Guest KT88 Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Ja, ergens wist ik wel dat het bestond maar ik ben dan ook een enorme chaoot he! Voor het idee dat mij voor ogen staat is het prima! Nogmaals dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Hallo KT 88, Is gewoon koolstof weefsel geen oplossing voor je? Kun je vast wel in een modelbouwinkel kopen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Hallo Leobus, Koolstof strengen haal ik bij Polyservice. De spuitbus dient een ander (nog even geheim) doel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Hallo Leobus, Koolstof strengen haal ik bij Polyservice. De spuitbus dient een ander (nog even geheim) doel. Spanneeeeeend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Beste Hans, Als het experiment slaagt, zal ik daar zeker verslag van doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 17 april 2008 Author Report Share Posted 17 april 2008 Allen bedankt voor de adviezen tot zover. Er waren twee pluggen die mijn aandacht hadden. De bullet en de Neutrik Profi. Uiteindelijk vond ik een pug van Procab (de VC259) die volgens mij precies dezelfde was als de Neutrik Profi, maar dan haast de helft goedkoper. Deze had ik dus besteld op het web. Nadat de pluggen bezorgd waren, bleek de kwaliteit niet eens in de buurt te komen van de Neutrik pluggen. Dus maar weer teruggestuurd. Die Neutrik pluggen zijn dus echt van een andere klasse. De Neutrik Profi heeft verende massacontacten die als eerste contact maken en dan meeveren als de plug wordt bevestigd. Dit voorkomt een akelig signaal naar de speakers als de apparatuur nog aanstaat. Erg leuk voor studiogebruik, maar wat hebben wij er uiteindelijk aan? Ik zet mijn apparatuur toch eerst uit en als de interlinks zitten, dan zitten ze. Ik geloof bovendien niet zo in vermeende hoorbare verschillen tussen deze plug en de (ook erg mooie) budgetplug van Neutrik, die al even voorbij kwam. Die is het dus geworden. De Neutrik NYS373. Ik kan deze plug van harte aanbevelen als uitstekende no-nonsense-plug. Hij is te koop vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hottentot Posted 17 april 2008 Report Share Posted 17 april 2008 Miracle zegt het goed, het metaal in een plug zorgt voor een 'verdwaling' van de kleinste signaaltjes. Echter, niet alle metalen pluggen zijn slechter dan kunstoffen. Maar bij de WBT NextGen dus wel. Wat Miracle echter over de technische eigenschappen van de NextGen en de Bullet kan ik niet onderschrijven. Ik gebruik de NextGen nu 2 jaar en de Bullet (silver) al een jaar of 5 en daarin zijn ze vaak genoeg los en vastgekoppeld en nooit problemen mee ondervonden. @ KT88: interlinks en pluggen zijn niet over 1 kam te scheren. Ik heb laatst eens een klein signaaltje wat verdwaalt was, op de bus gezet naar huis Ik vindt hem helemaal top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 17 april 2008 Report Share Posted 17 april 2008 Allen bedankt voor de adviezen tot zover. Er waren twee pluggen die mijn aandacht hadden. De bullet en de Neutrik Profi. Uiteindelijk vond ik een pug van Procab (de VC259) die volgens mij precies dezelfde was als de Neutrik Profi, maar dan haast de helft goedkoper. Deze had ik dus besteld op het web. Nadat de pluggen bezorgd waren, bleek de kwaliteit niet eens in de buurt te komen van de Neutrik pluggen. Dus maar weer teruggestuurd. Die Neutrik pluggen zijn dus echt van een andere klasse. De Neutrik Profi heeft verende massacontacten die als eerste contact maken en dan meeveren als de plug wordt bevestigd. Dit voorkomt een akelig signaal naar de speakers als de apparatuur nog aanstaat. Erg leuk voor studiogebruik, maar wat hebben wij er uiteindelijk aan? Ik zet mijn apparatuur toch eerst uit en als de interlinks zitten, dan zitten ze. Ik geloof bovendien niet zo in vermeende hoorbare verschillen tussen deze plug en de (ook erg mooie) budgetplug van Neutrik, die al even voorbij kwam. Die is het dus geworden. De Neutrik NYS373. Ik kan deze plug van harte aanbevelen als uitstekende no-nonsense-plug. Hij is te koop vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts