Guest Rev. Fatman Posted 11 april 2008 Report Share Posted 11 april 2008 over welke hoorbare zooi heb je het ? ik het thuis maar 1 kabel die afgeschermd is en dat is van de draaitafel. probeer eens kabels te maken die beter klinken in plaats van hele kuddes te volgen die maar wat lullen. Alle mogelijke Hf-instraling vooral in dicht bevolkte woongebieden. Woonboeren in het oosten & noorden van het land hebben daar mogelijk veel minder last van. I.M.H.O. : kabels moeten perse niet klinken. Tenslotte geloof het of niet `t is echt mijn eigen ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2008 Report Share Posted 11 april 2008 Alle mogelijke Hf-instraling vooral in dicht bevolkte woongebieden. ................... Tenslotte geloof het of niet `t is echt mijn eigen ervaring. Kun je eens omschrijven wat je dan hoort in jouw ervaring? Je leest veel over "last hebben van" maar een concrete omschrijving van wat je hoort met en zonder lees je dan weer niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 11 april 2008 Report Share Posted 11 april 2008 Alle mogelijke Hf-instraling vooral in dicht bevolkte woongebieden. ................... Tenslotte geloof het of niet `t is echt mijn eigen ervaring. Kun je eens omschrijven wat je dan hoort in jouw ervaring? Je leest veel over "last hebben van" maar een concrete omschrijving van wat je hoort met en zonder lees je dan weer niet. ik denk dat fatman aan het zoeken is,om zijn gelijk te halen. want dit schreef hij 2 postings terug (Je verbetert niets doch houdt mogelijk een boel zooi buiten) en het leukste vind ik hij heeft nog gelijk ook,want met afscherming verbeter je ook niks. ben reuze benieuwd wat ik hier voor reacties op ga krijgen. ps. mijn ervaring met afscherming is ,het geluid klinkt verstopt zonder afscherming is het heerlijk open. voor diegene die wil zeggen dat het geluid met of zonder afscherming het zelfde klinkt,krijgt van mijn linkje van breem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2008 Report Share Posted 11 april 2008 voor diegene die wil zeggen dat het geluid met of zonder afscherming het zelfde klinkt,krijgt van mijn linkje van breem Laat Breem maar zitten Het kan soms uitmaken en soms ook niet. In de meeste gevallen maakt het helemaal niets uit; het wordt er niet verstopter van noch dat het opener gaat klinken. Althans bij mij en er is hier toch heel wat draadloos internet en mobieltjes gedoe in de buurt. Maar goed, ik bouw het meeste zelf en zorg wel voor voldoende technische maatregelen zodat HF buiten blijft. En soms is ook dat niet eens nodig, althans bij het 230V gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 11 april 2008 Report Share Posted 11 april 2008 Alle mogelijke Hf-instraling vooral in dicht bevolkte woongebieden. ................... Tenslotte geloof het of niet `t is echt mijn eigen ervaring. Kun je eens omschrijven wat je dan hoort in jouw ervaring? Je leest veel over "last hebben van" maar een concrete omschrijving van wat je hoort met en zonder lees je dan weer niet. ik denk dat fatman aan het zoeken is,om zijn gelijk te halen. want dit schreef hij 2 postings terug (Je verbetert niets doch houdt mogelijk een boel zooi buiten) en het leukste vind ik hij heeft nog gelijk ook,want met afscherming verbeter je ook niks. ben reuze benieuwd wat ik hier voor reacties op ga krijgen. ps. mijn ervaring met afscherming is ,het geluid klinkt verstopt zonder afscherming is het heerlijk open. voor diegene die wil zeggen dat het geluid met of zonder afscherming het zelfde klinkt,krijgt van mijn linkje van breem Nou, Fatman zoekt absoluut geen gelijk en wil slechts een ervaring delen. Je verbetert inderdaad niets slechts als er een probleem is houd je de ellende wel mooi buiten. Stadse mensen hebben er bijna allemaal last van. Telefunken voor wat betreft het verstopt klinken deel ik je mening voor wat betreft luidspreker & interlink snoer maar ik heb het hier over netsnoer, de voedingskabel dus. Ben ook geen kabel luisteraar doch een aanhanger van het K.I.S.S. principe. Wat natuurlijk ook betekent dat er van tijd tot tijd wel wat uitgevlooit moet worden. Maar dat komt nimmer uit een snoeren koffer van een welwillende high-end handelaar. Genoeg hier over want kabel discussies leiden in de praktijk niet naar en vrolijk einde. Alle mogelijke Hf-instraling vooral in dicht bevolkte woongebieden. ................... Tenslotte geloof het of niet `t is echt mijn eigen ervaring. Kun je eens omschrijven wat je dan hoort in jouw ervaring? Je leest veel over "last hebben van" maar een concrete omschrijving van wat je hoort met en zonder lees je dan weer niet. Ik ben "schakel" geluiden vanuit mijn omgeving dan kwijt. ( niet iedereen heeft daar last van) Wat het verder met mijn geluid doet is verstandiger om maar niet over te praten want de ervaring HEAR is dat dit nergens tot leidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 15 april 2008 Report Share Posted 15 april 2008 Heb er serieus aan gedacht om ze te maken en te gaan verkopen. kan ik wel doen in de nachtdienst. Hoef er niet rijk van te worden want dan moet je personeel aannemen etc etc. Ach wie weet ga ik het doen voor een leuk zakcentje. Eerste mijn opleiding afmaken.... PANG! Zo nu kunnen we verder Ik zal er eens (ooit) een maken met elke ader afgeschermd maar twijfel ook of het zin heeft. Ga nu eerst maar eens kabels twisten om luidspreker kabel van te maken. Maar daar mogen we hear niet te veel over zeggen anders wordt de Topic verwijderd . Hebben we al eens mee gemaakt toen ik een topic startte om van gewone elelctrodraad wat in de muur zit luidspreker kabel te maken. Oei oei oei, dan mag kennelijk niet. Heb wel ook een hele mooie DIY interlink gemaakt van telefoonkabel. Ach soms vind ik dat leuk. Deze klinkt trouwens wat beter in het detail, vind ik Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 april 2008 Author Report Share Posted 17 april 2008 Heb er serieus aan gedacht om ze te maken en te gaan verkopen. kan ik wel doen in de nachtdienst. Hoef er niet rijk van te worden want dan moet je personeel aannemen etc etc. Ach wie weet ga ik het doen voor een leuk zakcentje. Eerste mijn opleiding afmaken.... PANG! Zo nu kunnen we verder Ik zal er eens (ooit) een maken met elke ader afgeschermd maar twijfel ook of het zin heeft. Ga nu eerst maar eens kabels twisten om luidspreker kabel van te maken. Maar daar mogen we hear niet te veel over zeggen anders wordt de Topic verwijderd . Hebben we al eens mee gemaakt toen ik een topic startte om van gewone elelctrodraad wat in de muur zit luidspreker kabel te maken. Oei oei oei, dan mag kennelijk niet. Heb wel ook een hele mooie DIY interlink gemaakt van telefoonkabel. Ach soms vind ik dat leuk. Deze klinkt trouwens wat beter in het detail, vind ik Groet, Andre Andre, welke stekkers ga je gebruiken voor die superkabels? Daar gaat tenslotte het topic over Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 19 april 2008 Report Share Posted 19 april 2008 Tjah, en zo zijn we rond: hoeveel uren ben je zo bezig? Waarin ga je ze verpakken? Begin je een web-site, distributeur zoeken, demo-sets verzenden naar recencenten, handelaars, handelaar worden, PC fax tel, secretariaat? Vervoer naar distrubutie, merknaam? Kan je de vraag bijhouden of neem je personeel in dienst? Dan moet je wel 800 euro vragen wil je naast je kosten ook nog een dak boven je hoofd en eten op de plank... Misschien verkassen naar china? RasTaPhil Nou, als dat de 800 Euro moet verantwoorden dan snap ik niet waarom een zak friet nog steeds 2 Euro kost en geen 85 Euro... Je kunt het ook zo doen (zoals vele anderen:) Je bestelt wat draad bij Eupen en laat er je eigen logo opzetten. Dan reken je 500% voor de advertentiekosten, de verzendkosten voor de gratis samples, de mooie dure folders, en voor jezelf ook niet te weinig, en dan ligt het voor dergelijke bedragen in de winkel. Het verschil met bijvoorbeeld dezelfde kabel maar dan met een onbekend merk erop, bijvoorbeeld bestemd voor de professionele audio of de electronicawinkels, kan wel 1000% zijn (tien keer zo duur) of nog duurder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OpaHenk Posted 19 april 2008 Report Share Posted 19 april 2008 Heb er serieus aan gedacht om ze te maken en te gaan verkopen. kan ik wel doen in de nachtdienst. Hoef er niet rijk van te worden want dan moet je personeel aannemen etc etc. Ach wie weet ga ik het doen voor een leuk zakcentje. Eerste mijn opleiding afmaken.... PANG! Zo nu kunnen we verder Ik zal er eens (ooit) een maken met elke ader afgeschermd maar twijfel ook of het zin heeft. Ga nu eerst maar eens kabels twisten om luidspreker kabel van te maken. Maar daar mogen we hear niet te veel over zeggen anders wordt de Topic verwijderd . Hebben we al eens mee gemaakt toen ik een topic startte om van gewone elelctrodraad wat in de muur zit luidspreker kabel te maken. Oei oei oei, dan mag kennelijk niet. Heb wel ook een hele mooie DIY interlink gemaakt van telefoonkabel. Ach soms vind ik dat leuk. Deze klinkt trouwens wat beter in het detail, vind ik Groet, Andre Andre, welke stekkers ga je gebruiken voor die superkabels? Daar gaat tenslotte het topic over Gr stef Beste ................, Als je het niet kunt of wilt betalen , doe je het gewoon toch niet . Wat ik hiermee bedoel soms is het iets anders dan. Want als je een Rolex ofzo horloge aanschaft is de prijs toch heel anders dan een Hema watch, op beide kun je de tijd aflezen en waarschijnlijk ook dezelfde tijd. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts