erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 omdat ik het oude topic erg vervuild was heb ik het weggehaald . ik hoop dat jullie er begrip voor hebben hieronder gaan we dan maar weer verder. groeten erik klijnsmit -------------------------------------------- ik heb even een lijstje met muziek samengesteld dat ik graag wilde horen op de PP king . duurt denk ik drie kwartier . de rest van de tijd die we dan hebben mogen jullie lekker wat eigen muziek luisteren ,en op de sweetspot zitten natuurlijk . 1 korsakov-scheherazade 2e deel 2 toccata en fuga in d van bach 3 pastorale in f van bach 4 pictures at an exhibition - promenade +gnomus 5 la primavera-vivaldi laatste deel (orgel laurenskerk 6 l'estate -vivaldi eerste deel 7 prima -sing sing sing . 8 muncini- theme from the pink panter . 9 henrie mulet - carrilon sort Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Ik schrok even: "you've requested a topic that doesn't exist" en dacht dat Spiekerboer ook zijn nalatenschap had meegenomen. Zelfs dat bestond niet meer... Gelukkig ken ik nu de werkelijke reden. Was het werkelijk zo onbehoorlijk wat er allemaal is geschreven Erik? Ik heb de laatste 18 uur of zo gemist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 behoorlijk ONBEHOORLIJK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 ik wil zoiets niet onder mijn naam hebben . simpel . laten we er nu over ophouden . --------------------------------------- kom je nog ron ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Da's leuk, indien het allemaal klopt heb je daarmee de laatste woorden van Spiekerboer op dit forum verwijderd. Bedankt hoor Erik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:3 ron l (kom nou maar gewoon) Dat is ter nagedachtenis aan S. wel het minste dat ik kan doen, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Laten we de nagedachtenis maar "sober" houden en er hier in dit topic niet verder op in gaan: of we vernemen de ware toedracht wel a.s. vrijdag, of S. verschijnt eerdaags weer hier of daar. Ik geloof het allemaal wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 punt . .................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Ok Erik, back on topic. Ik hoop echt dat je je een mooi beeld kunt vormen van de King's. Vanavond heb ik mijn King's in aanbouw nog bekeken, dit zag er erg indrukwekkend uit. Zoals ik het heb gezien ben jij laatst in een bestelbusje naar Groningen gekomen. Die is groot genoeg om de King's in te vervoeren. Is het niet verstandig dat je nog eens contact opneemt met Feenstra om die speakers een weekje te lenen, zodat je er een beter beeld van krijgt. Ik verwacht namenlijk niet veel goeds van de sessie zoals die geplanned staat. Dat is niet de manier waarop je een goed beeld kunt vormen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Hallo Erik, Ik heb wel enig begrip voor je besluit het hele topic te verwijderen. Zelfs het feit dat Spiekerboers einde is gewist is misschien alleen maar ten voordele van Klaas Feenstra. Kan de discussie voortaan tenminste over zijn speakers gaan in plaats van over de wederzijdse uitspattingen van zijn vriend Spiekerboer en diens tegenstanders. Toch vind ik de bezwaren tegen zo'n liquidatie het grootst. Je verwijdert tenslotte niet alleen je eigen bijdragen. Er is echt niemand die denkt dat jij verantwoordelijk bent voor wat een ander in het door jou gestarte topic schrijft, dus daar hoef je het niet voor te doen. Ik geloof dat Bas met zijn topic 'De evolutie van Hear' (of zoiets) actueler is dan hij zelf dacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Puur:Ok Erik, back on topic. Ik hoop echt dat je je een mooi beeld kunt vormen van de King's. Vanavond heb ik mijn King's in aanbouw nog bekeken, dit zag er erg indrukwekkend uit. Zoals ik het heb gezien ben jij laatst in een bestelbusje naar Groningen gekomen. Die is groot genoeg om de King's in te vervoeren. Is het niet verstandig dat je nog eens contact opneemt met Feenstra om die speakers een weekje te lenen, zodat je er een beter beeld van krijgt. Ik verwacht namenlijk niet veel goeds van de sessie zoals die geplanned staat. Dat is niet de manier waarop je een goed beeld kunt vormen. zou dat mogelijk zijn dan ? ene weekje lenen ? zou leuk zijn natuurlijk . ik zal het hem eens vragen . bedankt vooe de tip . ps het word gegarandeerd leuk hoor a.s vrijdag . veel muziek ,goede weergevers en prima koffie , wat wil een mens nog meer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: dat was nou net de bedoeling andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Hallo Erik, reken er maar op dat ik er a.s vrijdag zal zijn. Ik moet wel wat dingen verschuiven, maar dat gaat wel lukken. Ik ontvang graag nog per mail je adres en als het kan een routebeschrijving vanaf Den Haag / Rotterdam. Ik zal me tijdens de demo geheel gedeisd houden, in respect voor jou als gastheer en natuurlijk voor Klaas die tenminste de euvele moed heeft om ueberhaupt een speaker te bouwen en andere wegen te zoeken dan de gebruikelijke. Ik verwacht overigens dat de andere aanwezigen ook een positieve bijdrage zullen leveren, dus ik voorzie geen probleem. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Hans: Hola Erik, Ik dacht dat je op de knop gedrukt had om de sfeer een beetje te zuiveren. Maar nu blijkt dat het een tegen wijlen Spiekerboer gerichte actie is. Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het suggereert dat de onaangenaamheden waar het forum van moet meegenieten eenzijdig van zijn kant kwamen. Nou dat is beslist niet het geval. En ik vond het juist wel een fraaie draai van Spiekerboer om zichzelf als 87-jarige (!) te laten verongelukken op een motor. Het is fictie jongens. Hallo! Door zijn spectaculaire vertrek naar de eeuwige jachtvelden was het Spiekerboer die de ruimte schiep om een einde te maken aan het 'gezeik'(citaat van een forumlid) van een AANTAL betrokkenen. The X-files zijn er niets bij inderdaad. Maar reken er maar op dat ie op de een of andere manier geevolueerd terugkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Dat Spiekerboer gereincarneerd terug komt daar twijfel ik ook nauwelijks aan Paul, hij zal het vast niet kunnen laten. Maar daar ging het nu niet om. Ik maak er bezwaar tegen dat er een heel topic verwijderd wordt omdat een bepaalde persoon (nou ja persoon) niet in de smaak valt. Er zaten ook bijdragen van mij en anderen in, maar ons wordt niks gevraagd. Sorry hoor, ik denk niet dat Erik hier over heeft nagedacht en impulsief heeft gehandeld, maar ik ben er wel voor dat hierover een conclusie getrokken wordt. Misschien kan deze discussie trouwens beter onder Bas zijn topic 'Evolutie van Hear' verder gaan. Dan kan er hier over de PP-demo gepost worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Het heeft inderdaad geen pas om een heel topic te verwijderen. Je hebt het (intellectuele) eigendom over je eigen bijdragen aan het topic maar niet over de bijdragen van een ander, ook al ben je niet met de inhoud eens. Foute beslissing Erik! Trouwens wel benieuwd naar de resultaten van de luistertest. Ik hoop dat jullie daar een eerlijk oordeel over kunnen geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Ha die Erik, Mag ik die zevende plaats vullen? Zie er naar uit zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Michel Romijn:Ha die Erik, Mag ik die zevende plaats vullen? Zie er naar uit zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 ik heb net deze mensen een mail of pb gestuurd . 1 kermit 2 zee 3 ron l 4 jasper 5 telefunken 6 sebastiaan de vries 7 michel romijn 8 paul jenner als je hem niet ontvangen hebt mail mij dan even . en ja , de eerste drie kwartier met mijn muziek word heel erg zwaar voor sommigen van jullie denk ik . maar ja , ik hou nou eenmaal niet van die tingel- tangel muziek die je altijd op de shows hoort . ps : degene die het volhouden krijgen een dropveter (een echte dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Ik heb je mail ontvangen Erik. Hoe laat begon het ook alweer? 21.00 uur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door RonL:Ik heb je mail ontvangen Erik. Hoe laat begon het ook alweer? 21.00 uur? 20:00 uur ron en niet stiekum later komen om van mijn muziek verlost te wezen want dan loop je je dropveter mis Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:en ja , de eerste drie kwartier met mijn muziek word heel erg zwaar voor sommigen van jullie denk ik Dat had ik al geschreven, maar dat krijg je dan, als je alles steeds weggooid moet je het weer herhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts