Johan Versluis Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 Hallo Ik ben in het bezit van een PCM II cd speler van Mission. Nu heb ik naast m'n Cyrus II + PSX een tweede PSX die ik op m'n PCM II aan wil sluiten. Ik heb nu een kabeltje gemaakt zoals men het bij Mission vertelde maar het werkt niet. Ik heb alleen de kabel aangesloten van de PSX naar de PCM II cd speler. Moet nu de 220 v ook nog gewoon aangesloten blijven? Dus dat er tweemaal power opkomt. Eenmaal DC power van PSX en een keer main power(220 v). Wie heeft hier ervaring mee. m.v.g. J Versluis Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 15 januari 2002 Report Share Posted 15 januari 2002 Hallo Johan, Leg de vraag eens voor aan Mission, sorry Cyrus importeur TES. Tel. 0182-612664. Van de Cyrus Two herinner ik mij dat er een tweetal zekeringen uit de voeding verwijderd moesten worden om `m te laten werken. Hoe dat bij de PCM-II zit weet ik niet. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Versluis Posted 16 januari 2002 Author Report Share Posted 16 januari 2002 Hallo Bedankt voor de reactie. Ja dat van die zekering dat weet ik,die is er bij mij ook uitgehaald. Dan werkt de combinatie PSX/Cyrus II. Maar hierover staat niets van in de gebruiksaanwijzing.Volgens de gebruiksaanwijzing hoeft er niets verandert te worden.Alleen de kabel aansluiten van de PSX/PCM II. m.v.g. J Versluis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex v W Posted 16 januari 2002 Report Share Posted 16 januari 2002 Waarschijnlijk is het zo dat de PSX een gedeelte van de CD-speler van stroom voorziet, alleen het analoge gedeelte bijvoorbeeld, zodat de stroomvoorzieningen van de verschillende gedeelten van elkaar losgekoppeld zijn (zoals een PSX bij een Cyrus-versterker alleen de eindtrappen aanstuurd). Beide componenenten moeten dus op het lichtnet zijn aangesloten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts