Jump to content

monitor

audioresearch
 Share

Recommended Posts

Van mij mag je je licht laten schijnen. Heb ook een vraag over de voorversterker, neem ik die meteen mee.

Kom je naar Bussum de 18e Mei? Kun je ze dan wel meenemen.

Zoniet, dan ben ik wel via de andere bekende fora te bereiken. ;)

Een goede bron zal waarschijnlijk een natuursteenleverancier bij jou in de buurt zijn.

[...]

Ik zou alleen weten waar je 3 cm dikke platen kunt kopen.

Die steenhouwers hebben over het algemeen alleen maar 'harde' steensoorten voor hun grafstenen, schouwen en aanrechtbladen. Geen speksteen :( Ze willen wel blokken leveren, maar dan moet je meteen een kuub of zo afnemen. Met platen, waar ik wel aan kan komen, kom ik in dit geval niet verder.

In Soest zit een groothandelaar voor beeldhouwers, naast werkplaatsuitrusting en gereedschappen verkoopt deze ook diverse steensoorten, voor zover ik me herinner ook speksteen...........

:huh:

Van mij mag je je licht laten schijnen. Heb ook een vraag over de voorversterker, neem ik die meteen mee.

Kom je naar Bussum de 18e Mei? Kun je ze dan wel meenemen.

Zoniet, dan ben ik wel via de andere bekende fora te bereiken. ;)

Nee, die dag ga ik op vakantie, dus liever op een een andere manier. Spreken we anders als je het goed vindt binnenkort af via pm (even druk met inwerken van nieuwe collega die volgende week begint).

Guest Rev. Fatman
(...) I must say that complex orchestral sound are uncomfortable for this loudspeaker, in special in low mids and bass; not clear.

This loudspeaker are a good young wine but not a "Gran Reserva"... not a Vega Sicilia, Petrus or Chateau Margaux. I prefer for classical my old rogers, spendor or Harbeth, Proac... something more britain, more polite, good behaved

Strengths:

Good in upper mids and high frecuencies:Clean high frecuencies, beautyful upper mids, good bass. Voices are clear, a little brilliant. very good with vocals, jazz and litlle orchestras.

Weaknesses:

low sensivity demands strong amplifiers. I recommend smooth amps in class A, at least 50 watts/channel

Complex orchestral sounds are not for this loudspeaker. Too much expensive. (...)

Agree! (But for the English...)

By the way... the best speaker would be a vintage Gigondas. A Perfect Performer.

Would YOU recognize it, if it ever came around? :rolleyes:

HEAR spreekt duidelijk een recensent welke zijn eigen product recenseert. :)