Kraken Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Zouden jullie kunnen laten weten wat jullie van de spie..., eh ik bedoel speakers vonden? Ik houd namelijk de reacties op de weergave van de Perfect Performer scherp in de gaten. En doe Klaas Feenstra de groet'n. Dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Geplaatst door Kraken:Zouden jullie kunnen laten weten wat jullie van de spie..., eh ik bedoel speakers vonden? Ik houd namelijk de reacties op de weergave van de Perfect Performer scherp in de gaten. En doe Klaas Feenstra de groet'n. Dank. Goh, wie vroeg toch heel kort geleden precies hetzelfde..... Klaas noteert het ook wel voor je hoor Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Geplaatst door Kraken:Zouden jullie kunnen laten weten wat jullie van de spie..., eh ik bedoel speakers vonden? Ik houd namelijk de reacties op de weergave van de Perfect Performer scherp in de gaten. En doe Klaas Feenstra de groet'n. Dank. Dit riekt naar onze overleden vriend? Als het niet zo is, niet beledigend bedoeld hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraken Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Daar gaan we weer. Nogmaals: ik ben Klaas Feenstra niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Kraken:Daar gaan we weer. Nogmaals: ik ben Klaas Feenstra niet! nee is nu ook zeer duidelijk gebleken, was ook niet kwalijk bedoeld (naar anderen behalve hem). Kermit heeft hem dus al ontmaskerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Te vroeg gejuicht, Demo! Er zitten maskers onder de maskers. Je kijkt in gespiegelde spiegelbeelden. (Wat zegt nou een nummertje, tegenwoordig?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door spido:Te vroeg gejuicht, Demo! Er zitten maskers onder de maskers. Je kijkt in gespiegelde spiegelbeelden. (Wat zegt nou een nummertje, tegenwoordig?) Een nummertje vind ik wel lekker maar daar heb ik mijn vriendin voor. Wat betrefd haar kids had ik inderdaad beter PP's kunnen hebben (van jou dus._. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door paul demo: Dit riekt naar onze overleden vriend? Vind je dit bij nader inzien ook niet een erg onsmakelijke vraag? Met de dag onsmakelijker, zelfs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door spido: Vind je dit bij nader inzien ook niet een erg onsmakelijke vraag? Met de dag onsmakelijker, zelfs... bij jou niet nee Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Sorry Eric, ik had hier per ongeluk gereageerd maar ik wilde dit topic niet vervuilen. Dus ik heb het bericht gekopieerd naar het juiste on-topic Topic en dit bericht weer gewist PM Paul kun je mijn spelfout even uit de quote halen, dat staat zo ongelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Yoyo:Sorry Eric, ik had hier perongelijk gereageerd maar ik wilde dit topic niet vervuilen ik heb het bericht gekopieerd naar het juiste on-topic Topic en dit bericht weer gewist goed idee van je, lijkt me ook beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Tot vrijdagavond, Spido ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 nou , morgen gaat het gebeuren dus . ik heb er echt zin an . ik kreeg nog een mailtje van mijnheer feenstra over mijn muziekkeuze . hij stelde voor oom ook wat opnames te draaien van fritz de wit ,om zodoende alles uit de speaker te kunnen halen wat er in zit . prima plan ,maar mijn lijstje zou ik toch ook graag af willen werken . dus is het misschien een goed idee om eerst wat 'audiofiele" opnames van frits de wit te draaien ,daarna doe ik mijn lijstje ,en dan mogen jullie de baas spelen ,mbt de muziek . ps : jasper heeft zich afgemeld ,hij zach er niet overheen met het ov om hierheen te komen ,en n-b heeft geen station dus ,,. ps2 willen jullie proberen om er zeg maar om kwart voor acht te zijn . dan kunnen we om acht uur meteen beginnen en hebben we maximaal nut van de demo . tot morgen , erik , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Ik doe mijn best, maar houdt er wel rekening mee dat ik uit Den Haag moet komen. Lekker vroeg weggaan heeft weinig nut, gezien de files tussen Den Haag en Rotterdam ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Ik ben echt benieuwd wat jullie van de speakers vinden. Ik heb ze gekocht omdat ik ze echt geweldig vond. Helaas ben ik er dit weekend niet zodat ik een beetje verlaat de reacties lees. Zeer veel luisterplezier toegewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik ben van plan een uitgebreid verhaal over mijn luisterevaringen te schrijven. Liever zoveel mogelijk opnames zoals Erik ze geselecteerd heeft: muziek waar je naar luistert om de muziek. Wat mij betreft geen tijd reserveren voor opnames die Klaas aandraagt. Met 9 luisteraars hebben we na de drie kwartier van Erik nog geen 10 minuten per per persoon om naar eigen muziek te luisteren. Om daar nou ook nog tijd voor Klaas van af te staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Kermit:Ik ben van plan een uitgebreid verhaal over mijn luisterevaringen te schrijven. Liever zoveel mogelijk opnames zoals Erik ze geselecteerd heeft: muziek waar je naar luistert om de muziek. Wat mij betreft geen tijd reserveren voor opnames die Klaas aandraagt. Met 9 luisteraars hebben we na de drie kwartier van Erik nog geen 10 minuten per per persoon om naar eigen muziek te luisteren. Om daar nou ook nog tijd voor Klaas van af te staan... Beste Kermit, Je draait de zaken volledig om! Erik heeft een demonstratie aan huis aangevraagd. Die zal hij ook krijgen, begrijp ik. Erik heeft een aantal gasten uitgenodigd. Ik begrijp dat KF geen grote bezwaren heeft tegen hun aanwezigheid.. wat ik geweldig sportief van hem vind, want er zullen erg bevooroordeelde en onplezierige mensen bij te zijn! Normaal gesproken worden demonstraties gehouden door de leveranciers: niet door de potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Spido, uit voorzorg zal ik GEEN ENKELE CD van mezelf meenemen. Ik vind het aantal aanwezigen te groot om voor iedereen een priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik heb het bij geen enkele demo meegemaakt dat ik geen eigen muziek kan draaien, integendeel, dat wordt altijd maximaal gestimuleerd. Grote beurzen uitgezonderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik zie het al voor me, dat ik bijv van House muziek hou, en de man komt met een koffertje klassieke muziek opdraven. en dan moet ik ook nog verplicht luisteren. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Maak je geen zorgen: Klaas verkoopt zijn luidsprekers niet aan house-liefhebbers. Hij verkoopt zijn luidsprekers zelfs niet aan mensen die hij uitgesproken onaardig vindt. "In de weinige jaren die mij vermoedelijk nog resten kan ik nog maar een heel beperkt aantal luidsprekers bouwen," zei hij tegen me. "Die moeten in elk geval goed terecht komen!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door spido:Maak je geen zorgen: Klaas verkoopt zijn luidsprekers niet aan house-liefhebbers. Dat is jammer, ik wilde net een paar of wat gaan bestellen voor mijn nieuwe 12.1 surround opstelling ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door spido:"In de weinige jaren die mij vermoedelijk nog resten kan ik nog maar een heel beperkt aantal luidsprekers bouwen," zei hij tegen me. "Die moeten in elk geval goed terecht komen!" Daar springen de tranen toch wel van in m'n ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 mei 2003 Author Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Spido, uit voorzorg zal ik GEEN ENKELE CD van mezelf meenemen. Ik vind het aantal aanwezigen te groot om voor iedereen een priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Moeilijk ? En je was uit voorzorg al in Nieuw-Beiaardiersland gaan wonen Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts