Markinton Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Hallo, Ik heb bij SA-CD layer van de Dark side of the Moon van Pink Floyd een irritante pauze van 3 seconden terwijls de nummers in elkaar dienen over te lopen. Op de CD layer van deze SA-CD lopen de nummers wel in elkaar over. Ik speel met een Shanling SCD-S300 SA-CD speler. Iemand vergelijkbare ervaringen met deze SA-CD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Vrremd, bij mij creeert diezelfde SACD geen pauzes tussen de nummers. de nummers lopen mooi in elkaar over (zoals het hoort). Ik speel met een Accuphase DP78 SACD-speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Ik heb hetzelfde gehad bij die sacd. Maar het ligt niet aan de sacd, maar aan je speler. Bij mij was een firmware update voldoende. Nu loopt het gewoon vloeiend in elkaar over. Wellicht is er voor jouw speler ook een firmware update verkrijgbaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Vrremd, bij mij creeert diezelfde SACD geen pauzes tussen de nummers. de nummers lopen mooi in elkaar over (zoals het hoort). Ik speel met een Accuphase DP78 SACD-speler. Wouw mooie speler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Dank je. Ik ben er ook erg blij mee. Het was toch weer een duidelijke verbetering t.o.v. Meridian G08. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 16 maart 2008 Author Report Share Posted 16 maart 2008 Ik heb hetzelfde gehad bij die sacd. Maar het ligt niet aan de sacd, maar aan je speler. Bij mij was een firmware update voldoende. Nu loopt het gewoon vloeiend in elkaar over. Wellicht is er voor jouw speler ook een firmware update verkrijgbaar? Het betreft een Chinese Shanling SDC-S300 SA-CD speler, ik weet niet of hier een firmware update voor is. Ik ga er even "Googlen". Wordt zo'n firmware update via een bootable CD-ROM aangebracht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 maart 2008 Report Share Posted 16 maart 2008 Ik heb hetzelfde gehad bij die sacd. Maar het ligt niet aan de sacd, maar aan je speler. Bij mij was een firmware update voldoende. Nu loopt het gewoon vloeiend in elkaar over. Wellicht is er voor jouw speler ook een firmware update verkrijgbaar? Het betreft een Chinese Shanling SDC-S300 SA-CD speler, ik weet niet of hier een firmware update voor is. Ik ga er even "Googlen". Wordt zo'n firmware update via een bootable CD-ROM aangebracht? Voor mijn speler (Cambridge Audio DVD-89) moest ik een bestandje downloaden van de site van Cambridge. Die heb ik op een cd gebrand en in m'n speler gestopt. Poosje wachten en klaar is Kees. Zo zal het voor de meeste firmware updates wel gaan. Mits er een firmware update uit is voor jouw speler natuurlijk. Die zou normaal gesproken gewoon op de website van Shanling moeten staan... Iets dergelijks heb ik ook met m'n mp3-speler gehad. Firmware van de Samsung-site gedownload en op de speler gezet. Aanzetten, ff wachten en klaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 16 maart 2008 Author Report Share Posted 16 maart 2008 Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de support afdeling van Shanling om te vragen of zij dit probleem kennen en of er een oplossing is in de vorm van een firmware update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 31 maart 2008 Report Share Posted 31 maart 2008 Heb de cd ook en hij speelt bij mij beide lagen zonder problemen af. Speler is een Sony scd777es. Heb je al eens een ander schijfje kunnen proberen? Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 3 april 2008 Report Share Posted 3 april 2008 net even getest met een eenvoudige sony sacd scd670, welke gewoon de multichannel sacd afspeeld zonder de onderbrekingen, zal dus echt aan de speler liggen deze speler zal toch wel een sony of philips loopwerk gebruiken lijkt me voor sacd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts