Hans Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik denk dat het verstandig is als dick jansen het onderwerp verwijderd . dan verdwijnt de hele topic nl . heb ik ook net gedaan met de "pp demo "[/QUOT prima idee erik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 ik denk dat het verstandig is als dick jansen het onderwerp verwijderd .dan verdwijnt de hele topic nl . heb ik ook net gedaan met de "pp demo" Ik hoop niet dat het de mode wordt om complete topics te verwijderen waarin een paar off-topic berichten staan. Blijft er weinig meer over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Henno Appel: Ik hoop niet dat het de mode wordt om complete topics te verwijderen waarin een paar off-topic berichten staan. Blijft er weinig meer over. dit noem ik geen off topis meer henno . dit is een hifi forum . en als er af en toe eens gek gedaan word vind ik dat prachtig hoor . maar de dingen die nu onder mijn topic stonden gun ik niemand en ik betreur het dan ook dat er mee gespot word . dus heb ik hem verwijderd . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik denk dat het verstandig is als dick jansen het onderwerp verwijderd . dan verdwijnt de hele topic nl . heb ik ook net gedaan met de "pp demo " Beste Erik, Waarom zou ik? Geef me Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik denk dat het verstandig is als dick jansen het onderwerp verwijderd . dan verdwijnt de hele topic nl . heb ik ook net gedaan met de "pp demo " Dick lijkt mij niet iemand die zijn eigen oprechte tekst verwijdert omdat een ander dat nodig vindt. Ik vind het super not done om andermans tekst te verwijderen, ongeacht de inhoud. Zo'n aktie maakt je een misplaatste 'big brother' en het getuigt van weinig respect voor andermans woorden. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door dick jansen: Beste Erik, Waarom zou ik? Geef me Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: een beetje gelijk heb je wel dick . maar het hele forum is nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Er komt nog een toepasselijke film op tv vanavond: 21.43-21.50 uur NPS KORTE FILM: R.I.P. Met Huub van der Lubbe en Anouk van der Meulen.Scenario en regie:Jan Doense. In een eenzaam huis treurt een jonge vrouw om haar overleden echtgenoot.Dan wordt ze wakker van gebonk op de deur en brekend glas.Tegen beter weten in gaat ze op onderzoek uit. De indringer blijkt haar man te zijn. Gillend vlucht ze naar binnen.Maar de man heeft andere dingen aan zijn hoofd. Meer op:www.nps.nl/dekortefilm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Ik denk dat Spiekerboer even op z'n "Spiekerboers" wilde aangeven dat hij het even heeft gehad op HEAR! Wat mij betreft is dat van korte duur, want ik kan de geschriften van hem wel waarderen. Z'n veelal scherpe teksten getuigen van een dosis humor, intelligentie en ook best een hoop kennis van (speaker)zaken. Dat hij met z'n postings een hoop mede-forummers wakker schudt en wellicht wat "ergert", houdt het forum levendig! Wat mij betreft mag hij snel uit de virtuele dood herrijzen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: een beetje gelijk heb je wel dick . maar het hele forum is nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Hai allemaal , Ik ben het deze keer niet met Audiopaul eens. Hoewel Spiekerboer vast en zeker zijn goede kanten heeft, kwam hij mij toch ook wel gefrustreerd over en lokte zo de rare reacties zelf uit. Daarbij als je kennelijk zakelijke banden hebt moet je er ook op zo'n forum voor uit durven komen. Dat spotten over zijn dood vond ik overigens nog net kunnen omdat ik er nagenoeg zeker van ben dat het bericht niet waar is. Het is een beetje eigentijdse humor kennelijk. Mijn vrouw heeft laatst een video in de eindexamenklas gedraaid waar zo'n beetje alle godsdiensten en rassen werden beledigd. Zij kende het niet en vond het ook te ver gaan (verschillende minderheden waaronder een alochtoon meisje dat dus helemaal niets mag zitten er in) maar de klas vond het geweldig. Die vent heette geloof ik Teeuwen, kende hem natuurlijk niet want ik kijk zelden TV. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Dat spotten over zijn dood vond ik overigens nog net kunnen omdat ik er nagenoeg zeker van ben dat het bericht niet waar is. Nee, natuurlijk is dat niet waar. Sinds wanneer kunnen de doden over zichzelf schrijven. Of zouden het de nabestaanden zijn geweest die het berichtje van Spiekerboer gewijzigd hebben. Het verbaast me echt dat er mensen zijn die dit soort berichtjes serieus nemen. Het is natuurlijk ook geen onderwerp waar je meteen grapjes over maakt. Maar wanneer iemand zijn eigen dood in scene zet, vraagt dat natuurlijk om de nodige reactie's. Ik kan er wel om lachen, maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje luguber dat je op deze manier probeert de aandacht op je te vestigen Ik heb toch wel een beetje te doen met Spiekerboer. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul:Ik denk dat Spiekerboer even op z'n "Spiekerboers" wilde aangeven dat hij het even heeft gehad op HEAR! Wat mij betreft is dat van korte duur, want ik kan de geschriften van hem wel waarderen. Z'n veelal scherpe teksten getuigen van een dosis humor, intelligentie en ook best een hoop kennis van (speaker)zaken. Dat hij met z'n postings een hoop mede-forummers wakker schudt en wellicht wat "ergert", houdt het forum levendig! Wat mij betreft mag hij snel uit de virtuele dood herrijzen! levendig ?? ik ben best in voor een geintje paul . maar als ik op een serieuze manier met een paar forumleden naar de pp,s wil gaan luisteren ,en spiekerboer begint dan opeens opmerkingen er doorheen te gooien van "laat alles onder de zeespiegel maar onderwater lopen "en zijn laatste woorden op het forum in scene zet dan krijg ik kippevel . niet dat ik nou zo,n mietje ben ,maar omdat ik een kennis heb verloren aan een motorongeluk en een aantal mensen hier omgekomen zijn in 1953 . en op dat moment smijt ik gewoon die hele klerezooi van het forum . een grapje is leuk ,maar dit is tragedie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Het valt me op dat er niemand wat heeft te zeiken over die Intruder. Zitten er dan helemaal geen (audiofiele) echte motorfanaten in dit forum. Vooral in het Noorden zouden toch aardig wat die-hard Hoggers moeten zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Gezien het feit dat die demo komend weekend is, en KF daarbij is, was er maar een mogelijkheid "spiekerboer sterft". gaddamme het lijkt GTST wel...... het moe nie gekker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Gezien het feit dat die demo komend weekend is, en KF daarbij is, was er maar een mogelijkheid "spiekerboer sterft". gaddamme het lijkt GTST wel...... het moe nie gekker worden. als dat zo dat het GTST is dan komt hij wel weer terug maar dan met een facelift gebeurt meestal in die soaps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Wat een onderwerp niet te geloeven en dan de reacties. Indien Spiekerboer werkelijk is overleden dan wens ik zijn nabestaanden alle sterkte toe. Indien het gehele verhaal fictie betreft dan is dat zijn eigen probleem om zijn dood in scene te zetten . Ik vind het niet grappig laat ik dat voor op stellen . Verder kende of ken ik de persoon niet dus kan ik verder geen oordeel vellen. Hoe sommige echter reageren al of niet wetende verbaast mij zeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: levendig ?? ik ben best in voor een geintje paul . maar als ik op een serieuze manier met een paar forumleden naar de pp,s wil gaan luisteren ,en spiekerboer begint dan opeens opmerkingen er doorheen te gooien van "laat alles onder de zeespiegel maar onderwater lopen "en zijn laatste woorden op het forum in scene zet dan krijg ik kippevel . niet dat ik nou zo,n mietje ben ,maar omdat ik een kennis heb verloren aan een motorongeluk en een aantal mensen hier omgekomen zijn in 1953 . en op dat moment smijt ik gewoon die hele klerezooi van het forum . een grapje is leuk ,maar dit is tragedie . Hear, Hear. ik ben het volkomen met je eens Erik, er zijn nu 2 mogelijkheden; of we komen hem ineens weer tegen als "engel Spiekerboer" of met een nieuwe fantastich verzonnen naam. Laten we er nu maar ff (ik ben ervan overtuigd dat het tijdelijk is) van genieten. Eindelijk weer een forum zoal een forum bedoelt is. De andere Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Heren, heren, Het was wel een serieuze thread van Erik die behoorlijk verziekt was. Beschik over voldoende zelfrespect om de aktie van Erik te kunnen respecteren. Overigens heb ik zelf een goed vriend en een collega verloren door een moterongeluk, zij waren nog geen 30. En dat was niet door roekeloos gedrag van henzelf maar door roekloos rijgedrag van anderen. Over dergelijke zaken mag je best grappen maken. Humor verlicht tenslotte veel ellende. Maar zo ziek als in het verwijderderde topic werd wel erg genant. Zou zeggen ga eens op de O.K. van een ziekenhuis kijken als daar weer eens motorrijder in 100 losse stukken wordt binnengedragen. Het meredeel van jullie zou flauw vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Wat een onderwerp niet te geloeven en dan de reacties. Indien Spiekerboer werkelijk is overleden dan wens ik zijn nabestaanden alle sterkte toe. Indien het gehele verhaal fictie betreft dan is dat zijn eigen probleem om zijn dood in scene te zetten . Ik vind het niet grappig laat ik dat voor op stellen . Verder kende of ken ik de persoon niet dus kan ik verder geen oordeel vellen. Hoe sommige echter reageren al of niet wetende verbaast mij zeer. het vreemde don is dat hij (spiekerboer)er zelf mee is begonnen en dat er dan zulke reacties komen is te verwachten (wie de bal kaatst). daar kom bij geloof jij nou daad werkelijk dit hele verhaal wie zou nou die laatste woorden opgeschreven hebben als het zijn nabestaande zou zijn geweest en die zien hem daar dood liggen hebben die wel wat anders aan hun hoofd dan deze laatste woorden op te schrijven dus probeer even na te denken of het waar is of niet. en dat de forumers zo reageren is gewoon om hun frustraties kwijt te raken en daar is dit onderwerp goed voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:. Indien Spiekerboer werkelijk is overleden dan wens ik zijn nabestaanden alle sterkte toe. Indien het gehele verhaal fictie betreft dan is dat zijn eigen probleem om zijn dood in scene te zetten . H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:De een z'n dood is de ander z'n brood Av Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en hier kan ik de humor wel weer van inzien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Pjotr:Zou zeggen ga eens op de O.K. van een ziekenhuis kijken als daar weer eens motorrijder in 100 losse stukken wordt binnengedragen. Hoeft niet, je kunt ook hier kijken : (ik maak er bewust geen klikbare link van, alleen voor mensen met een sterke maag) http ://vatican.rotten.com/motorcycle/ de spatie na http weghalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts