezie begint al te komen Sorry m44, het was Marc B, beetje vroeg h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Ach als ik zoveel geld had zou ik ook een topmodel hebben...... maar geen platenspeler dan Heb ooit eens ergens een artikel gelezen dat ging over een of andere stam (lekker vaag ) die door middel van laag mensen ter dood veroordeelden in een grot. Die grot was bespannen met grote (trommel) vellen. Kennelijk liep de druk door het laag zo hoog op dat men aan interne verwondingen overleed. Maar ok, Ik wil het best eens horen bij zo'n gast of dat nou werkelijk ook lekker klinkt. Zoveel geld moet alles goed kunnen spelen, niet? Laten we beginnen met Angel van Massive atack.... Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 --><div class='quotetop'>QUOTE(marc b @ 12 Mar 2008, 11:00:40) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Jaloezie begint al te komen Sorry m44, het was Marc B, beetje vroeg h Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Je kan je natuurlijk ook afvragen of het wel zin heeft om tot 10 hz te kunnen weergeven. Een 16 voet pijp van een orgel gaat maar tot 16Hz en dat is al niet meer hoorbaar voor de meeste mensen. Ook kan ik mij herinneren dat er ergens hear een lijstje moet rond slingeren met daar op de laagste fragmenten uit verschillende muziek stukken ook die gingen niet zo laag als ik het goed heb. Dus vraag ik mij af als je naar 10hz wilt(d) luisteren ga je dan naar een frequentie generator luisteren dan? Kortom een nutteloze investering zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Ach als ik zoveel geld had zou ik ook een topmodel hebben...... maar geen platenspeler dan Heb ooit eens ergens een artikel gelezen dat ging over een of andere stam (lekker vaag ) die door middel van laag mensen ter dood veroordeelden in een grot. Die grot was bespannen met grote (trommel) vellen. Kennelijk liep de druk door het laag zo hoog op dat men aan interne verwondingen overleed. Maar ok, Ik wil het best eens horen bij zo'n gast of dat nou werkelijk ook lekker klinkt. Zoveel geld moet alles goed kunnen spelen, niet? Laten we beginnen met Angel van Massive atack.... Groet, Andre was dat nou weer voor zin Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Ach als ik zoveel geld had zou ik ook een topmodel hebben...... maar geen platenspeler dan Heb ooit eens ergens een artikel gelezen dat ging over een of andere stam (lekker vaag ) die door middel van laag mensen ter dood veroordeelden in een grot. Die grot was bespannen met grote (trommel) vellen. Kennelijk liep de druk door het laag zo hoog op dat men aan interne verwondingen overleed. Maar ok, Ik wil het best eens horen bij zo'n gast of dat nou werkelijk ook lekker klinkt. Zoveel geld moet alles goed kunnen spelen, niet? Laten we beginnen met Angel van Massive atack.... Groet, Andre was dat nou weer voor zin Hoofdletters, interpunctie, m44? Dat biertje is goed man, lauw toch? Maar 'Angel' vind ik wel een goeie, die gast zijn subwooferkelder stort gelijk in Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 zal niet dieper gaan dan een cd van delirium die ik heb. bij veel mensen trillen de ramen alleen maar. bij mij hoor je de toon net. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 maart 2008 Report Share Posted 13 maart 2008 Ik wil het best eens horen bij zo'n gast of dat nou werkelijk ook lekker klinkt. Laten we beginnen met Angel van Massive atack.... (...)Maar 'Angel' vind ik wel een goeie, die gast zijn subwooferkelder stort gelijk in Of Numb van Portishead. Doet het ook wel denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 Wat een freak... Die spoort toch niet? Hij heeft het hoofdstuk " Hoe werkt de hoorn" uit, en straks begint hij aan " Wat is interferentie" . En daarna komt hij misschien ooit toe aan het deel " Trillingen" , als je een suspended TD160 van nog een suspension gaat voorzien. Dat gaat straks lekker alle kanten op bij een golvende plaat. Misschien loopt de Thorens dan vanzelf weg... Leuk zo'n Haai-Eend installatie. He, ...het klinkt voor geen meter, snel even zo'n plastic equaliser bij de wit- en bruingoed zaak op de hoek halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts